Mesaje si urari de Sfantul Valentin -Declaratii de dragoste de Ziua Indragostitilor
“10% te vreau, 20% ma gandesc la tine, 30% imi amintesc de tine, 40% te respect, 50% imi lipsesti, 60% am nevoie de tine, 70% te plac, 80% ma innebunesti, 90% te ador, 100% te iubesc !”


“Mi-au eliberat certificatul medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta, mi-au recomandat caldura corporala si anestezie pe baza de sarut… Ce zici ma ajuti sa urmez tratamentul?!?”

“Inima unui indragostit e ca o usa, se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.”

“Cand ma uit la soare , te vad pe tine: cand ma uit la luna te vad pe tine: cand ma uit la mare , te vad pe tine!Da-te naibii la o parte din fata mea!”

“Sa iubesti inseamna sa doresti in fiecare clipa sa-i auzi glasul…rasul, sa iubesti inseamna sa tremuri de neliniste si sa tresari de bucurie, sa iubesti inseamna sa te oferi din toata fiinta ta celui ccare-ti tine loc de soare.”

“Daca-s fi o lacrima in ochii tai, m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele.Daca tu ai fii o lacrima in ochii mei, nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd!”

“Tu vei fi mereu langa mine, timpul ce trece va sta. Si rasaritul cu apusul…poate, se vor saruta.”

Trimiteți un comentariu

 
Top