Statusuri de Agatat

Prea dulce ca sa fiu light

Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine!

Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura

Impreuna vom cunoaste lumea … eu stiu iadul, tu stii raiul … hai sa cunoastem amandoi Paradisul [...]

Sunt firbinte si mi-e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!

Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!

Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea … as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!

Ce dans ametitor … m-ai cucerit cu privirea ta …

Discoteca e plina de baieti/fete, dar tu esti singura/singurul care ma face sa ma visez in Paradis.

Love me if u dare...

E o nebunie sa urasti toti trandafirii doar pt ca te'a intzepat un spin

Acela care nu a iubit niciodata, inseamna ca nu a trait niciodata.

Nu te mint sa moara mama, am Ferrari dar nu pot veni cu el ca ia picat lantul

Da... cautarea ta s-a terminat.

Tatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba...

Cred ca am probleme cu ochii, nu`i pot dezlipi de tine...

Ai o harta? Ca m`am ratacit in ochii tai...

Am atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat...

A iesit soarele sau doar ai zambit?

Misto fusta. Pot sa ti`o iau eu?

Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi?

Nu sunt beat, ci doar m`ai ametit tu...

Fii unica si diferita, spune DA!

Buna, pot sa iti cumpar o masina?

Chemati politia!!! Este ilegal ca cineva sa arate asa de bine!

Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei
sa imi zambesti?

I-mi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa i-mi aduca de Craciun?

Trimiteți un comentariu

 
Top