Statusuri de dragoste 2011, statusuri de dragoste noi 

Y will always love the false image i had of you…

Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara zi, chiar nu-mi imaginez cum as fii eu fara tine

Nu arunca nici o vorba in vant, traieste intens fiecare cuvant…


In prima mea iubire au existat multe flori , petale cu miros de fericire , alteori trandafiri uscati. De dor…

Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam
cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de
dorul tau…acela ai fost tu…

Esti lacrima ce aluneca pe obraz si mi se sparge in palma…esti IUBIREA!

Distanta ne desparte si totusi ne apropie…raman singura , aud
doar bataile inimii care ma asurzesc , totul se topeste odata cu
tristetea sufletului tau…

Iubirea este o stofa a naturii , brodata de imaginatie…

Chiar nu vad cum ar fii o noapte fara zi … chiar nu-mi imaginez cum as fii eu fara tine!

Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna…

Strig la cer si fug departe … strig continuu si ma pierd in noapte … acolo unde tu ma astepti sa ne iubim ca doi nebuni!


Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez!!!

Dragostea purifica inimile corupte si corupe inimile pure …

Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se
spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul
bate nu atunci cand iubesti…Dar cand frunzele se misca , sa stii doar ,
ca, TE IUBESC!

A day without you is a lost day…

Trimiteți un comentariu

 
Top