SMS de ziua indragostitilor
SMS-URI DE ZIUA INDRAGOSTITILOR - MESAJE DE ZIUA INDRAGOSTITILOR,VALENTINE'S DAY,DRAGOBETE

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa suspini dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit!

Mi-ar place sa ma pot juca cu timpul,sa confund secunda cu minutul,minutul cu ora,sa ajung lainima ta si sa-ti spun cadragostea noastra e infinita ca universul.

Te voi iubi si atunci cind marile vor seca... Te voi iubi si atunci cind stincile se vor topi... Te voi iubi si atunci cind scurs nisipul vietii va fii!

Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune 'uite asta'.

Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da.


Voi inceta sa te iubesc abia atunci cand un pictor surd va reusi sa picteze sunetul produs de o petala de trandafir in caderea ei in oceanul de cristal sau... poate nici atunci

Stii, nu toti ingerii l-au parasit pe Dumnezeu pentru a stapanii lumea, unul dintre ei l-a parasit pentru tine...

Aş vrea să poţi să te vezi prin ochii mei. Numai aşa ţi-ai da seama ce mult însemni pt mine!

Alături de tine simt că pot să lupt, să râd, să dăruiesc... să trăiesc. Te iubesc mult!

Aş vrea să fiu o lacrimă în ochiul tău, pentru a putea aluneca pe obrazul tău şi a ajunge pe buzele tale, Nu aş vrea însă că tu să fii o lacrimă pe obrazul meu pentru că aş putea să te pierd ori de câte ori aş plânge !

Aş vrea să fiu un fulg, să mă topesc în braţele tale, să-ţi explorez trupul şi sufletul. Lasă-mă să te iubesc azi, de Ziua Îndrăgostiţilor, mai mult ca niciodată!

Atunci când luna bate noaptea la fereastra ta
Să ştii că am trimis-o să-ţi aducă dragostea
Åži toate stelele din cer ce le-am trimis la tine
Îţi spun că eşti făcută pentru mine !!!

O prietenie incepe cu un zambet, traieste printr-o lacrima si se termina cu un sarut...

Atunci când mă gândesc la tine, inima îmi bate foarte tare şi tind să cred că vrea să-mi fugă din piept şi să vină lângă inima ta, şi să-i şoptească cât de mult Te Iubesc!

Ce să scriu?... nu încap decât 160 de caractere... oare de câte ori pot scrie TE IUBESC?

Cu ocazia acestei zile superbe de Valentine’s Day îţi dăruiesc inima mea cu condiÅ£ia să ai grijă de ea ÅŸi să o iubeÅŸti aÅŸa cum e! Această zi a stans în ea un întreg anotimp de dragoste. OpreÅŸte-te din drumul tău grăbit, întoarce-Å£i privirea înapoi ÅŸi aminteÅŸte-Å£i cât de mult TE IUBESC !!

Dacă viaţa ta ar depinde de dragostea pe care ţi-o port, ai fi nemuritoare. Te iubesc, draga mea!

Dragostea este ca un edifiuciu, iar piatră care stă la temelia acestuia este iubirea, şi fiecare zi care trece este încă o cărămidă pusă la temelia lui. Dar dintr-o singură greşeală poate dintr-o vorbă spusă în vânt, edificiul ce cu greu l-ai clădit, se poate dărâma, şi atunci îţi va lua poate mult timp ca să reconstruieşti ceea ce ai dărâmat.

Iubirea ta e singurul gând pentru care exist. Nu uita că pentru tine trăiesc. Şi ştii de ce? Doar ca să te iubesc !

ÃŽntr-o noapte o stea m-a întrebat:” De ce nu o laÅŸi dc te face să plângi?” I-am răspuns:” Stea, tu Å£i-ai părăsi cerul?”

Îţi mulţumesc că ai introdus cuvântul Dragoste în dicţionarul vieţii mele! Te iubesc enorm, iubirea mea

M-am uitat în portofel şi era gol, m-am uitat în buzunar şi am găsit doar câteva monede, m-am uitat în inimă şi te-am găsit pe tine. Abia atunci am realizat cât de bogat sunt!

Nu rupe firul unei prietenii, căci chiar dacă îl legi din nou, nodul rămâne...

Trimiteți un comentariu

 
Top