Trimiteți un comentariu

  1. Anonim15:22

    The Vampire Diaries Sezonul 1 Episodul 1 Pilot este destul de bun deabia astept sa vad , urmatoarele sezoane si episoade !!!!! I like!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim09:58

    am citit cartea si mi-a placut foarte mult,sper ca si filmul sa fie la fel de bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim22:55

    este superb il adorrr:X:X:X:X:XX:

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim04:30

    cel mai tare film cu vampiri...:X:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim08:16

    cel mai tare film cu vampiri...:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim06:18

    foarte frumos imi place la nebunie dar nu este cel mai frumos film,cel mai frumos este TWILIGHT.veti vedea ca am dreptate

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim08:15

    e un film frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim10:33

    foarte frumos like

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim04:21

    e super tare the vampire diaries.. eu sunt la ultimul episod aparut din sezonul 3 si e cel mai mujto serial cu vampiri... aqq am privit si twilight - toate ep. si nu e mai tare ca the vampire:D:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim12:29

    Eu astept sa se incarce sper sa meriteee!!!DYA

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim06:28

    se incarca cam greu...dar e bestial :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim11:34

    este super serialul si carte ador vampirii si din acest film imi place de elena si de stefan

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim08:05

    Se incarca..Nu stiu cum e filmul, dar sper ca merita sa imi pierd timpul urmarrindul

    RăspundețiȘtergere

 
Top