Cel mai aÅŸteptat show de dating din România incepe la Antena 1.  Din data de 29 august, Antena 1 va difuza “Mireasa pentru fiul meu", cel mai important reality show matrimonial din România. Emisiunea a carei gazdă va fi Mirela Boureanu se va difuza în două momente ale zilei, de la ora 10.50 ÅŸi de la ora 14.00

Antena 1 va difuza in aceasta toamna un nou format de succes international: "May I call you mom?", cel mai important reality show matrimonial din Romania. Emisiunea a carei gazda va fi Mirela Boureanu Vaida se va numi "Mireasa pentru fiul meu".

Reality show-ul matrimonial care a reusit sa creeze dependenta timp de cinci sezoane in randul telespectatorilor din Romania, vine mai aproape, la Antena 1. Mireasa pentru fiul meu va aduce din nou in centrul atentiei povesti de dragoste, intamplari spectaculoase, reguli dure, confruntari acide, emotii, suspans si multe provocari.

Caravana Mireasa pentru fiul meu se pregateste sa strabata tara in lung si in lat in cautarea concurentilor. Din 25 iulie, toti cei care vor sa-si puna pirostriile, sunt asteptati la castingul national, derulat in nu mai putin de 21 de orase din Romania. Toate fetele bune de maritat, potentialii gineri si toate mamele care isi viseaza baietii miri se pot prezenta impreuna cu acestia la preselectiile organizate de Antena 1.

Sursa: a1.ro
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mireasa pentru fiul meu 16 mai 2012
Mireasa pentru fiul meu 15 mai 2012



Mireasa pentru fiul meu 14 mai 2012
.............................................................

  Mireasa pentru fiul meu episodul 20
  Mireasa pentru fiul meu episodul 19
  Mireasa pentru fiul meu episodul 18
  Mireasa pentru fiul meu episodul 17
  Mireasa pentru fiul meu episodul 16
  Mireasa pentru fiul meu episodul 15
  Mireasa pentru fiul meu episodul 14
  Mireasa pentru fiul meu episodul 13
  Mireasa pentru fiul meu episodul 12
  Mireasa pentru fiul meu episodul 11 
  Mireasa pentru fiul meu episodul 10
  Mireasa pentru fiul meu episodul 9
  Mireasa pentru fiul meu episodul 8
  Mireasa pentru fiul meu episodul 7
  Mireasa pentru fiul meu episodul 6
  Mireasa pentru fiul meu episodul 5
  Mireasa pentru fiul meu episodul 4
  Mireasa pentru fiul meu episodul 3
  Mireasa pentru fiul meu episodul 2
  Mireasa pentru fiul meu episodul 1

Trimiteți un comentariu

 
Top