In puii mei 1 Aprilie 2012 VIDEO | Sezonul 6
Emisunea de comedie "In puii mei" revine cu un nou sezon (sezonul 6). Episodul 4 din sezonul 6 a fost difuzat duminica 1 Aprilie pe Antena 1.
Dupa Observator incepe un nou episod din emisiunea IN PUII MEI 1 Aprilie 2012, editia de duminica, editie in care Bendeac promite divertisment 100% – asa ca nu trebuie sa ratam IN PUII MEI din aceasta duminica,1.04.2012,In puii mei live

Duminica aceasta, la “In puii mei”, cei de acasa se vor reintalni cu personajele lor preferate, intre care si Fuego. Imbracat intr-o pelerina rosie, Fuego, interpretat de carismaticul actor, va intra in mare fast in scena, inconjurat de fanii sai infocati. Numeroase persoane vin sa asiste la infaptuirea unor minuni spectaculoase! In randul celor prezenti va fi si Delia care va sorbi cu smerenie fiecare cuvant al maestrului. Muzica nu putea lipsi din aceasta intalnire spectaculoasa, asa ca Fuego by Bendeac va fi slavit prin cantec.

Maria, Arthur si Goethe la farmacie

Top 10 tipuri de profesor

Radu Banciu la intrunirea persoanelor supraponderale

Nicusor si Bujor si-au deschis salon de infrumusetare

Rugaciuni la templul lui Fuego



Beneficiile laptelui de taur

Tineri insuratei la laptaria lui Dinescu

In puii mei 1 Aprilie 2012 online, In puii mei 1 Aprilie 2012 live, In puii mei 1 Aprilie 2012 video, In puii mei 1 Aprilie 2012 reluare, In puii mei 1 Aprilie 2012 Antena 1, In puii mei 2012,In puii mei in direct,In puii mei 1 Aprilie 2012 si vei putea urmari in reluare In puii mei 1 Aprilie 2012 editia de duminica

Trimiteți un comentariu

 
Top