Hotararea nr. 1235/2010 privind aprobarea realizarii Sistemului national electronic de plata online a taxelor si impozitelor se va putea face dupa ce bancile se vor inregistra in SNEP utilizand cardul bancar a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, Nr. 838, din 14 decembrie 2010. Actul normativ stabileste ca institutiile publice au obligatia sa se inroleze in SNEP conform urmatorului calendar:
a) etapa 1: inregistrarea municipiilor resedinta de judet si a municipiilor/oraselor cu populatie mai mare de 150.000 de locuitori, in termen de 7 luni de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari;
b) etapa 2: inregistrarea municipiilor si oraselor cu populatie de pana la 150.000 de locuitori inclusiv, in termen de 5 luni de la finalizarea etapei 1, dar nu mai tarziu de un an de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari;
c) etapa 3: inregistrarea comunelor si a institutiilor publice nevizate de primele doua etape, in termen de 6 luni de la incheierea etapei 2, dar nu mai tarziu de 18 luni de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
Pentru a se putea inregistra in SNEP, banca trebuie sa fie autorizata de Banca Nationala a Romaniei si trebuie sa fie certificata 3DSecure in vederea acceptarii online a platilor cu cardul.
Asa ca mai avem de asteptat pentru a putea efectua plata online a taxelor si impozitelor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu