Declaratii de dragoste scurte


Astazi as vrea sa imi scriu sentimentele si sa-ti arat iubirea`:(, ce important esti pentru mine.
Ai aparut in viata mea intr-o zi in care nu stiam ce e iubirea pana sa mi-o arati tu`:( Putin cate putin m-ai lasat sa te cunosc si cel mai important sa te iubesc,la inceput nu stiam ce vreau dar acum stiu sigur, te vreau langa mine toata viata mea si sa ne iubim ca doi copii`:x te iubesc si nu o sa te las niciodata, esti cel mai important lucru din viata mea tu m`ai facut sa sper sa iubesc si sa invat ce este iubirea. iti multumesc pentru ca existi , ca ma iubesti:-

JUMATATEA MEA…..
Dragostea constă în dorinţa de a da ceea ce este al tău altuia,şi de a simţi fericirea acestuia ca si cum ar fi ata.Dragostea este misterul între doi oameni.Fiecare lucru are frumuseţea lui,dar nu oricine o vede...Plăcerele sunt ca florile: după ce pui mâna pe ele-se ofilesc...
Mulţi nu ştiu să lase răutatea la o parte pe o clipă,şi să se simte liberi.Fiecare dintre noi are undeva un suflet pereche,ca săi găsim ne poate lua o oră sau o întreagă viaţă...
TE IUBESC...Te iubesc logodnicul meu mic. Chiar  de ti-am demonstratoto de atatea  ori vreau sa iti mai demonstrez inca o data.te iubesc sit e vreau pentru toata viata mea
POVESTEA NOASTRĂ...Eram o copilă zăpăcită ce nu crede în iubire,până când nu ai aparut tu,tot ce îmi doream era să te cred şi să te privesc.Prima întâlnire.Erai acolo tu........cu mine.Acea prima întâlnire nu o voi uitao niciodată,nu voi uita cum am privit în ochii tăi şi am văzut lumină,am simţit caldura sufletului tău...Apoi au urmat altele. Am realizat că te iubesc,că tu eşti tot ce miam dorit,tu ma ajuţi când sunt tristă şi ma iubeşti la rândul tău.Credeţimă că este atât de frumos ce se întâmlă,încât miaş dori ca toată lumea să se bucure alături de noi.Acea persoană(EL) mia schimbat cu adevarat viaţa,modul de a gândi,de ami exprima sentimentele,de a primi lucrurile aşa cum elesunt în realitate.Îţi mulţumesc ţie pentru că miai deschis ochii la timp,şi mai învţat încet,cu rabdare totul ce este mai bine pentru mine,pentru noi şi pentru sufletul meu.Am ştiut înainte de a te cunoaşte că te voi iubi pentru totdeauna,nu ştiu când şi cum tu teai născut în imaginea mea ca un vis senin ce ar dori să devină realitate...Miaş dori ca toţi să fie martorii iubirii pe care nio purtăm unul altuia......
POATE... Poate daca nu ai fi fost tu sa ma faci sa rad, sa ma simt iubita, sa simt dragostea…Poate daca nu ai fi fost tu sa ma faci sa plang, sa ma simt respinsa, sa simt durerea…Poate nu as fi stiut ca exista-n lume un sentiment ciudat : amestec de iubire si amaraciune, amestec de iubire arzatoare si-un picur dintr-a eului licoare.Poate nu as fi stiut ce inseamna cand toata lumea te condamna, cand te condamni tu insuti, dar continui…continui sa iubesti cu teama, cu speranta, cu ardoare, dar nu iubesti dorind, iubesti iubind, iubesti tacand, iubesti plangand, iubesti rugand si asteptand minunea…nu pentru tine, pentru cel iubit; pentru acel ce ti-a infipt un spin pe care parca si daca ai putea sa-l scoti…l-ai mai lasa…
Poate nu mai sunt asa cum eram inainte de a te intalni pe tine, caci nu ma recunosc nici eu…recunosc in mine doar o mica parte din Iubire…



ÃŽntr-un teanc de cărÅ£i, eu sunt asul, tu eÅŸti dama… Ne prindem într-un joc firesc, te iubesc.

Mi-aş dori să fiu o picatură de sânge, să curg prin venele tale, să ajung la inima ta şi să rămân acolo pentru eternitate.

Trăiesc pentru tine pentru că mă faci să îmi bată inima repede atunci când te văd, trăiesc pentru tine ÅŸi nu îmi pasă de ceilalÅ£i… Te iubesc pentru că eÅŸti tu, mereu lângă mine sau în gândul meu.

A mai trecut o oră ÅŸi incă te aÅŸtept. Mi-e prea dor de tine. Nu pot să inchid ochii de frică să nu te visez. Pentru că daca te visez, e grav… nu o să mai vreau să mă mai trezesc.

Trimiteți un comentariu

 
Top