Mesaje si Urari de 1 Iunie

Sa ai mereu sufletul pur, zambetul gingas si viata fara griji, asemenea unui copil. Scoate azi la iveala copilul din tine!!!

Am o veste buna pentru tine. De 1 Mai esti LIBER, asa ca lasa treaba si distreaza-te! Asta asa, sa vezi ce sef de comitet ai. P.S. Luni la prima ora sa fii gata de lucru!

Munca il innobileaza pe om, dar societatea noastra n-are nevoie de nobili… la distractie!

In munca se refugiaza cei care nu au ceva mai bun de facut, dar noi avem o petrecere de pus la cale!
Este ziua ta. Eu ti-am dat viata, tu mi-ai dat mult mai mult. Desi ai crescut, mereu vei fi fetita mea draga. La Multi Ani!

La Multi Ani! Sa ai parte in fiecare zi de bucuria si mandria pe care le-am simtit in ziua in care te-am adus pe lume.

Pastreaza pentru totdeuna in suflet copilul din tine; astfel, nu va fi niciodata prea tarziu sa ai parte de o copilarie fericita.

De-i senin sau nor afara,
De e zi sau de e seara,
Nu uita sa-ti amintesti,
De frumoasele povesti,
Eu va spun ca nu e greu,
Si copil ramai mereu.

Trimiteți un comentariu

 
Top