Narcisa - iubiri nelegiuite video online
Serialul "Narcisa sălbatică" se transformă în "Narcisa - iubiri nelegiuite", în noul sezon!

Din 5 septembrie, Antena 1 difuzează un nou sezon al telenovelei “Narcisa sălbatică – Iubiri nelegiuite”.
Zece actori tineri se vor alătura distribuÅ£iei serialului “Narcisa sălbatică, care pentru cel de-al doilea sezon, s-a transformat in “Narcisa – Iubiri nelegiuit”, formată din Magda Catone, Åžerban Ionescu, Adriana Trandafir, Alina PuÅŸcaÅŸ, Gabriel DuÅ£u, Andrei Aradits, Antonia Ionescu, Vladimir Drăghia, Ilinca Vandici.
Aceştia vor da viaţă, împreună, unornoi poveşti de iubire cu multe răsturnări de situaţie.
Telenovela “Narcisa sălbatică – Iubiri nelegiuite” poate fi urmărită de luni până vineri de la ora 22.00 la Antena 1
Telenovela care a fost urmărită de milioane de telespectatori se întoarce pe micul ecran cu personaje noi, pe lângă cele îndrăgite din primul sezon.
Conform celor de la PRO TV Magazin, Cristian va frânge o altă inimă, iar Narcisa va deveni o femeie de afaceri. După cum ştiţi, şi Denis Ştefan va face parte, din toamnă, din distribuţia serialului de la Antena 1.


Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 40
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 39
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 38
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 37
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 36
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 35
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 34
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 33
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 32
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 31
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 30
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 29
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 28
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 27
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 26
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 25
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 24
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 23
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 22
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 21 
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 20
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 19 
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 18
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 17
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 16
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 15
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 14
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 13
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 12
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 11
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 10
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 9
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 8
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 7
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 6
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 5
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 4
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 3
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 2
Narcisa - iubiri nelegiuite Episodul 1 

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim00:29

    Va iubesc in afara de Cristian

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim03:20

    sunt super cristian la fel

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim13:06

    am crezut ca mor fara voi
    cel mai mult imi place de Cristian si Tudor

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim07:31

    imi era dor de voi...mi e imi plac toti ...asa ca vizionare placuta tuturor...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim22:23

    cristian joaca f tare un adevarat actor

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim00:06

    filmul mi se pare suuuper ,dar tudor ce a patit

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim02:27

    da filmul are ceva f atractiv dar zici ca este realitate asa ca abea astept sa il vad si pe tudor in film vizionare placuta

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim04:44

    mie imi plake de mamaie este tare

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim14:21

    super tare filmul

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim16:22

    mie Anastasia umflata aia nu mia placut de lok in rest vam dus doru

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim23:41

    super taree filmu felicitari regizorului :* o avut o idee nemapomenita sa faca un asa film

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim01:20

    abea am asteptat sa inceapa filmul.Imin era dor de voi

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim03:14

    cel mai tare film..:D.. ce aveti cu cristian?pentru mine el si emil sunt cei mai tari!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim07:59

    Ca si Cristian nu mai exista actori in Romania sa joace atit de bine.

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim11:21

    frumos fulmul imi place mult imi era dor de voi va iubesc pe toti,cristian joaca cel mai bine la fel si narcisa

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim12:53

    Anul acesta trec a 9a şi îmi vă fi greu să urmăresc serialul deoarece voi fi foarte obosit! Îmi pare foarte foarte rău că nu îl difuzează de la 20:30!Am o grămadă de cunoscuţi care îmi împărtăşesc ideea!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim09:20

    imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim11:20

    cel mai mult imi place de narcisuca o ador dar si de "teodora" :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim04:51

    Buna sunt din Cluj-Napoca, cant-autor nevazator, un mare fan al acestui serial. Am urmarit cu mare interes serialul, fiind interesat si de noul sezon. Imi place mult cum prezentati viata persoanei cu dizabilitati, prin Radu, noul personaj, prin care aratati defapt adevarata fata a unui om nu doar dizabilitatea. Fiind un fan infocat mi-as dori din suflet sa joc intr-un episod alaturi de voi. Va iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim08:13

    imi place foarte mult filmul este asa de interesant si de dragut,cel mai mult imi place de cristian narcisa si mioara toti actorii sunt super

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim09:42

    ador noii actori cu toate ca "veteranii" raman veterani. Devine din ce in ce mai interesant. Multe progrese. Tineti-o tot asa! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim10:38

    imi place filmul nercisa este suuper tare e cea mai tare actrita ea si tudor si angela sun super.mult succes la film mult noroc si vizionare placuta

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim07:17

    eu nu mai stiu la ce episod a ajuns filmul imi spune si mie cineva ?:d

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim13:27

    sunteti cei mai buni tineti-io tot asa , va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim03:16

    imi place de cristina! sunt erika !

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim22:14

    un film super tare. felicitari actorilor, felicitari in primul rand regizorului si scenaristului. o poveste superba. dar.... asteptam sa isi "revina" tudor cat mai repede. nu are acelasi farmec fara el. cred ca venind in mijlocul acelor tineri, ar face povestea si mai frumoasa. bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim23:31

    pacat ca nu mai este irina in joc imi placea asa de mult de ea dar imi lace cel mai mult de eva maria de narcisa de manuela si din baieti imi place de tudor si de emil dar toti concurenti imi plac dar pe ei ii iubesc ii ador cel mai mult sa stiti dar mai implace nitel si de mioara sa stiti eu sunt cea mai mai mare fana dupa toate cele 9 planete dupa mercur venus terra marte jupiter saturn uranus si pluton felicitari actorilor care joaca in acest film favorit va ador din toata inima mea

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim05:27

    iubesc pe tota lumea iubesc filmu nam pierdut nici un episod va iubesc ..

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim01:01

    narcisa,tudor,emil,manuela,dan,angela,si nuin ultimul rand cristian sunteti cei mai tari,va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim10:03

    In tradevar Narcisa salbatica este foarte frumoasa dar Cristian este un actor ca nimeni altul felicitari

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim04:22

    Este ca mai vizionata telenovela din romania

    Dupa parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  32. Anonim01:57

    Mie imi place sa ma uit la Narcisa Salbatica si la fel si la maicamia ii place foarte mult mie imi place de toti dar aseara mio fost rau si nu am mai putut sa ma mai uit io ii iubesc foarte mult ii felicit si io o stiu pe derost melodia pe mine ma cheama diana sasu elena si astazi trebuie sa ma duc la doctorita da si am 10 ani adr mea de la mess ii dia.dia_4 si daca vede cineva ce am scris daca vreti sa imi luati adr puteti ceau pa va pup poate o sa mai las un comentariu ceau pa va iubesc

    RăspundețiȘtergere
  33. Anonim15:51

    sincer daca nu era rolu ala de criminal a lui cristian ,nici nu stiu daca m-as fi uitat la filmu'' asta si la primu sezon .el face tot filmu' .daca nu ar fi fost Cristian in film si mai ales daca nu ar fi avut rolu asta de criminal,care ii vine ca o manusa .i se potriveste de minune rolu...

    RăspundețiȘtergere
  34. Anonim09:42

    imi pare foarte rau ca se termina.Azi este ultimul episod:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((

    RăspundețiȘtergere
  35. Anonim05:09

    Sper sa nu se mai termine niciodata narsisa iubiri nelegiuite ii iubesc pe toti

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonim10:42

    dc sa terminat asa repede serialu?:D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  37. Anonim17:28

    de ce sa term filmul?stie cineva dak va reincepe?offffffffffff

    RăspundețiȘtergere
  38. Anonim13:00

    va rog frumos sa imi ziceti de ce nu m este filmul iubiri nelegiuite?va multumescccccc ultimul episod a fost 37de ce?
    stie cinevaaaaaaaaa va roggggggggggg

    RăspundețiȘtergere
  39. Anonim14:01

    VA ROG FRUMOS SA IMI ZICETI DE CE NU SE MAI DIFUZEAZA FILMUL?

    RăspundețiȘtergere
  40. Anonim10:04

    foarte frumos acest serial !!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Anonim06:56

    IMI PLACE F TARE FILMUL
    E SUUUUUUUPER
    IMI PLAC TOTI

    RăspundețiȘtergere
  42. Anonim15:16

    Imi place foarte mult acest serial si as vrea sa revina si anul acesta pe micile ecrane si sa dureze mai mult. In rest c pot sa zic ca tineti-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  43. Anonim02:27

    MA BUCUR CA TUDOR A IESIT DIN SPITALUL ALA DA NEBUNI

    RăspundețiȘtergere

 
Top