Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 VIDEO
Mireasă pentru fiul meu EPISODUL 15 ONLINE - Mireasă pentru fiul meu EP 15 VIDEO ONLINE







Momente importante : Mireasa pentru fiul meu – Episodul 15 din 16-09-2011

Andrada: “Mi se pare ca nu sunt bine vazuta in casa!”



 

Concurenta Alexandra la marea preselectie nationala



 

Alexandra isi doreste un partener iubitor, intelegator si loial!



 


Concurenta Liliana la marea preselectie nationala



 

Vezi aici ce fel de partener isi doreste Liliana



 

Mamele cauta o explicatie pentru tensiunea dintre fete



 

Gabriela si Gina au fost suparate din cauza divergentelor dintre fete




 

Discutia mamelor despre certurile dinte fete continua



 

Mihaela crede ca mamele si-au ales deja nurorile



 

Mihaela si Edina discuta despre relatiile cu celelalte concurente




 

Mihaela si Edina nu cred ca exista prietenie in casa!



 

Loredana si Andrada sunt deranjate de observatiile anumitor fete



 

Edina si Mihaela considera ca in fiecare concurenta joca un rol in competitie



 

Loredana: “Mi se pare ca Andreea este perversa si falsa!”




Mireasă pentru fiul meu Episodul 15, Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 Online Gratis, Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 Online Subtitrat, Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 Online Tradus, Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 partea 2 Online, Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 partea 1 Online, Mireasă pentru fiul meu Episodul 15 Pe antena1 ro, Filme Online Gratis Subtitrate, filme online subtitrate, Serial Online Mireasă pentru fiul meu Episodul 15, Seriale Online Mireasă pentru fiul meu Episodul 15
Mireasă pentru fiul meu - Ediţia 15 (19.09.2011)

Trimiteți un comentariu

 
Top