Narcisa Iubiri Nelegiuite Episodul 1 VIDEO
NARCISA IUBIRI NELEGIUITE EPISODUL 1 VIDEO - NARCISA IUBIRI NELEGIUITE EP 1 VIDEO ONLINE



Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 Serial Online,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 trilulilu, Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 Gratis,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 subtitrat,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 online gratis,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 online subtitrat,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 Pe Teava,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 pe Youtube,Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1 tradus,Narcisa iubiri nelegiuite Serial Online online subtitrat in limba romana, Serial Narcisa iubiri nelegiuite episodul 1  video online

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim03:50

    taarrrrrrrreeeeee

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim00:48

    nu se poate vedea ! si mor de ciuda!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim01:45

    Cel mai tare serial ! Numarul 1 !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim04:53

    foarte frumos filmul...........

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim12:25

    cel mai frumos serial

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim02:09

    cea mai frumoasa telenovela

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim05:20

    ador filmu foarte mult :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim12:17

    NU INTELEG PRIMUL EPISOD

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim03:45

    n-are nici-un sens o pre lungit si ii naspa personajele noi

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim12:16

    super tare filmul

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim00:19

    e ok filmul,imi place,de mult asteptam sa vina un nou sezon.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim02:49

    e super tare dar scoatetil pe cristian ca devine chiar enervanz filmul cu ala chiar nu are moarte

    RăspundețiȘtergere
  13. anka02:51

    super tare dar lipseste ceva

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim05:08

    super tare cea mai frumoasa tenelovela din lune

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim06:08

    deci...ma numesc si eu narcisa ...si e taree

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim11:59

    Super tare filmul chiar in primu episod nu prea inteleg dar totusi pana la urma se dedica tot si am inteles pentru ca am vazut si prima editie si a fost superr tinetio tot asa :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim08:16

    prea marfa:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim12:07

    super tare serialul imi place foarte mult asteptam foarte mult ca sa inceapa din nou ptr ca ador acest film.imi place foarte mult de toate personajele sunt foarte frumosi dar cel mai mult imi place de narcisa tudor mioara emanuela si emil sunt foarte frumosi.de la primul episod mia placut ca mioara ia zis lu dan nepotul moarei ca il trimite inapoi la urlati la parintii lui.de la urlati sunt eu.va iubesc mult si tinetio tot asa .bafta :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  19. Elena02:16

    mie imi place foarte mult de Angela,Narcisa,Tudor,Flori,Manuela,Emil,Caty,Eva Maria,Dan,Iacob,Radu,Valentina si de Adina.Mai ales de tot filmul Narcisa iubiri neleguite.Multa bafta in continuare!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim09:27

    nu prea am inteles primul episod dar ma bucur ca a inceput un nou sezon

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim13:41

    nici io nu prea inteleg primu'episod...ce vrea sa zica?sa ne reaminteasca ce s-a intamplat in primu sezon??

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim11:37

    ba narcisa iubiri neleguite ii cel mai tare serial pe care l-am vazut pana acum ii tare fain!!!!
    heaheaheaheaheaheaheahea!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim12:53

    eu nu pot sa vad numi merge internetul

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim05:01

    super sunt cei mai frumosi oameni pe care i-am vazut va rog sami dati un autograf

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim01:27

    ce frumos serial cand reveniti cu altul ca este frumos tare

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim04:43

    super tare filmul j eu cred ca mai pregatit ceva fain ca sa terminat si sunt foarte trista

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim12:07

    e super tare filmuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundețiȘtergere
  28. Carmen04:20

    Prea jaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Alina Puscas i love you :X:X:X:X:X::X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere

 
Top