Ezel Episodul 104 VIDEO ONLINE
















Ezel EPISODUL 104 VIDEO ONLINE - Ezel EP 104 ONLINE,Ezel Ep 104 Serial Online,Ezel episodul 104,Ezel episodul 104 Gratis,Ezel Episodul 104 online,Ezel Episodul 104 online gratis,Ezel Episodul 104 online subtitrat,Ezel episodul 104 Pe Teava,Ezel Episodul 104 tradus,Ezel Online online in limba romana,Ezel Serial Online online subtitrat in limba romana, Serial Ezel Ep 104 Serial Online online subtitrat

Trimiteți un comentariu

  1. mariea .nichi90@yahoo.com07:59

    va rog frumos sa mi spuneti cine a aparut in usa la sfarsitul serialului cine era? va rog pt ca nu are nici un farmec sunt sigura ca multi nu au inteles sfarsitul filmului

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim23:57

    Cengiz nu a murit..el era in usa farului! Daca ati fost atenti unchiul povestea si zicea ceva de genul "cu toti ucidem ce ni-i drag..dar nu murim cu totii!" si imediat l-a aratat pe Cengo intins pe stanci. Inca un indiciu..cand a deschis usa nu i s-a vazut fata, dar a facut un gest pe care il facea doar Cengiz..s-a scarpinat in cap..mai exact la tampla..;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim01:47

    Eu cred ca Ezel. Avea in mana plicul de la Azad cu povestea lui Ezel pe care trebuia sa o afle pe la 20 de ani, a zis ca-l cheama Can Ucar ca pe Omer Ucar - Ezel si ca a venit la tatal lui. Acum stiind adevarul a venit la Ezel, care traieste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim02:42

    cengiz era la usa...eu cel putin asa am inteles ca nu a murit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim09:08

    urasc finalu asta !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim09:08

    ezel e la sfarsit, iti spune "unchiasul" in ultima fraza

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim10:10

    Doamne,doamne frumos serial.Nu cred ca am vazut in viata mea un asfel de film cu atita dragoste si iubire .eu traiesc cam asa ceva in viata mea dar un pic diferit .FOARTE FRUMOS.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim10:22

    nici eu nu am inteles sfarsitul pacat l-am urmarit cu atata curiozitate si nu lam inteles(sau poate ca ce a baut Ezel din inel la adormit pentru un timp si el era la usa)cine a inteles spunetine si noua multumim

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim11:44

    Cine a aparut la usa ????

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim13:10

    cred ca era ezel (omer ucar)

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim13:57

    finalul a stricat filmul...pt ce ma mai tine in suspans pe mine cu persoana aia in intuneric dak s-a terminat filmul. Prost gandit !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim14:07

    la cat de bine a fost realizat acest film nu a meritat finalul asta. pentru ce ne mai tine in suspans cu ultima imagine cand apare in intuneric tipul ala? ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim05:52

    ce sa maiz ik asaa filmserial rar intanlesti si cand zik asta sper sa fitide acord cu mine. pacat de sfarsit EZ3L merita sa fie fericit :((( oricum fff tare filmul si sper sa-l dea reloare curand sunt dependent de ell la ce o sa ne mai uitam

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim14:24

    dak va uitati la inceputul filmului omer era cel ce facea cu mana-n par,era gestul lui asa k cred k la final el era ezel(omer ucar).

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim16:36

    nu inteleg sfaritul pacat asa un film nu cred ca o sa mai vad vreodata

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim16:42

    super serialul nu cred ca o sa mai vad alt serial mai bun ca asta dar sunt f dezamagita de final nu pot sa imi dau seama cine e

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim01:23

    e ezel cel care deschide usa.can a venit la el pt k stia de la azad povestea parintilor lui..in special cine era tatal lui adevarat!ezel nu a murit in tren...era ''licoarea'' pt o noua viatza...amintiti-va ce i-a spus ''unchiul''k sa poarte inelul doar dak crede k ar fii un motiv bun pt o viatza ''de apoi''(dar in cazul lui e vb de o noua viatza...)fara dragostea mare ce o purta pt eysan..si tot odata ura pt ea si celor 2 prieteni...o viatza noua fara razbunare...ganditiva bn...''unchiul nu i-ar fi dat lui ezel otrava pt a se sinucide..era pt el k un fiu...deci...in concluzie...ezel traieste....numai bn...

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim03:00

    super serialu dar nea lasat in suspans cine este pana la urma in usa ezel sau cengiz?

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim10:37

    nu cred ca Ezel traieste ...ptr ca sa vazut destul de clar cum a murit :( a si spus doar ca nu o sa o lase singura pe Eysan si ca o sa aiba un final fericit cu ea .....doar ca acel fila fericit o sa fie in "viata de apoi" .iar la usa era ezel ptr ca " unchiul" a zis :"In viata reala,tatii si fii nu se pot regasi invingand moartea. Se pot regasi ?" prin urmare ezel desi a murit in acesata poveste el sa putut intalni cu fiul lui .....bine acu asa gandesc eu .....finalul acesta a fost facut ptr a trage fiecare persona care a urmarit acest serialsa singur concluzia asa cum isi doreste .....CEL MAI FRUMOS SERIAL.....MERITA URMARIT

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim13:08

    super serial, regret din suflet ca s-a terminat,eu cred ca lui can i-a deschis usa ezel.

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim04:05

    scuze ca intervin!!! am urmarit si eu acest SUPER SERIAL si pentru cei care afirma ca nu prea au inteles...... parerea mea sa mai priviti episodul-104 de mai multe ori si veti vedea mai bine ca finalul este asa cum merita cu adevarat OMER , singura persoana ce-l merita a si ramas cu el dupa ani , cand ajutat de povesti frumease la culcare sa in teleaga cine este cu adevarat tatal lui; si OMER se reintalneste cu fiul cel iubit si singurul care nu a gresit fata de el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    PAREREA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim03:08

    buna.sunt un mare admirator al fostului serial Ezel si cred ca asa film cu atata pasiune si dedicare nu va mai exzista cel putin asa film nam vazut an viata mea mia placut foarte mult si as dori daca cineva cunoaste un site de unde las putea downloada mas bucura enorm de mult pt.ca as vrea sa al pastrez ca pe o carte va rog frumos email viltalex27 va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim02:30

    UN FILM ...........EXCELENT ,MAI RAR ,ASA O POVESTE !!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim03:16

    buna/am urmarit si eu acest super serial turcesc si pot sa spun ca este cel mai bun film vazut merita copiat si pastrat ....

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim16:04

    un film de milioane...plin de suspans de la inceput pana la sfarsit...regret enorm k s-a terminat...apropo,la final in usa farului EZEL apare(regasirea dintre tata si fiu).

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim06:55

    si eu as vrea sa pot trage serialul de undeva...Daca exista vreo persoana care il are, o rog sa scrie aici. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim14:26

    a fost super tare serialul dar cred ca nu a avut un final intocmai poate da cineva un rasp. cine era acolo in usa

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim12:43

    cel mai frumos serial pe care l-am vazut.eu cred ca ezel apare in usa.Can a aflat adevarul si s-a dus sa il caute dupa ce i-a citit Azad scrisoarea.Desi nush, e cam ambigu.unchiul i-a dat inelul si i-a zis sa se foloseasca de el kand o sa aiba un motiv sa treaca in viata cealalta, iar cand zice ca unii nu mor il arata pe Cengiz.dar Ezel cand se desparte de Ali spune < cine a zis ca o sa mor?te poti trezi ca ma intorc > Oricum e aiurea daca e cengiz.trebuiau sa gaseasca alt final.mie mi-ar fi placut sa ramana cu Bade sau sa plece singur undeva.Filmul e genial oricum

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim02:53

    mi'a plakut foarte mult filmul si la-m urmarit cu nerabdare sa stiu cum se va termina...nu a fort un final fericit pt ca mi'ar fi placut sa ramana alaturi de bade..parea mea este ca traieste pt ca ia spus lui ali ca nu poate sa stea cu can pt ca iar strica si lui viata si nu ar putea duce o viata normala..asa ca a asteptat sa inteleaga singur din povestile pe care i le spunea azad cum sa intamplat toate...asa ca cel din usa era ezel...poveastea se termina luand noi concluziile despre finalul filmului parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim05:05

    Trebuie sa apara si o continuare la acest serial sigur..pt ca nu sa terminat.

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim10:35

    Finalul este urmatorul oricum unchiul a si a zis''povestea spus de mine sa terminat de mult,cele intalnite dupa aceea nu sau intamplat niciodata''deci ,ezel a murit .sau sa terminat in ep 103 cand la prin politia a facut inchisoare ,dar pana la urma cum zice unchiul finalurile fericite sunt specifice povestilor .

    RăspundețiȘtergere
  32. Anonim11:40

    cel care a facut acel gest cu scarpinatul in cap era EZEL nu mai el facea gestul asta in tot filmul cine l-a urmarit cu atentie si-ar fi dat seama

    RăspundețiȘtergere
  33. rebecca12:54

    la final este Ezel , ultima parte din ultimul episod si ultima din primul au legatura , uitati`va la el knd se scarpina la ureche in ambele parti ....;)

    RăspundețiȘtergere

 
Top