Next Top Model Sezon 2 Episodul 11 – 24 Noiembrie 2011 VIDEO
Next top model by catalin botezatu sezonul 2
Next top model by catalin botezatu sezonul 2 ONLINE



Next top model sezonul 2 Episodul 11-24 Noiembrie 2011, Next top model sezonul 2 Episodul 11-24 Noiembrie 2011 online, Next top model sezonul 2 Episodul 11-24 Noiembrie 2011 live, Next top model by Catalin Botezatu, Next top model live video, Next top model Antena 1 online – Antena 1 Online
Catalin Botezatu va asteapta in fiecare joi de la ora 20:20 la emisiunea Next Top Model Sezonul 2 Episodul 11 pe data de 24 Noiembrie 2011. Puteti urmari pe site in reluare Next Top Model online, reluare

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim06:18

    ft thare episodul :<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim13:03

    Trebuia sa fie Iuliana eliminata nu Dianaa...Diana era frumoasa avea forme dar Iuliana nu are nimic nu este nici frumoasa si nu are nici forme si este si GRASA!!! ELIMINATI`OOOO.......va roggg

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim10:52

    Iuliana nu merita sa fie in concurs,iar Diana merita mult pt ca a stat cu coropisnitele pe ea si pe fata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim21:19

    cu toate ca pe parcursul emisiuni Diana nu a fost niodata preferata mea ,m-a lasat frumos impresionat cu acel ultim interviu dupa ce a fost eliminata .....nustiu cine a invatat-o sa reactioneze asa insa daca a venit de la ea si intradevar asta a si simtit bravo ei :)

    Am observat ca toata lumea o critica si pe Iuliana le dau dreptate ....mi-e mi se pare o fata frumoasa fizic dar din pacate o strica restu !

    Karin are din ce in ce mai mult de comentat pacat....

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim09:12

    eu cred ca diana ar mai trebuii sa slabeasca,sa fie cum e karin arz

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim12:24

    iuliana nu avea ce cauta in acest concurs

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim23:53

    eu nu o suport pe laura si cred ca e grasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim16:31

    degeaba vb voi iuliana e cea mai frumoasa si cea mai buna

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim10:05

    Cum se cheama melodia de la minutul 43:55.va rooog spuneti-mi:o3

    RăspundețiȘtergere

 
Top