In puii mei 4 Decembrie 2011 VIDEO | Sezonul 5

Emisunea de comedie "In puii mei" revine cu un nou sezon (sezonul 5). Episodul 8 din sezonul 5 a fost difuzat duminica 4 Decembrie pe Antena 1.

Dupa Observator incepe un nou episod din emisiunea IN PUII MEI 4 Decembrie 2011, editia de duminica, editie in care Bendeac promite divertisment 100% – asa ca nu trebuie sa ratam IN PUII MEI din aceasta duminica, 4.12.2011,In puii mei live






Mihai Bendeac & Delia - "Nu-ti trebuie motiv sa bei"
Vizionare placuta:





Mircea Dinescu taximetrist
Vizionare placuta:





Nicusor si Bujor la scoala
Vizionare placuta:




Vanghelie este in Garda Nationala
Vizionare placuta:



Florin Salam in Romea si Julietu'
Vizionare placuta:



Gogaie la inmormantare
Vizionare placuta:



La banca
Vizionare placuta:



Ceausestii in dormitor





In puii mei 4 Decembrie 2011 online, In puii mei 4 Decembrie 2011 live, In puii mei 4 Decembrie 2011 video, In puii mei 4 Decembrie 2011 reluare, In puii mei 4 Decembrie 2011 Antena 1, In puii mei 2011, In puii mei 4.12.2011, In puii mei in direct,In puii mei 4 Decembrie 2011 si vei putea urmari in reluare In puii mei 4 Decembrie 2011 editia de duminica

Trimiteți un comentariu

 
Top