Next Top Model Sezon 2 Episodul 12 – 1 Decembrie 2011 VIDEO
Next top model by catalin botezatu sezonul 2
Next top model by catalin botezatu sezonul 2 ONLINE


IRINA BATRAC din MANGALIA paraseste concursul NEXT TOP MODEL By Catalin Botezatu sezonul 2
Next top model sezonul 2 Episodul 12-1 Decembrie 2011, Next top model sezonul 2 Episodul 12-1 Decembrie 2011 online, Next top model sezonul 2 Episodul 12-1 Decembrie 2011 live, Next top model by Catalin Botezatu, Next top model live video, Next top model Antena 1 online – Antena 1 Online
Catalin Botezatu va asteapta in fiecare joi de la ora 20:20 la emisiunea Next Top Model Sezonul 2 Episodul 12 pe data de 1 Decembrie 2011. Puteti urmari pe site in reluare Next Top Model online, reluare,semifinala

Trimiteți un comentariu

  1. draga Bote ma uit cu multa placere la emisiunea ta e superprofi ,locatiile minunate ,fetele dragute unele...chestia cu gustul !ce ma deranjat pe mine e faptul ca o duci pe grasuta blonda spre finala ,e PILA cuiva mare ? de te simnti obligat sa o promovezi mereu ?e sexy dar e cam tata si are un caracter urit ,e un concurs dar comportamenul ei lasa de dorit ! esti tare indulgent cu ea si ea are o tinuta sfidatoare cu o siguranta in ...ceva ? am favorita normal dar asta e alta poveste,te voi urmarii cu aceeasi placere in continuare ,suces in cariera.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am impresia ca o protejeaza pe blonda si chiar iese din tipare, dar asta e ........... pacat de fetele frumoase care nu au pe cineva in spate

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim05:00

    Karin merita sa zie next top model pt ca ea este un adevarat model si laura ..... dar e prea mica pt a fi model , ma rog , cn isi pune in cap cv face . karin mult succes in continoare , si nu mai plange ca oricum tu vei castiga . :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim06:07

    eu nu inteleg de ce o mai tine pe Iuliana, m-am saturat de toate fitele ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Karin e o falsa..tot timpul are ceva de comentat despre fiecare ...daca nu incepea sa-i spuna Sandrei..."ce ma bucur ca nu mai stau cu tine in camera..." (dar ce draga are Sandra vreo boala si nu stim noi?)...probabil nu se iscau discutiile... faptul ca are forme mai pronuntate, e blonda, are ochii albastri..nu inseamna k e pitipoanca..urata sau cum i-a mai spus.. din contra e sarmanta si sexy. Sunt ardeleanca si ar trebui sa o sustin pe Karin, dar chiar imi displace din ce in ce mai mult deoarece se umfla-n pene ca are cele mai bune fotografii..dar la defilari e tot pe langa scena:)) Bafta fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim06:40

    laura si karin cele mai tari sandra cu iuliana au avut prea multe sanse.diferenta intre ele e chear vizibila
    .bote esti orb???

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim08:34

    oricum nu va mai agitati k o sa castige karin bafta karin sibiul te sustine

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim10:00

    nu merita sa plece irina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!catalin nu vezi realitatea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!moldoveanca e frumoasa cu draci dar e proasta!!de o mie de oricu draci!!!!!!!!!!!!are foarte multe poze nereusite !!!!!!!!tu spui asta VARZA

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim10:44

    laura merita sa castige iar iuliana merita sa plece cu un sut in fund acasa

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim11:15

    Karin trebuie sa castige e cea mai buna....Iuliana trebuie sa iasa ne-am saturat de teatrul ieftin pe care il joaca...iar sandra....are ochi frumosi si cam atat...Laura e uraaaaaaaattttttttttttaaaaaaaaaa si urechioasa sa mai stea putin pe bancile scolii sa se mai cizeleze...

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim11:54

    SPOILER! Chiar trebuia sa aflu dinainte de a ma uita la video cine a fost eliminata, nu va puteati abtine?!!

    Pt Ale: Nu, "draga", nu are nici o boala Sandra, de unde ai dedus tu ca asta ar fi motivul pt care nu voia Karin sa mai stea cu ea in camera? Asta ar putea fi SINGURUL motiv pt care cineva sa nu vrea sa stea cu tine in aceeasi camera? Si ce anume intelegi tu prin falsitate? Cred ca traiesti pe undeva pe luna, de nu prea ai tu notiunile prea clare :). Serios, decat sa fabulezi, mai bine shush!

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim13:20

    karin e urata rau nemachiata,iar pe deaspura e o barfitoare.....

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim23:58

    Catalin esti orb? nu le vezi pe fitoasele de Sandra si Iuliana sunt varza (ele sunt bune pentru centura) nici decum pentru o asa emisiune. Iuliana e jalnica chiar nu vedeti voi cei din juriu, Sandra purcica la fel crede ca e asa frumoasa se inseala ea e buna la coada vacii

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim00:01

    Imi pare rau de Irina, ea chiar era foarte constincioasa, fata de Sandra si Iulina (mie greata sa le pronunt numele lor)Laura si Kari sunt cele mai bune Bravo fetelor
    afara cu Sandra (purcica) si Iuliana (pramatia)
    Catalin eliminale pe amandoua din concur, pacat de emisiunea ta ca cele 2 fufe o strica

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim03:04

    nu stiu cum vedeti voi lucrurile, eu pe karin o vad foarte sigura pe ea si jigneste foarte mult, ea are ceva de spus despre fiecare fata, eu o apreciez pe sandra pt ca atunci cand karin o jignea ea era calma si nu ii raspundea asa urat cum ar fii trebuit. bun am inteles karin are poze bune dar nu stiu daca ati observat cand prezinta ea are tot timpul o teama, nu stiu de ce dar o are. nu stiu unde ati vazu voi grasime la sandra...ale sunt forme fetele.....nu vreau sa ma contrazi cu nimeni.....fiecare are parera ei. v.am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim22:07

    joi nu am urmarit emisiunea ..si am ramas socata cand am aflat ca a pleecat IRINA..
    Era una dun cele mai bune ..
    Sandra e grasunica rau pt top model...laura e f tanara ..neformata..
    Iuliana are un caracter mizerabil ...
    Ori eu cred ca , aici trebuie sa fii super ok si ca atitudine , caracter ..

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim03:09

    eu o ador pe karin si sper sa castige. si laura e frumoasa dar e prea mica , trebuie sa termine scoala.

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim04:31

    Va rog imi spuneti si mie cum se numeste melodia din 55:36 plz !!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca tu nu prinzi.. usoara gluma pe care am facut-o atunci ...vezi-ti de treaba :)) Traiesc pe aici pe unde traiesti si tu..fiecare are dreptul la o opinie..de aceea scrie "adauga comentariul tau"..nu "adauga comentariul tau pentru cineva care a comentat deja" nu era neaparat nevoie sa-mi raspunzi personal pt k nici eu nu am facut-o .. ai putea sa ai putin respect si sa iti zici doleantele catre ..Bote fara sa-mi comentezi mie afirmatiile. Din pct meu de vedere este o falsa=nesincera deoarece pentru fiecare concurenta in parte are ceva de zis, cum iese una cum comenteaza..asa a facut si cu Iulia..si apoi ce prietene bune au fost... si ce se mai pupau si strangeau la sfarsit. Nu ar trebui sa iti dau tie explicatii..dar daca tot ai vrut ti-am dat..una, ajunge:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim17:36

    bravoo iuliana esti cea ma buna

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim17:37

    iuliana felicitarii

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim02:58

    karin e urata cu draci nu are absolut nici o forma,e falsa,perversa si super barfitoare,se citeste ipocrizia pe fata ei.bravo sandra sper sa fii castigatoarea acestui sezon.

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim06:14

    in finala raman sandra cu karin si laura. marea castigatoare va fi karin. scz de spoiler. V-am spus ca sa nu va mai certati degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim12:14

    Am citit parerile tuturor, dar singura care are stil, elegantza, frumusete, naivitate, dar si senzualitate, bun simt si foarte ambitioasa, are troata cariera inainte, chiar daca are 14 ani ( nu e mica deloc, e la varsta cand se formeaza) este pe departe Laura, o tanara care are atuurile necesare unui viitor model. Este adevarat ca si KARIN are o mare parte din ele, dar cred ca e prea firava ca sa faca fata multor imprejurari. Laura a demonstrat ca desi e cea mai mica din toate, le face fatza tuturor, e puternica, stie ce vrea, isi cunoaste atuurile. Bafta Laura, oricum ar fi, esti cea mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim06:17

    sandra sa castige e cea mai frumoasa,karin in schimb e o barfitoare si o uuraaaaaattttttttta,laura sa-si termine scoala de tractorista ,e uraaanta,iuliana este frumusica si si ea ar trebui sa ramana in finala eu imi doresc ca sandra sa castige flori si denisa nu trebuiau sa plece ereau fffoooooarte frumoooase

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim06:19

    pacat ca flori a iesit pt ca erea frumoasa imi doresc sa castige sandra daca flori a iesit

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim08:14

    veti da si episodul de aseara? :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim13:34

    Am vazut niste secvente, intr-o alta emisiune tv, cu lansarea recentei colectii a lui Bote. Ghici, cine era cu el!?!?? Sandra! am presupus ca ar fi castigatoarea. Sper sa nu fie asa!

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim12:09

    karin e superba...a uitat catalin cate poze frumoase a avut...pacat ca a iesit...ea merita sa castige!!! sandra e urata...Daca o sa castige ea...sper ca sezonul urmator sa nu se mai uite nimeni la emisiune pt ca e blat!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim11:32

    ce cauta in finala sandra? nu stiu de ce e atat de favorizata. Eu o vedeam pe Karin in finala in locul ei... Iuliana nu merita sa castige e prea plina de ea dar nu stie foarte multe cuvinte dintr-un vocabular uzual, e proasta rau. Ar merita sa castige Laura care a luat in serios concursul acesta de la inceput si nu sa implicat in barfele si prostiile fetelor.

    RăspundețiȘtergere

 
Top