Trimiteți un comentariu

  1. Anonim10:39

    PARIU CU VIATA ESTE CEL MAI FRUMOS AAAA SERIAL DIN CITE IL STIU . ESTE CHIAR FAIN ADICA NU E AIUREA SI NU ESTE ATAT DE URIT IMI PLACE ASTAI TOT CE AM DE SPUS BAFTA SCCES IN CONTINUARE

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim01:47

    Foarte frumos serialul

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim06:02

    A fostt frumoss episodul doar ca nu mia placuttt atunci cu Deseneee alaa mam speriatt ca am crezutt ca cine sti ce ii face la Ancaa.. si e taree ca la luatt Mara pe Vladd asa Anca si Vlad o sa se cunoascaa mai bineeee!! si apoi o sa fiee impreunaaa;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim08:59

    eu zic ca pariu cu viata e un serial super dar mai mult imi place de ioana si de andrei

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim10:33

    Sunt dependenta de acest serial . LA LA LIKEEE :X:x:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim11:45

    cel mai tare serial din lume si ii felicit pe toti mai ales pe alina eremia si pe dorian popa si pe sore,si mai ales pe rapha tudor

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim11:47

    PARIU CU VIATA ESTE CEL MAI FRUMOS SERIAL DIN LUME

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim13:52

    bv sunteti ce mai tari si in italia va urmaresc romanii vam pupat

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim02:33

    cum se numeste mel de la sfarsit

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim07:15

    anonim -bravo voua,sunteti tari felicitari cu brio copii.felicitari regizorului si la mai multe seriale. va urmaresc cu mult drag din spania

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim08:59

    Cum se numeste melodia pe care o canta Vladutz la camin? <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim10:42

    Ador serialul acesta si de abia astept episodul urmator:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim00:31

    Nu mai am rabdare pana luni

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim07:24

    cel ami tare serial................
    io vreau o ciorba de potroace ca la mama acasa:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim07:53

    Iubesc foarte mult acest serial...astept cu nerabdare urmatoarea serie...

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim08:12

    Enrique Iglesias ft Whitney Houston - Could I Have This Kiss Forever asa se numeste melodia d ela sfarsit

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim14:14

    Vreau sa vad si eu acest film dar pe tel dar nu merge acest player ce as putea face?am un samsung galaxy s2 astpt un rasp

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim05:30

    vlad se indragosteste de anca

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim23:45

    este super filmul sete super tare si sunt baieti asa de dragutzii:X

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim23:14

    super tare episodul.Potroace :))))))))))))):)).sunteti cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim07:08

    super ......
    deabea astept episodul urmator:x

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonim08:09

    este superb filmul,eu il urmaresc si in italia....bravooooooooooooo

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonim07:20

    Eu Sunt Baiat Si Imi Place Mult Pariu Cu Viata I Like :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Anonim05:57

    La ce minut este melodia Tell Him.:o3 Imi trb urgent. :o3

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonim09:05

    ATI UITATI TOTI DE SERIALELE CU STATA?:D SI PARIU CU VIATA E MISTO DAR SI ACELEA AU FOST SUUPRE

    RăspundețiȘtergere
  26. Anonim04:11

    IUBES PARIU CU VIATA SI DEABEA ASTEPT URMATORUL SERIAL LUNI

    RăspundețiȘtergere
  27. Anonim10:17

    lalaband va iubesk pe toti ... abia astept serialul 13 din sezonul 2 sa apara...sunt sigura ca este minunat ca si celelalte......P.S. Vlad si Cristina fak o pereche minunata si merita sa fie impreuna chiar si in realitate nu numai in film.....bafta dragii mei....eu sunt din Republica Moldova si va urmaresc serialele in fiecare zi.....sunt o multime de fani lala aici care va tin pumnii....succes>

    RăspundețiȘtergere
  28. Anonim03:59

    lala band este cea mai tare trupa eu stau in severin toti colegi mei se uita

    RăspundețiȘtergere
  29. Anonim03:10

    o ador pe ioana si pe andre

    RăspundețiȘtergere
  30. Anonim07:39

    M-am speriat cand Anca a fost amenintata de ,,Desene'' dar ma bucur tare ca Anca si Vlad vor fi impreuna!!!Le sta bine impreuna,sunt perfecti unul pentru altul!!!!:-*

    RăspundețiȘtergere
  31. Anonim04:45

    il plac pe vlad.......I love you vladutzu

    RăspundețiȘtergere
  32. Anonim06:27

    e super filmul dar cel mai super sunteti voi

    RăspundețiȘtergere
  33. Anonim05:14

    MISTO PARIU CU VIATA ,CUI NU-I PLACE FRATE,TINETI TOT ASA.BAFTA!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Anonim10:45

    va iubesc si sunteti viata mea si am foet la toate concertele voastre si ioana andrei sore si cristi si cu anca si vlad si cu dima si monica sunteti cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  35. Anonim10:46

    imi place cel mai mul de iana si andrei va iubrsc

    RăspundețiȘtergere
  36. Anonim08:49

    Ador pariu cu viata!Sunteti cei mai tari!I LOVE YOU LALA BAND!

    RăspundețiȘtergere
  37. Anonim04:44

    este cel mai frumos film pe care lam vazut vrodata in veata me eu ador pariu cu viata si personajele mele preferate sunt Anca si Vlad sunt cele mai romantice personaje.numele meu este Boleantu Bianca

    RăspundețiȘtergere
  38. Boleantu Bianca04:49

    pariu cu viata este cel mai frumos film pe care lam vazut eu in viata mea si peasonajele mele preferate sunt anca si vlad ele sunt cele mai rpmantice personaje din tot filmul va ador si sper ca filmul sa nu se termine niciodata va pup mult va ador.

    RăspundețiȘtergere
  39. Anonim02:14

    E ceeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllll mai super serial

    RăspundețiȘtergere

 
Top