Trimiteți un comentariu

  1. Anonim01:28

    Super episod....I love LALABAND....kisss....sunteti cei mai tari....

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim05:29

    super tare ...imi place foarte mult acest episod:* I Love You

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim08:40

    e tare numai ca am pierdut din episoade ca am fost dus in italia

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim07:21

    Iubesc pariu cu viata nu am ratat nici un episod si fiecare melodie suna mai bn cantata de ei.I LOVE YOU

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim09:13

    iubesc trupa LALA BAND,iubesc PARIU CU VIATA si mai ales visul meu e sa joc in filmul PARIU CU VIATA si sa fac parte dil LALA BAND si alti copii poate vor sa fie ca si parinti lor,dar eu stiu ca poate sunt stupida dar acesta e visul meu si suport consecintele;iar despre episodul 8 sez 2 cred ca este super cool si abea astept sezonul 3. VA IUBESC!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim10:48

    ador pariu cu viata sunt nebuna si m-am suparat foarte tare cand cristi si sara pt de ei mi-a placut de la inceput abea astept sa inceapa sez 3 dar pana in toamna ne putem uita la celelante episoade sez 1,2 va iubesc tare mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim22:45

    imi place trupa LA LA BAND si PARIU CI VIATA.anul trecut nu imi plc deloc si le spuneam la colegii mei ca sunt infectati de virusul PARIU CU VIATA insa incet-incet am inceput sa privesc si mi-au placut mult.toata vara numai la ei m-am uitat.preferatii mei sunt (criss)anca&vlad(vlad dragutzu_).abea astep sez 3si 5,6,7,8,9 ETC.

    RăspundețiȘtergere
  8. alexaxandra04:14

    ce mult imi place ca vlad si anca au devenit un cuplu va iubesc:*:*:*:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim02:58

    superrrrr episod!!!!!! Deabea astept sezonul 3!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Top