Burlacul 3 - 17 Mai VIDEO ONLINE FINALA
BURLACUL SEZONUL 3 EPISODUL 12 ONLINE - BURLACUL SEZONUL 3 EPISODUL 12 VIDEO
BURLACUL SEZONUL 3 EP.12 VIDEO ONLINE
BOIA ADELINA din Baia Mare A CASTIGAM BURLACUL SEZONUL 3 !!!







>Cine a castisgat BURLACUL sezonul 3 episodul 12 de joi 17 Mai 2012?
Decizia BURLACUL 17 Mai 2012 – episodul 12 sezonul 3
Burlacul sezon 3 episodul 12-Joi 17 Mai 2012 VIDEO ANTENA 1 de la 20:20 si in reluare ultimul episod

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim03:05

    naspa ca a aleso pe adelina chiar nu imi place mai bine o alegea pe sasha ca este mult mai frumoasa decat adelina

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim04:16

    ce s-a intamplat k sergiu si adelina au ramas impreuna sau nu...imi pare rau de sasa k ea ma asteptam sa ramana pacat se potriveau in orice caz mi-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cosmina06:55

    Cum se numeste melodia de la minutul 24 cand se plimba cu vaporul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim14:14

    cine a fost burlacul? catalin sau sergiu ca am vazut ca adelina il iubea pe catalin, sincer sasha se potrivea cu sergiu

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim09:41

    eu ma bucur ca a ales-o pe adelina era cea mai frumoasa si cea mai buna dintre toate . pacat ca e indragostita de altcineva pt k se potrivea de minune cu sergiu. dar asta e vedem la anul burlacul 4 poate pana atunci se impaca si edward cu ane si sergiu cu adelina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim07:01

    adelina cum poti sa saruti pe cineva cu atata pasiune si sa fi indragostita dealcineva esti si ai fost falsa dela inceput
    imi pare rau pt sergiu

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim09:45

    Cun se numeste melodia de la minutul 29 ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim05:41

    Adelinaaaa..... nu meriti sa fii cu Sergiu.... prea falsa ,prea blonda pt a intelege k iubirea nu e un joc...

    RăspundețiȘtergere

 
Top