Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 VIDEO
Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 ONLINE - Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 VIDEO ONLINE

video Mireasa pentru fiul meu 19 mai 2012 ora 14:00









video Mireasa pentru fiul meu 19 mai 2012 ora 17:00















Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012, Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 Online Gratis, Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 partea 2 Online, Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 partea 1 Online,Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 Pe antena1 ro, Filme seriale Online Gratis Subtitrate,Serial Online Mireasă pentru fiul meu 19 Mai 2012 reluare

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim10:53

    Circaresele din aceasta finala au fost Andreea si madam gabriela,cel putin pe andreea o credeam mai desteapta decit pe gabriela dar se vede sau sa vazut clar ca seamana si andreea cu clica,pacat pt ca ca a dezamagit cred o gramada de lume inclusiv pe parintii ei.Edina e clar si vizibil ca buna ziua mai desteapta decit toate celelalte fete,felicitari parintilor ei pt buna crestere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim08:37

    Circarese au fost Gina,Sanziana ,care au venit probabil platite,ca sa sustina pe mincinoasa de Marioara.Cum s-au putut suci la 180 gr. in favoarea Marioarei,pe care Gina nu o suporta si acum o ridica in slavi.Sa-i fie rusine !Andreea a spus adevarul despre Adrian si Marioara,deasemeni si Andrada.Sunt mincinosi,falsi,perversi. Referitor la Edina,nu inteleg cum pot fi mandrii parintii ei pentru ce a facut.A fost vulgar si indecent tot comportamentul ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim08:46

    Adrian si Marioara,nu inteleg dece ii tineti in concurs.Au stat destul si din partea lor am avut parte numai de scandaluri.Toata lumea s-a lamurit de caracterul mizerabil pe care il au.Ea se da drept mare doamna,nu am uitat cum era cand a intrat in casa.Acum o sa plece bine imbracata ,ca doar a primit atatea cadouri.Bietul Costel,a chiltuit destul pe cadouri si flori.Adrian,daca ere ceva de capul lui,s-ar fi inteles macar cu un baiat.Am vazut ce jargon de mahala are si cum nu a scapat nimeni nejignit im mod grosolan de el,fete,mama,baieti si nu ati luat nicio masura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim11:51

    ZICI CA SUNT CIRCARESE GINA SU SINZIANA?PAI DE CIRCARA SI MAIMUTA DE GABRIELA NU TE-AI SATURAT ATITEA LUNI DE ZILE,PLINGE CA O INFANTILA CE E DUPA CE CA TOT EA E CATA DE GURA.FAPTUL CA II ZICEA EA CU TUPEU DE TATA LU MARIOARA SA ISI TINA CAPUL CA DA DIN EL NU MI SE PARE UN COMPORTAMENT NORMAL.CE VEDETI LA ACEASTA FEMEIE NU STIU E JOSNICA IN TOT CE FACE AGRAMATA ASTA DE CAPRELA.

    RăspundețiȘtergere

 
Top