Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 VIDEO
Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 ONLINE - Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 VIDEO ONLINE
video Mireasa pentru fiul meu 19 iulie 2012 ora 14:00
video Mireasa pentru fiul meu 19 iulie 2012 ora 17:00
Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012, Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 Online Gratis, Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 partea 19 Online, Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 partea 1 Online,Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 Pe antena1 ro, Filme seriale Online Gratis Subtitrate,Serial Online Mireasă pentru fiul meu 19 Iulie 2012 reluare,19.07.2012

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim05:12

    Cum este tolerat Adrian in concurs,cand este atat de mitocan,lipsit de educatie ,mincinos si fara cel mai elementar bun simt?Cum admiteti sa spuna despre un om ca este ;;EXCREMENT;; si nu il descalificat?Ii da zor ca a fost jignita mama lui,dar nimeni nu a jignit-o asa cum a jignit el pe toti ceoilalti.Edina e o smechera si o neserioasa,o falsa si o prefacuta.Oare si-a gasit petecul alaturi de Badaranul de Adrian? O sa vada ea pe dracul alaturi de aceasta familie.Mama ei o incurajaza in rau,dar se vede clar ca e moarta dupa Dragos,dar cauta sa mascheze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim05:23

    Cei mai nerusinati si fara scrupule sunt Adrian,Marioara si Edina.El a ales,pana a cules:pe Edina,vulgara si versata .Se crede desteapta,dar e sub orice critica ,rea,invidioasa si razbunatoare.Se potriveste cu Pricopii.Daca ar fi desteapta,ar vedea mitocania si josnicia lui Adrian si a basoldinei de mama-se. Sa le fioe de bine !BANII VORBESC!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim05:45

    Adrian,pentru ce ai venit in acest concurs ? Ma mir ca ai fost tinut atata tu si mama-ta,care ati stat pentru a avea ce manca si a primi cadouri.Maica-ta nu a fost capabila sa invete in atata timp limba romane.Suteti niste incuilti si sunteti inebuniti dupa bani.Sunteti in stare sa-i mancati pe ceilalti.Un ditamai om de 30 si ceva de ani,esti cel mai josnic si mitocan.Cred ca veti fi totusi eliminati,asa cum meritati de mult timp.Ati fost cei care ati stricat acest concurs.Rusine sa va fie,cersiti mila tuturor si jignesti pe telespectatori nu numai pe concurenti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim10:08

    nu inteleg de ce ii tolerati pe cei doi marioara si adrian inclusiv sclifosita de edina.ptr ce nu se i-au masuri impotriva lor.afara cu toti ipocritii si incultii

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim10:10

    edina,esti un om de nimic.maicata sa nu-si mai de-a atatea aeree de mare d-na

    RăspundețiȘtergere

 
Top