Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 VIDEO
Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 ONLINE - Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 VIDEO ONLINE
video Mireasa pentru fiul meu 4 august 2012 ora 14:00
video Mireasa pentru fiul meu 4 august 2012 ora 17:00
Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012, Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 Online Gratis, Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 partea 2 Online, Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 partea 1 Online,Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 Pe antena1 ro, Filme seriale Online Gratis Subtitrate,Serial Online Mireasă pentru fiul meu 4 august 2012 reluare,4.08.2012

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim17:36

    se vede prin comportamentul lui dragos ca e un baiat de cartier cum azis si tatal lui alexandra ca este un maidanez asa o sa ajunga si alexandra

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim17:43

    dragos si mama lui numai pentru bani au intrat de ce tot zic de adrian numai minciuni se vede pe fata lor ca sunt doi mincinosi de nota 10 alexandrei o sai para rau de pasul pe care la facut dar o sa fie prea tarziu

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim03:45

    nu suntem fani adrian dar, ceea ce au spus d-na gabi si dragos este mult prea mult si inuman... sa lovesti intr-un punct atat de dureros... oricine la nervi are reactii mai ciudate dar, ceea ce s-a intamplat nu are scuze... Pacat de ceea ce se intampla si de cuvintele urate aruncate. d-na gabi trebuia sa isi ceara scuze de la d-na marioara nu de la telespectatori...dar de la ei vin voturile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim13:02

    va rog mult doamna mirela nu mai tineti asa mult cu dragos si mama lui se vede clar cum ii favorizati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim13:07

    de ce acum iese mereu doamna gabriela mama saptamanii k sa castige sunt sigra k n sunt asa voturile!faceti asta numai pt nunta dar oricum nu ramane impreuna nimeni cum nu a ramas nici din celelante emisiuni cei care sau casatorit!mai bine sa castige toti si va rog sa nu mai tineti asa mult cu doamna gabriela doamne nu vedeti cat e de rea se vede fata ei ce fata facea cand a vb tatal alexandei parca se bucura k asa se despre dragos de alexandra!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim13:15

    va spun sincer doamna mirela va plac farte mult si va admir dar cand vad ce mule diferente faceti intre concurenti ma lasati rece cum e posibil si dumneavoastra sa faceti asa mari diferente!! niciodata nu sa mai intamplat sa fie asa vizibil cu cine tine prezenttorea nu e frumos sincer va zic!!! oricum nimeni nu va castiga nimic k are grija doamna mirela sa castige cuplurile astea false!!! URAT

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim13:21

    RUSINE nesimtitului de dragos ce il face mereu moldovean prost ce au moldoveni? nu au si ei inima? credeti k dragos nu are fani moldoveni?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim14:58

    I-a zis bine tatal Alexandrei, lui Dragos. Asa e! E un maidanez care a reusit sa pacaleasca o fata educata, cu facultate, sa-i fie alaturi pentru bani. Da, Alexandra era mult mai delicata si plina de respect la inceput, dar acum se apropie de caracterul maidanezului!! Alexandra, trezeste-te!

    RăspundețiȘtergere

 
Top