Pariu cu viata sezonul 3 Episodul 10 VIDEO
Pariu cu viata sezonul 3 Episodul 10 ONLINE - Pariu cu viata sezonul 3 Ep. 10 VIDEO ONLINE
Server 1 Server 2 Pariu cu viata sezonul 3 EP. 10 ONLINE,Pariu cu viata sezonul 3 Episodul 10 online gratis,Pariu cu viata sezonul 3 episodul 10 Pe Teava Luni 19 Noiembrie 2012,19.11.2012
Primul serial muzical romanesc – este o captivanta poveste de dragoste dintre 
Ioana Popa (Alina Eremia) si Andrei Anghel (Dorian Popa), doi adolescenti 
care au o mare pasiune pentru muzica.


Trimiteți un comentariu

  1. Anonim10:02

    Va iubeeeeeeeeeesc!! VA adoooooor! Fara voi nu ai putea sa respir!!!
    Daca nu ati existat voi cu muzica voastra eu nu puteam sami descopar talentul meu cel de a canta. Cantam cantecele voastre si am observat ca am putina voce, iar dupa ce am mai repetat, cantat mam inscris la niste cursuri, si asa am ajuns a sti a canta. Nu pierd nici un episod din Pariu Cu Viata si va iubesc pe voi. Eu sunt fanul cel mai mare a lui Vlad si a Ancai dar asta nu inseamna ca pe ceilalti ii las deoparte, din potriva va iubesc, si nu numai muzica ci tot ce faceti voi. Colectionez stickerele de la biscuitii Tempo si am avut ocazia si sa si castig!
    Sunteti cei mai tari, toti cei din Lala Band si eu sunt Lala
    (Ioana, Bucuresti)

    RăspundețiȘtergere
  2. va rog sa schimati programul cu care il difuzati pt ca merge greu ,mergea mai usor cu celalalte programe :d

    RăspundețiȘtergere

 
Top