Minte-mă frumos online  (2012)
Minte-mă frumos (2012) Online Subtitrat HD - Filme Romanesti 2012 este un film regizat de lura Luncasu lansat in anul 2012, cu o durata de 98 de minute in care se vor petrece foarte multe scene frumoase. Premiera filmului in Romania va fi in data de 19.10.2012. In acest film este vorba despre 2 persoane din Bucuresti care duc o viata foarte neobisnuita, unul dintre persoane este furnizor de servicii IT, iar celalat Toni e un hacker, care isi inseala partenerul de viata ( computerul ), cu o fata pe nume Oana, intalnita pe internet. Dana si oana sunt foarte diferite. Dana este o tipa senzuala care prosteste toti barbatii, iar Oana iubeste foarte mult prajiturile, de unde si silueta ei foarte mare. Intr-un final Toni si Oana isi dau intalnire pentru a se vedea Fatza in fatza. Cei doi vor observa ca Toni nu seama deloc cu poza de pe internet, iar Dani ajunge in locui lui la intalnire. Urmareste gratis online Minte-mă frumos (2012) Online Subtitrat HD - Filme Romanesti 2012 cu subtitrare inclusa in limba romana. Filmul face parte din categorie de filme online noi , filme gratis, Comedie, Romantic, subtitrate in limba romana si filme noi hd.

Minte-mă frumos (2012) film romanesc., Minte-mă frumos (2012) Online Subtitrat, Minte-mă frumos (2012) Online Subtitrat HD - Filme Romanesti 2012

Trimiteți un comentariu

 
Top