Becali si Vadim injura un jurnalist de la Romania Libera
Contactati jurnalistul de la Romania Libera pentru a comenta posibila introducere a controlului psihiatric si psihologic pentru candidatii la functii publice, cei doi au raspuns astfel:
Becali: Sa nu mai ma suni niciodata, asta este punctul meu de vedere! (...) Daca esti nebun, nu stii, am spus de doi ani de zile, fac conferinte de presa, nu vorbesc cu jurnalistii. Vorbesc decat in direct la televizor. Pai nu stii asta?

Reporter: Eu sunt tot jurnalist, din cate stiu!

B: Tu esti handicapat! Asta esti tu! Tu nu intelegi asta, nu vrei sa intelegi!

Rep: Domnu' Becali, din curtoazie nu va intorc cuvintele, va dati seama...

B: Din curtoazie? Ce p... mea de curtoazie sa faci tu? Ce... Daca esti un dobitoc si nu intelegi ca nu vorbesc cu niciun jurnalist...

Rep: Care este motivul? Sunteti un politician, jurnalistii au rolul sa de a va intreba anumite lucruri. Care este problema?

B: Motivul... Sunteti niste hahalere! Ce raspunde omul, bagati voi de la voi!

Rep: Domnu' Becali, sunt curios daca vorbiti pe acelasi ton si cu jurnalistii straini, europeni, de la Bruxelles si Strassbourg?

B: Exact asa, ca mi se rupe p... sa vorbesc asa cu ei! iti dai seama? Mi se rupe p... cum sa vorbesc asa cu ei, ma? Nu-i bag in seama pe aia deloc!


Rep: A, nu-i bagati in seama nici pe ei!

B: Nu-i bag dloc in seama pe aia! (...) Daca esti catar, suna, daca esti om, tu n-o sa suni, ai inteles, da? in mintea ta de tampit, trebuie sa-ti rapund tie, trebuie sa ai telefonul meu tu?

Rep: Este o problema interesanta.

B: Eh, pentru ca este interesanta, sa-mi sugi p...! (...) Da-te, ma in p... mea!

Rep: Raspundeti sau nu la intrebare?

B: Da, ti-o dau la m.... Hai, ciau!

Reporter: Buna ziua, domnu' Vadim Tudor!

Corneliu Vadim Tudor: Da!

Rep: De la Romania Libera, Laurentiu Mihu va deranjeaza!

CVT: Domnu' Mihu, da mai ai tupeul sa ma suni dupa ce m-ai porcait in halul ala, domnule?

Rep: Unde v-am porcait, domnu' Vadim?

CVT: Dupa ce ai pus titlul "Cine-i acest Vadim Tudor", te bag in ma-ta de vagabond!
Reporter: Buna ziua, domnu' Vadim Tudor!

Corneliu Vadim Tudor: Da!

Rep: De la Romania Libera, Laurentiu Mihu va deranjeaza!

CVT: Domnu' Mihu, da mai ai tupeul sa ma suni dupa ce m-ai porcait in halul ala, domnule?

Rep: Unde v-am porcait, domnu' Vadim?

CVT: Dupa ce ai pus titlul "Cine-i acest Vadim Tudor", te bag in ma-ta de vagabond!

Trimiteți un comentariu

 
Top