Dragoste si pedeapsa Episodul 47 VIDEO
DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 47 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 47 VIDEO ONLINE
PRIMA PARTE



A DOUA PARTE




A TREIA PARTE






A PATRA PARTE



A CINCEA PARTE




A SASEA PARTE












Traducere episodul  47

Yasemin îl întreabă pe Yavuz ce caută acolo

Yavuz: spune că este din cauza lui Savaş.

Yasemin: Nu am nimic de vorbit cu tine, pleacă.

Yavuz: Atunci ascultă, gărzile tale sunt acum sub paza mea.

Yasemin: Ce fel de om eşti să faci aşa ceva?

Yavuz: Un om care te iubeÅŸte. Nu ai simÅ£it aÅŸa ceva Yasemin? Te iubesc aÅŸa de mult că dragostea lui, SavaÅŸ este nimic pe lângă dragostea mea. Pentru tine mi-aÅŸ…..

Savaş: Ysemin, Omer, totul este în regulă?

Eşref: El este în viaţă.

Savaş: Totul este în regulă draga mea? Eşref! Yasemin, nu e nimic în neregulă cu tine?! Lăsaţi armele jos, sunteţi în faţa unei femei cu copil. Am spus lăsaţi armele. Eşref vino, du-i acasă.

Eşref: Doamnă!

Savaş: Puneţi-l pe Yavuz în maşina mea.

Eşref: Doamnă sunteţi în regulă?

Savaş: Mai repede, mai repede, suntem aproape de spital. Vei trăi.

Yavuz: Yasemin.

Şahnur: Ce s-a întâmplat Pala? Ce nu este în regulă?

Pala: Soră!

Şahnur: Mă sperii, te rog spune-mi ce s-a întâmplat?

Pala: S-a deschis focul asupta lui yasemin şi Omer. Ei sunt bine. Yavuz a fost împuşcat. Savaş îl duce acuma la spital.

Cicek: Ce?

Nazan: Yavuz?!

Cicek: Ce s-a întâmplat cu fratele meu?

Åžahnur: Nepotul meu. cum este nepotul meu?

Pala: Mulţumesc lui Dumnezeu totul e bine. Ei vin acum acasă. Eu mă duc la spital.

Cicek: Vin ÅŸi eu.

Åžahnur: Oh. Doamne!

Ismail. Da domnule.

Pala: Au deschis focul asupra lui Yasemin ÅŸi Omer. Ismail: Ce?!

Pala: Ascultă-mă bine. Yavuz a fost acolo. Situaţia este încurcată. Toată lumea să fie în alertă maximă în jurul casei.Dacă văd vreo neglijenţă veţi plăti.

Ismail: La ordinul d-stră.

La spital starea lui Yavuz este critică, se pregăteşte sala de operaţii.

Leyla.: Doamnă Fidan, vrei să spui că acolo au fost împuşcături?

Şahnur: Presupun că nu, nu am auzit.

Fidan: Nici noi nu ÅŸtim ce a fost.

Şahnur.: Nepotul meu, dragul meu Omer. mulţumesc lui Dumnezeu că eşti aici. Vino dragul meu.

Leyla: Draga mea fata, să vedem cum este tensiunea ei.

Fidan: Kiraz, fă repede –Ayran

Yasemin: Dacă se întâmpla ceva cu Omer?

Şahnur. Doamne ajută că Yavuz mi-a salvat nepotul. Dar ce făcea el acolo?

Fidan: Soră, las-o să-şi tragă sufletul.

Yasemin: Dacă se întâmpla ceva lui Omer?

Fidan: Linişteşte-te, totul s-a terminat acum. Omer este bine, tu eşti bine. Mulţumim lui Dumnezeu. Nu îţi mai fie frică.

Yasemin: Ce se întâmpla dacă era lovit Omer?

Cicek: Frate! Ce s-a întâmplat?Cine ţi-a făcut asta frate? Frate te rog să nu mori. Unchiule, el o să fie salvat, nu-i aşa? Savaş, cine a făcut asta? Cine a tras în fratele meu?

Savas: Noi nu ÅŸtim, nu ÅŸtim Cicek.

Sahnur: Omer al meu, scumpul meu nepot, copilul meu. Dragul meu.

Leyla: Yasemin, draga mea, liniÅŸteÅŸte-te. GândeÅŸte-te la copilul pe care îl porÅ£i. Dacă i se întâmplă ceva din cauza acestei frici? Ce vom face atunci? Te rog nu fă aÅŸa. – Ia aici.

Yasemin: Savas.

Savas: Cum sunteţi voi Yasemin? Cum este Ömer? Mintea mi-e la voi?

Yasemin: Cum crezi că ar trebui să fiu? Încă tremur. Ömer s-a liniştit puţin. O să-l pun în pat puţin mai târziu. Tu cum eşti?

Savas: Sunt bine. Ei îl operează pe Yavuz. Noi aşteptăm.

Yasemin: Va supravieţui?

Savas: Nu ştiu. Vom afla după operaţie.

Yasemin: Savas, ce s-a întâmplat? De ce ni s-a întâmplat asta?

Savas: Eu sunt aici. S-a terminat. Tu trăieşti. Asta e cel mai important. Întradevăr te-ai speriat. Încearcă să te odihneşti.. Gata, vorbim mai târziu. bine?

Yasemin: Bine. Şi te rog să ai grijă.

Pala: Savas. Cum s-a întâmplat băiatule? Ultima dată când am vorbit ai spus că i-ai dat de urmă.

Savas: Da, i-am dat. el era pe urmele lui Yasemin..

Pala: Eu nu am ÅŸtiut asta.

Savas: Am ajuns acolo imediat. El era lângă Yasemin şi Omer. Şi înainte ca eu să fiu lângă ei a venit o maşină din care s-a deschis focul.

Pala: Şi cine a făcut asta?

Savas: Nu ÅŸtiu unchiule. Dar aici este ceva dubios.

Pala: Ce vrei să spui?

Savas: Nu cred că Yasemin şi Omer au fost ţinta. Nu este conform tradiţiei noastre să se tragă în femeie şi copil. Aici este altceva.

Nazan îl informează pe Bora că au fost împuşcături, că au fost implicaţi Omer şi Yasemin şi din cauza situaţiei confuze ea şi Baran nu pot veni acasă. Bora se oferă să vină şi el dar Nazan nu este deacord.

Ofiţerii de poliţie vor să vorbească cu Savaş.

Cicek: Unchiule Pala, poliţia îl suspectează pe Savaş?

Pala: Nu. Nimic de genul ăsta. Eu nu cred asta.

Cicek: Unchiule, spune-mi adevărul.

Pala: Ce spui tu Cicek?

Cicek: Dar unchiule, eu nu înţeleg ce se întâmplă. Savaş l-a lovit de supărare pe fratele meu pentru că el lucra cu Yasemin. Şi eu sunt de partea lui Savaş, eu chiar i-am spus şi la fratele meu. Dar după asta alte lucruri se înţâmplă despre care eu nu sunt informată. Savaş nu îmi spune nimic.

Pala: Savaş are motivul lui pentru care nu îţi spune dar să nu mai pui niciodată o astfel de întrebare. Nici măcar să nu-ţi mai treacă prin minte să-l suspectezi pe Savaş.

Sahnur: Un astfel de lucru este imposibil Abbas Aga. Savaş a încercat cu greu să-i oprească sângerarea, de ce să-l împuşte el pe Yavuz? Spuneţi asta oamenilor de la Van. Tu trebuie să-i linişteşti.

Fidan: Ce se întâmplă soră? Cu cine vorbeşti?

Sahnur: Cu Abbas Aga. M-a întrebat dacă Şavaş l-a împuşcat pe Yavuz. Cum pot ei să inventeze astfel de zvonuri? El mi-a spus că toată lumea la Van vorbeşte despre treaba asta.

Fidan: Dumnezeule, asta arată ca şi cum ar fi între clanuri? Ei vor zice că e Savaş şi aşa că e vina clanului nostru. Soră dar asta înseamnă iar vărsare de sânge.

Sahnur: Fidan. Nu te mai gândi aşa departe.

Poliţia vrea să vorbească cu Yasemin pentru că ea a fost martoră. Şahnur le spune că o să meargă ea la secţie că acuma se odihneşte.

Medicul îi informează că a fost o operaţie dificilă şi trebuie să aştepte, încă nu poate spune că el este în siguranţă.

Poliţia o întreabă pe Yasemin cum s-a întâmplat, ea spune că nu ştie că au apărut din senin unii care au tras. Ofiţelrul o întreabă de ce s-a întâlnit cu Yavuz şi dacă a făcut-o de mai multe ori.

Yasemin: Nu bineînţeles că nu.

Şahnur: Nu am mai văzut în viaţa mea ca poliţia să vină în casă din cauza miresei.

Fidan: Soră, nu spune aşa ceva. Cum poate fi asta vina lui Yasemin?

Savas: Cicek

Cicek: Mulţumesc. De ce suntem aici Savaş? Ce s-a întâmplat? De ce mi-e frică să nu moară fratele meu? De ce v-aţi întâlnit în parc? I-am spus la fratele meu că a făcut o greşeală lucrând cu Yasemin. Eu nu pot înţelege de ce el a trebuit să lucreze cu Yasemin.

Savas: Tu poţi să pui toate aceste întebări fratelui tău când se trezeşte.

Cicek: Ce se întâmplă dacă el nu mai deschide ochii?

Savas: Fratele tău va supravieţui.Trebuie!

Sahnur: Ce te-au întrebat?
Yasemin: Ei bine, ei m-au întrebat ce s-a întâmplat ÅŸi eu le-am spus tot ce am ÅŸtiut.

Sahnur: Suspectează ei pe cineva?

Fidan: Biata fată este devastată soră, te rog nu mai începe şi tu cu întrebările acum. Du-te şi te odihneşte dragă.

Yasemin: Ei nu mi-au spus nimic doamnă Şahnur. Trebuie să merg să văd de Omer.

Cicek: Nu mă lăsa singură. Eu ştiu că nu o vei face, eu ştiu că tu eşti puternic. Vezi, tu ai salvat astăzi vieţi. Mama şi tata lui Omer ştiu că tu l-ai salvat. Această faptă bună nu a fost făcută în zadar. Tu o să îţi revi frate..

Doctorul le spune să meargă acasă să se odihnească pentru că el nu se va trezi până a doua zi. Cicek refuză să urmeze acest sfat.

Fidan: Soră, tocmai am sunat.

Yasemin: Ne vom cere scuze. Mamă şi tu eşti deasemenea obosită.

Leyla: Dacă mă scuzaţi voi merge şi eu deasemenea sus, noi suntem foarte obosite.

Sahnur: Da, noi suntem obosiţi.

Toţi: Noapte bună.

Sahnur: Prima dată se amestecă în toate şi apoi spune noapte bună.

Savaş îşi aminteşte că Yavuz a strigat-o pe Yasemin chiar înainte de a leşina.

Pe Cicek o sună fratele ei mai mic şi se interesează dacă sunt adevărate zvonurile că a fost împuşcat fratele lor. Ei vor să vină la Istanbul. Cicek îi linişteşte şi îi spune mamei ei că Yavuz a fost operat.

SavaÅŸ: Unde este fiul meu? Unde este Yasemin ÅŸi Omer?

Şahnur: Sus în camera lor. Ce s-a întâmplat fiul meu?

Savas: Te-ai trezit?

Yasemin: Nu, te-am simţit. Ce bine că eşti lângă mine.

Savas: Sunt aici dragă. Sunt aici.

Yasemin: Am fost aşa speriată. Am fost aşa speriată că ceva i s-ar fi putut întâmpla lui Omer.

Savas: S-a terminat acum dragă. s-a terminat.

Yasemin: Trebuie să-ţi spun ceva.

Savas: Putem să vorbim mai târziu. Dormi acum.

Yasemin: Tu ce vei face?

Savas: Mama mea este foarte speriată. Voi vorbi puţin cu ea.

Savaş îi spune mamei lui că nu ştie cine a tras. Ei vor afla oricum. Ei vorbesc despre Van şi de zvonurile care circulă pe acolo. Savaş spune că în curând ei vor înţelege. Copiii nu trebuie să meargă câteva zile la şcoală. Vor afla mai multe când se trezeşte Yavuz.

Şahnur se roagă pentru sănătatea lui Yavuz, el i-a salvat pe Omer şi Yasemin.

Nazan: Mamă până ieri el a fost criminalul soţului meu şi acuma el este erou?

Fidan: Nu spune aÅŸa draga mea. El i-a salvat pe Omer ÅŸi Yasemin.

Şahnur: Eu nu am făcut pe nimeni erou, eu doar am spus să-l ajute Dumnezeu pe Yavuz. Am greşit că am spus aşa?

Savaş: Nu asta a vrut să spună sora mea dar să nu uităm de crima lui Yavuz.

Doc:Starea lui Yavuz este aceiaşi. Trebuie să mai aşteptăm să vedem.

Yasemin: Savas, aşa cum am spus, trebuie să îţi spun ceva.

Savas: Da.

Yasemin: Acest om, Yavuz, mi-a spus că este îndrăgostit de mine.

Savas: Aceast ticălos nu ţi-a făcut niciun ră. A făcut? Dacă nu te-a atins. Trebuie să mă duc, am treabă jos.

Sahnur: Ce este copilul meu?

Savas: Nimic mamă.

La spital unul din oamenii lui Yavuz îi spune lui Cicek despre zvonurile de la Van. Cicek zice că Savaş nu a făcut nimic că el a fost alături de fratele ei.

Capii distribuitorilor de droguri vorbesc despre Yavuz ÅŸi pedeapsa lui BeÅŸir.

Omul din stg. A spus Beşir să-l calmezi doar?

Omul dr.: Nu să-l ucid dar el a avut noroc.

Omul stg: Yavuz s-a miÅŸcat prea repede.

Omul dr: El a crezut că dacă Beşir a ajuns în închisoare nu mai are nicio legătură, că nu mai poate să facă nicio mişcare. El a vrut să-i ia locul lui Beşir.

Omul st.: Beşir şi-a luat desigur şi el pedeapsa lui. Ce se va întâmpla de-acuma?

Omul. dr: Dacă el e inteligent va face mişcări inteligente.

Savas: Sunt noutăţi în legătură cu cine l-a împuşcat pe Yavuz?

Esref: Noi încă căutăm.

Savas: Esref, trebuie să o rezolvăm asta cât mai repede.

Esref: Åžtiu ÅŸefu.

Savas: În caz contrar se va spune că noi am făcut-o. Nu uita ce am spus.

Yasemin: Bună dimineaţa doamnă Sahnur.

Sahnur: Bună dimineaţa. Doar am vrut să văd ce face nepotul meu. A dormit azi noapte?

Yasemin: Da. S-a trezit de câteva ori, mă aşteptam să fie mai neliniştit.

Sahnur: Ce a crescut! Nu a fost uşor să trecem peste acest incident. Şi lui Savaş încă îi este greu.

Yasemin: Åžtiu.

Sahnur: El are dreptate ce altceva ar trebui să facă. Să nu lăsăm ca ce s-a întâmplat să stea între voi doi. Amândoi aţi fost suficient de stresaţi după toate astea.

Yasemin: Suntem în regulă. Nu vă faceţi griji.

Ea este anunţată că a venit Hakan şi Pelin.

Fidan le spune copiilor că nu merg la şcoală.

Fidan către Haldun: Fiul meu, ce ai?

Haldun: Nimic mamă. Merg în camera mea .

Hakan: Mă bucur că lucrurile stau mai bine acum. Este greu de crezut astfel de lucruri.

Pelin: Da, exact. Am sunat-o aseară pe Yasemin şi nu îmi venea să cred ce aud.

Yasemin: Da, toate astea ne-au dărâmat puţin.

Hakan: Savas, Presupun că Cicek este cu fratele ei?

Savas: Da, ea nu a părăsit spitalul. Chiar am de gând să merg şi eu.

Pelin: Cum este domnul Yavuz?

Savas: Nu sunt schimbări.

Hakan: Voi veni şi eu cu tine. Presupun că tu vei rămâne cu Yasemin.

Pelin: Desigur voi rămâne. Noi vom vorbi puţin.

Fidan este îngrijorată din cauza lui Haldun. El este stresat. El spune că nu mai este un copil mic. De ce încercaţi să-mi ascundeţi încă totul. Eu înţeleg ce se întâmplă, voi fi răpit din nou? Vom fi ucişi?

Yasemin: Asta s-a întâmplat. O prostie.

Pelin: E foarte rău. Presupun că Savaş nu ar fi dorit să fie alături de Yavuz. La urma urmei el este omul cu care se luptă. Şi toate astea nu au ajuns, el a venit după tine. E nebun sau ce?

Yasemin: Nu-i suficient să spui că e nebun.

Pelin: Ce înseamnă asta?

Yasemin: Acest om mi-a spus că este îndrăgostit de mine.

Pelin: Cet? Îndrăgostit?

Yasemin: Da, el este obsedat de asta. Ca un nebun. La naiba.

Pelin: Acum m-am prins. Åži SavaÅŸ ÅŸtie despre asta?…

Yasemin: Da, i-am spus. Când el nu este lângă mine sunt stresată. Eu simt că nu aparÅ£in acestui loc. totul îmi este străin. Felul în care ei vorbesc. Casa în sine. Chiar ÅŸi o cafea dacă vreau să-mi fac nu pot. Eu sun” Doamna, stăpâna casei” Dacă aÅŸ ÅŸti măcar ce înseamnă asta.

Pelin: Te vei obişnui după ce veţi sta împreună.

Şahnur pregăteşte un ritual de descântec pentru Omer. Leyla nu este prea fericită de ce face Şahnur. Yasemin intră în cameră şi zice că ce se întâmplă că se va speria copilul.Şahnur spune că astea sunt obiceiurile lor. După ritualul de descântec Şahnur cere ca Ismail să împartă mâncare şi bani săracilor.

La spital sunt oamenii din clanul Moran. Doctorul i-a spus lui Savaş că trebuie să aştepte. Cicek zice că vor aştepta. Hakan îi spune lui Cicek că îi pare rău de cele întâmplate. Un om din clanul Moran vine la Savaş şi se interesează de cei din maşină care au tras şi cum să-i găsească.

Hakan încearcă să o facă pe Cicek să mănânce ceva ” Tu vrei să te pedepseÅŸti de nu mănânci să simÅ£i aceiaÅŸi durere ca ÅŸi fratele tău. Nu ar fi bine ca atunci când se trezeÅŸte să nu îşi facă griji din cauza ta?”

Haldun este supărat şi îi spune lui Fidan că a auzit-o pe Şahnur că vorbea despre problemele de la Van şi că lui îi este teamă să nu înceapă din nou vărsarea de sânge.

Savaş îşi aminteşte de discuţia lui cu Yasemin referitoare la Yavuz.

Savaş: Yavuz, zaci rănit în acest pat la un pas de moarte. Tu pari a fi om. Dar amândoi ştim că nu eşti. Dar mă întreb când a început să-ţi curgă ură prin vene în loc de sânge?

Sahnur: Nu pot să-mi scot din minte. Yavuz va salvat vieţile îi sunt recunosacătoare dar de ce te-ai întâlnit cu el?

Yasemin: Nu a fost vorba de o întâlnire doamnă Şahnur. El mi-a apărut brusc în faţă.

Sahnur: De ce, noi putem spune sigur că nu a fost o coincidenţă. Nu ai rupt legătura cu el?

Yasemin: Desigur că am rupt-o.

Sahnur: Deci? Nu aţi stabilit în mod clar că nu vrei să-l mai vezi? De ce ar fi apărut în faţa ta astfel? Nu-i aşa?

Savas: Treaba ta este alta. O ÅŸtiu.

Sahnur: Să nu uiÅ£i Yasemin. Tu eÅŸti soÅ£ia unui conducător de clan. SituaÅ£ia ta nu mai este cea cu care ai fost obiÅŸnuită. Aici nu îşi au locul treburi de genul ” Lucrez la birou, merg în parc,” ÃŽn jurul nostru sunt multe pericole.

Yasemin: Savas ÅŸtia unde am fost.

Sahnur: Bine el a ştiut. Dar tu nu poţi să faci ce vrei doar pentru că el nu spune nimic. Savaş este îndrăgostit şi s-ar putea ca el să nu spună nimic dar nu înseamnă că tu ai făcut ce e corect. trebuie să-ţi cunoşti responsabilităţile astfel nu îi vei crea probleme soţului tău.

Pala: Soră, ce faci aici?

Savas: Nu vei muri Yavuz. Eşti obligat să deschizi ochii. Avem încă probleme de rezolvat. voi face tot ce pot ca să te ţin în viaţă.

Pala: Ce faci? Este momentul potrivit să discuţi astfel de lucruri. ea numai ce a scăpat de moarte ieri.

Sahnur: Åžtiu Pala.

Pala: Atunci ce? Cel puţin ai puţină răbdare. Sunt atât de multe lucruri care ard în jurul nostru. Tu vrei să iei liniştea din casă?

Sahnur: Am fost obligată să-i spun lucrurile astea Pala. Cu cât mai repede cu atât mai bine. Aceste lucruri trebuiesc cunoscute aşa vom preveni din nou astfel de situaţii în viaţa noastră.

Este nevoie de o altă intervenţie chirurgicală pentru Yavuz deoarece sângerează.

Fidan îi spune lui Pala că lui Haldun îi este frică şi să meargă să vorbească cu el.

Şahnur îşi face griji despre starea lui Yavuz.

Cicek: Fratele meu nu merită asta Savaş. ce ilegalitate a făcut el să i se întâmple un astfel de lucru?

Savas: Nu te gândi la lucrurile astea.

Yasemin: Nu am ştiut ce să-i spun ei. Aş fi vrut să-i spun că e aşa recunoscătoare unui om care a făcut din fiul tău un criminal. Ce fel de oameni sunt ăştia? Ea mă face pe mine rssponsabilă pentru ce a făcut omul ăsta.

Leyla: Taci din gură fata mea, ar putea să te audă cineva.

Yasemin: Da , mereu să facem la fel! “Să nu zicem nimic despre asta” “Noi ar trebui să avem grijă să nu ajungă la urechile lor asta” Dar ea tot timpul spune ceea ce vrea. Nu Å£ine cont de sentimentele mele…

Leyla: Tu ai dreptate desigur dar este altă cale? Te rog ai răbdare, gândeşte-te la copilul ce-l porţi.

Yasemin: În regulă mamă. Am terminat. Îmi pare rău că am fost aşa furioasă.

Leyla: De ce nu ar trebui. cum poate cineva să vorbească aşa.

Yasemin: Bine. Lasă să vorbească. Voi tăcea. La momentul potrivit oricum îi voi spune lui Savaş ce vreau să-i spun.

Savas: Fratele tău dormea când am fost acolo. Nu am putut să fac nimic pentru el.

Cicek: Ştiu că tu nu vrei să-l răneşti.

Savas. Totuşi, am vrut doar să-ţi spun.

Pala: Mama ta mi-a spus că eşti neliniştit.

Haldun: Mi-e frică tată să nu fim răpiţi sau ucişi. De ce avem noi aşa viaţă.

Pala: Eram de vârsta ta când am pus aceiaÅŸi întrebare ÅŸi m-am trezit cu 2 arme, una de la tatăl meu ÅŸi alta de la soÅ£ul lui Åžahnur. Ca ÅŸi cum s-au înÅ£eles, amândoi mi-au spus acelaÅŸ lucru. “Există prieteni ÅŸi duÅŸmani, poate nu vei fi nevoit să o foloseÅŸti dar păstreaz-o la tine “.

Pala: Haldun, da, este adevărat noi mereu am fost la un pas de moarte dar niciodată nu am vrut să iau viaţa cuiva. Vezi tu cum ne luptăm noi să oprim vărsarea de sânge.

Haldun: Da, tată.

Pala: Tu eşti un băiat mare. Dă frica la o parte. Vom sta departe de orice vărsare de sânge încât tu şi sora ta să trăiţi în pace. Ne-am înţeles?

La spital se termină operaţia şi doctorul spune că Yavuz este bine, că astăzi va sta încă la reanimare şi mâine va fi dus în salonul lui.

Sahnur către Cicek:  Am ÅŸtiut că Yavuz Moran nu o să renunÅ£e la jumătatea drumului.

Sahnur: Vezi, el mi-a salvat nepotul. El va pleca de aici fără probleme.

Savas se îngrijeşte de mâncare pentru oamenii de la Van.

Hakan şi Pelin vorbesc cât de greu trebuie să fie pentru Savaş şi Yasemin şi că asta este o lume străină de ei pe care nu pot să o înţeleagă.

Sahnur încearcă s-o convingă pe Cicek să meargă acasă. Până la urmă ei merg acasă, Yavuz fiind mai bine.

Fidan & Pala: vorbesc

Fidan: Haldun pare că se simte mai bine.

Pala: A fost foarte greu pentru el. Sper că îşi va reveni în curând.

Esref: Încă nu avem noutăţi.

Savas: De fapt nu sunt surprins.

Esref: De ce?

Savas: Ăştia nu esunt din zona noastră unde nu se trage în femei şi copii conform tradiţiei. Cred că Yavuz a fost ţinta.

Eşref: Cine îi poartă iarăşi pică?

Savaş: Cine ştie? Este clar ce fel de om este. Cine ştie în supa cui a scuipat. Rău este că toată lumea ştie de supărarea mea pe el. Dacă noi nu o rezolvăm, ei prima dată la mine vor veni.

Esref: Ce spui ÅŸefu?

Savas: Toată lumea a văzut la TV cum l-am lovit.

Yasemin&Cicek: Cum se simte Yavuz, Cicek o întreabă cum este ea şi Omer. Ceyda îl sună pe Yavuz şi află că este la spital din cauza unei dureri minore. Ceyda îşi cere scuze şi zice că nu vrea să-l deranjeze.

Savas: Eu nu suport ideea ca cineva să fie îndrăgostit de tine Yasemin.

Yasemin: Nici eu nu m-aş simţi bine, tu ai dreptate să te simţi aşa.

Savas: Omul ăsta ţi-a spus numele în drum spre spital. Nu fi supărată. Nu are nimic de-a face cu tine. Nu pot să văd că eşti supărată.

Yasemin:Nici eu nu sunt bine când eşti trist. În această dimineaţă când ai plecat de lângă mine m-am simţit aşa goală pe dinăuntru. Nu ştiam ce să fac după ce ai plecat. Te iubesc aşa de mult.

SavaÅŸ: Draga mea, draga mea….

Savas: Sunt deja bănuit.

Avocatul: Da, e regretabil dl SavaÅŸ. Ar fi în avantajul nostru să găsim pe autori cât mai curând posibil. Altfel…

Savas: Altfel sunt principalul suspect.

Avocatul:Poliţia ştie un singur lucru pe care de fapt îl ştiu toţi. L-aţi lovit pe Yavuz Moran în faţa camerelor.

Savaş: Doar că soţia şi copilul meu puteau muri acolo. Eu am spus deja asta la poliţie.

Avocatul: Asta e drept. Ei nu se gândesc că ţi-ai pus soţia şi fiul în pericol dar omul ăsta nu are alţi duşmani în afară de d-stră? Poate!

Savas: Poate ce?

Avocatul: Poliţia aşteaptă ca el să se trezească. Poate el le va spune că a făcut-o altcineva.

Savas: Yavuz?Nu vorbi dacă nu îl cunoşti pe acest om. Dacă el află că poliţia mă suspectează pe mine, el le va da numele meu.

Sahnur & Cicek: vorbesc că Yavuz este mai bine.

Yasemin: Cum sunt?

Savas: Mi-ai pus o întrebare foarte grea. Foarte grea.

Yasemin: Deci nu îţi place şi nu ştii cum s-o spui.

Savaş. Da, ai dreptate. Eu nu ştiu ce să spun. Cum aş putea să spun cât eşti de frumoasă. Cum aş putea să spun cât te iubesc. Cu ce cuvinte.

Yasemin: Nu ştiu dar ar trebui să încerci.

Savas: Aşteaptă un moment. Poate voi şti după ce îţi simt mirosul. Mă simt rău. Nu pot să mă gândesc la nimic.

Yasemin: Atunci tu nu te gândi. Sărută-mă din nou. Te iubesc aşa de mult.

Savas: Åži eu.

Haydun: Cât de mult voi mai sta în casă?

Pala: Noi am vorbit despre asta băiatul meu. Ai puţină răbdare câteva zile. După aceea totul va reveni la normal.

Haldun: Vreau să merg la şcoală tată. Mi-e dor de prietenii mei, mă simt ca la închisoare aici.

Pala:Ai dreptate, un om nu ar trebui să stea acasă. Haide ridică-te, tată şi fiu să mergem. Să luăm o gură de aer proaspăt şi să vorbim de la inimă la inimă.

Haldun: Bine.

Pala: Bine, mulţumesc mult, mergi.

Poliţia întreabă dacă ştie de vreun duşman de al lui Yavuz. Cicek spune că ea nu ştie ca el să aibă duşmani. Yavuz întreabă cât a trecut de când e acolo, Cicek îi spune de operaţiile lui.

Cicek: Ştii cine a făcut asta?

Yavuz nu-i dă nicun răspuns.

Cicek: Poliţia aşteaptă afară să îţi ia declaraţie. Ei m-au întrebat dacă ştiu să ai duşmani.

Yavuz: Ce le-ai spus?

Cicek: Eu nu am spus nimic dar cred că ei îl suspectează pe Savaş, aşa mi s-a părut mie.

Poliţiar: Cum s-a întâmplat?

Yavuz: Nici eu nu am înţeles. Totul s-a întâmplat foarte repede. Ei au deschis focul dintr-o maşină. Acesta este singurul lucru care mi-l amintesc.

Poliţia: Este cineva pe care să-l suspectezi? Cineva care să îţi facă rău. Cineva care îţi este ostil?

Yavuz: Cineva care să-mi fie ostil mie?

Trimiteți un comentariu

 
Top