DRAGOSTE SI PEDEAPSA EPISODUL 48 VIDEO - DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 48 VIDEO ONLINE







Traducere ep 48

Avocat: Da, din păcate domnule Savaş. Ar fi în avantajul nostru să găsim autorii cât mai curând posibil.
Savas: Altfel, eu sunt principalul suspect.

Avocat: Poliţia ştie un singur lucru, ca toţi ceilalţi . Tu l-ai lovit pe Yavuz Moran în faţa camerelor de luat vederi.

Savas: Doar că soţia şi fiul meu ar fi murit acolo. Am spus deja acest lucru la poliţie.

Avocat: E drept. Ei nu se aÅŸteptă să pui în pericol soÅ£ia ÅŸi fiul. Acest om nu are alt duÅŸman cunoscut în afară de tine. Poate …

Savas: Poate ce?

Avocat: Poliţia aşteaptă ca Yavuz Moran să se trezească. Poate că le va spune că a fost altcineva

Savas: Yavuz? Nu-l cunoaşteţi pe acel bărbat. Dacă el află că poliţia mă suspectează pe mine, el le va da numele meu.

Cicek: Aţi găsit pe cineva ? Cine ar putea să fi făcut asta ?

Ofiţer de poliţie: Nu .Cunoasşteţi vreun duşman al fratelui d-stră? Ştiţi ceva despre asta?

Cicek: Nu, eu nu ÅŸtiu nimic. Dl doctor care este starea fratelui meu?

Doc: Veşti bune. El s-a trezit.Starea lui este bună.

Cicek: Pot să-l văd?

Doc: Desigur.

Cicek: Mulţumesc lui Dumnezeu! Ce mai faci? Doctorul a spus că eşti bine.

Yavuz:. Multumesc,Sunt bine. De cât timp sunt aici?

Cicek: Deja de mai mult de 24 ore . Ai avut 2 operaţii. Ai fost grav rănit .

Yavuz: Ei au deschis focul asupra noastră.

Cicek: Ştii cine a făcut-o?

Cicek: Poliţia aşteaptă afară pentru a te interoga.

Yasemin: Cum arăt ?

Savas: Ai pus o întrebare dificilă. Foarte grea.

Yasemin: Deci nu-ţi place şi nu ştii cum să-mi spui.

Savas: Da, aşa este. Nu ştiu ce să spun. Cum aş putea să o spun.. Cât de frumoasă eşti. Cât de îndrăgostit sunt de tine. Cu ce cuvinte?

Yasemin: Nu ştiu. Dar ar trebui să încerci.

Savas: Aşteptă o clipă. Poate că voi şti ce să-ţi spun atunci când îţi simţi mirosul tău.

Încep să fiu în dezavantaj. Nu mă pot gândi la nimic.

Yasemin:Atunci nu te gândi . Sărută-mă din nou. Te iubesc atât de mult.

Savas: Åži eu.

Cicek: Ei m-au întrebat acest lucru.

Yavuz: Ce au întrebat?

Cicek: M-au întrebat dacă ai duşmani.

Yavuz: Ce ai spus?

Cicek: Eu nu am spus nimic, dar cred că îl suspectează pe Savaş. asta cred eu.

Asistenta: D-nă Çiçek, ofiţerii vor să vorbescă cu fratele d-voastră.

Cicek: Desigur, ei pot să intre, voi fi afara frate. Mă întorc când aţi terminat. Te rog, nu te extenua. bine?!

Yavuz: Bine.. Sunt bine, nu-Å£i face griji.

OP: Sper că veţi fi bine în curând . Mă bucur că vă simţiţi bine

Yavuz: Mulţumesc.

Ofiterului de Politie: Cum s-a întâmplat acest incident?

Yavuz: Nici eu nu înţeleg . Totul s-a întâmplat atât de repede. Ei au deschis focul dintr-o maşină. Asta e singurul lucru care mi-l amintesc.

OP: Suspectaţi pe cineva ? Cineva care vrea să vă facă rău? Cine vă duşmăneşte?

Yavuz: Cineva să mă duşmănească?

Savas: Bine draga mea, eu plec acum.

Yasemin: Ai grijă.

Savaş, Mama ta este deprimată din cauza celor întâmplate, nu-I aşa?

Savas: Nu Yasemin. Ştii procesul lui Mustafa este mâine, de aceea ea este dărmată.

Yasemin: Ai dreptate.

Savas: Mama mea nu spune nimic, dar ea nu e deloc bine .

Yasemin: Şi are dreptate să fie aşa.

Savas: Da, draga mea. Ei bine, orice ar fi, vorbim mai târziu.

Yasemin: Ai grijă.

Savas: Te voi suna.

OP: La revedere!

Cicek: La revedere!

OP: La revedere!

Cicek: EÅŸti bine frate? Ei nu te-au obosit?

Yavuz: Nu au făcut nimic pentru a mă obosi, Çiçek.

Cicek: Ce te-au întrebat. Il suspectează pe Savaş?

Yavuz: Nu ÅŸtiu. Se pare ca da.

Cicek: Åži ? Ce ai spus?

Yavuz: Am spus ceea ce trebuia să spun.

Berfin: Baran haide, haide, să ne jucăm, te rog.

Baran: Nu, sunt fată să mă joc cu păpuşile?

Berfin: Dar eu m-am jucat fotbal cu tine, am fost portar.

Baran: Tu nu eşti cu adevărat capabilă să fii portar. Am tras 13 goluri în timp ce ai stat în poartă.

Berfin: Bine, atunci nu voi mai juca fotbal . Oricum deja m-am plictisit .

Uite acum, vei veni acasă şi baţi la uşă, bine? Eu voi deschide uşa şi îţi spun bine ai venit , bine?

Baran: Uff, ÅŸi tu numeÅŸti asta joc?

Berfin: Atunci vei spune “Oh fiica mea a crescut mult până astăzi, bine?

Baran: Eu nu spun , că nu este interesant pentru mine.

Berfin: Ce s-ar întâmpla dacă ai spune, te rog. Tatăl meu îi spune mereu mamei mele.

Fidan: Sunt aici.

Berfin: Mamă.

Baran: Minunat, tort, cu morcovi?

Fidan: Desigur, cu morcovi. Preferatul tău.

Baran: Îmi lipseşte şcoală matuşă Fidan.

Berfin: Åži mie, ÅŸi mie.

Fidan: Oh, minunat. De acum, nu te vei mai preface că eşti bolnavă ptr a nu mearge la şcoală. Veţi merge direct la şcoală.

Cicek: E bine, El e bine acum. Multumesc. Bine, o zi bună. A fost unchiul Salim şi familia lui. Mulţi oameni au sunat. Toată lumea spune că se bucură că te simţi bine.

Yavuz: E frumos din partea lor.

Cicek: Åži cineva pe nume Ceyda a sunat.

Yavuz: Dă-mi telefonul.

Savas: Bună ziua Çiçek, cum se simte?

Cicek: Se poate spune că e bine. Poliţia a fost aici. L-au interogat. Acum, el se odihneşte .

Savas: Voi merge-l văd.

Kiraz: Aici, stăpână .

Fidan: Nu voi mai bea. Astăzi, nu ai mâncat şi nu ai băut soră.

Sahnur: Eu nu vreau Fidan. Tot timpul, mintea mea este la ce se va întâmpla mâine. Singurul lucru pe care-l vreau este ca procesul lui Mustafa să se termină bine, să primesc în sfârşit o veste bună.

Sahnur: Fidan, crezi că ei îl vor lăsa să plece mâine liber?

Fidan: Doresc, doresc cu adevărat să se întâmple draga mea soră .

Sahnur: Ştiu Fidan, ştiu. Tinereţea fiului meu puternic se va consuma acolo la întuneric.

Fidan: Nu face asta soră. Noi nu avem o altă şansă . Să ne rugăm ca el să nu primească o pedeapsă mai mare.

Sahnur: Ah Fidan, cum s-a putut întâmpla ca fiul meu să-l împuşte pe Ahmet Moran. Cineva s-a jucat cu mintea fiulului meu. trebuie să fie ceva . Eu nu pot să înţelege..

Yavuz: Åži eu te aÅŸtepteam SavaÅŸ. AÅŸteptam să-mi spui ” mă bucur că te simÅ£i bine”. Dar se pare ca ai venit pentru un alt motiv. Te întrebi ce am spus la poliÅ£ie?

Savas: Orice ar fi ieşit din gura ta, nu are importanţă pentru mine. Ai spus tot ce ai avut de spus la poliţie.Sunt aici să mă uit la tine pentru ultima dată.

Yavuz: Ultima dată?

Savas: Ultima dată. Pentru că, data viitoare când ne întâlnim, nu vom vorbi. AÅŸtept cu nerăbdare să stai iarăşi pe picioarele tale .Prin urmare ” Mă bucur că te simÅ£i bine

Yavuz: Pleacă de aici! Chiar acum.

Savas: Voi pleca . Vizitarea bolnavilor trebuie să fie de scurtă durată. Deci, ar mai bine să respectăm aces lucru. Spune-mi, cum mai poţi să dormi noaptea, după ce ai făcut din fratele meu un criminal? După ce ai încercat să-l omori? . După ce ţi-ai răpit sora care aşteaptă şi se roagă aici pentru să te simţi mai bine. Spune-mi, Yavuz. Cum mai eşti capabil să te priveşti în oglindă..

Yavuz: Pentru că mă gândesc la tine Savaş. Cel mai greu este faptul că trăieşti Pentru mine, asta e ceva de nesuportat.

Sahnur: Cum voi trăi, dacă el e arestat pentru o lungă perioadă de timp? Cum voi continua să trăiaesc în timp ce el îşi pierde tinereţea acolo?

Fidan: Aşteaptă sora mea dragă. Mâine, vom vedea ce se va întâmpla. păstrează-ţi speranţa.

Ştii, că procesul lui Mustafa este mâine.

Yasemin: Nu faceţi asta doamnă Şahnur. Nu uitaţi, avocatul a găsit dovez, care îi vor reduce pedeapsa.

Sahnur: Da, nu-i aşa ? Sper că vom primi o veste bună.

Yasemin: Eu sunt optimistă. Dar trebuie să fim calmi şi să aşteaptăm. Nu avem altă soluţie decât să credem în justiţie .

Sahnurr: Vreau ca în cele din urmă toată lumea să zâmbească fiica mea.

Yavuz: Tu nu înÅ£elegi ce vreau să spun, nu?- Tu înÅ£elegi, pentru că ai fost învăţat să înÅ£elegi – ei mie mi-au dat o armă în mâna , iar Å£ie un creion în mână ÅŸi copilăria mea s-a încheiat. Eu m-am dus la închisoare, tu la universitate. Nu am avut pe nimeni cu cine să vorbească în timp ce tu învăţai limbi străine.

Savas: Deci, eu sunt motivul pentru toate acestea? Ăsta e modul în care poţi explica tot ce ai făcut?

Yavuz: Nu ÅŸtiu. Motivul nu mai este important pentru mine. Nu am avut niciodată o viaţă. – nu există viaţă.Tu ai o viaţă. Asta e tot .

Savas: Stai departe de mine Yavuz. Stai departe de mine, de familia mea. Dacă îţi place viaţa ta un pic, nu uita ceea ce am spus acum. Acuma eşti agăţat de patul ăsta, nu ai idee cât de mult acest pat te protejează acum.

Çicek: Savaş, ce ai, ce-i cu privirea ta?

Savas: Sunt bine, nu am nimic. Eu plec. Dacă ai nevoie de ceva, doar să ne spui .

Yavuz: Ce ai Çiçek?

Cicek: Savaş avea o faţă ciudată când a plecat. Eram îngrijorată pentru tine şi am vrut doar să te văd .

Yavuz: Chiar aÅŸa? Nu am observat.

Cicek: Eşti rău? Ce mai faci frate?

Yavuz: Sunt bine. Vreau doar să plec de aici cât mai curând posibil.

Yasemin: Am vrut doar să-ţi aud vocea. Ce mai faci?

Savas: Am fost un pic stresat , dar acum că ţi-am auzit vocea, sunt bine din nou.

Yasemin: Åži eu .

Savas: După ce voi părăsi spitalul, voi merge la companie. Ce ai făcut? Ce face fiul meu?

Yasemin: E foarte bine. De fapt, am să merg la agenţie ..

Savas: Yasemin, hai să bem o cafea înainte de a merge la agenţia, bine?

Yasemin: Bine.

Savas: Trebuie să vorbim. Vrei să ne întâlnim ?

Yasemin: Desigur dragul meu, unde doreşti să ne întâlnim?

Pala: Vom bea ceva acolo Haydun?

Haydun: Nu tată, să mergem pe jos.

Pala: Dumnezeule, ne- vom plimba fiul meu, tineretul trebuie să facă asta.

Haydun: De ce, este o crimă să fii tânăr?

Pala: Inţelegi întotdeauna greşit. Eşti frumos, eşti tânăr. Nu eşti îngheţat? Îngheţăm de la atâta mers pe jos . De aceea am spus să bem un ceai.

Haydun: Off tată , haide. e ca şi cum s-ar putea spune că ai îmbătrânit .

Pala:Acum nu schimba subiectul. Bem sau nu?

Haydun: Ei bine, hai să bem ceva atunci.

Pala: Sunt sigur că ei au suc proaspăt.

Haydun: Dacă eu nu am voie să mearg la şcoală voi uita limba engleză , să ştii.

Pala: Wow, ai lovit la punctul negru.

Savas: Draga mea.

Yasemin: Mintea mea era la tine de când ai plecat de acasă. Eşti în regulă?

Savas: Este imposibil să mă simt rău când eşti cu mine.

Yasemin: Ce s-a întâmplat la spital? Ai putut vorbi cu el?

Savas: Uită-l. De fapt, aş dori să-ţi spun altceva, draga mea. Această Ceyda, partenera ta

Yasemin: Ce este cu Ceyda?

Savas: Îţi aminteşti că Ceyda l-a sunat pe Yavuz.

Yasemin: Da?!

Savas: Am început să o suspecteza şi am urmărit-o. Ceyda s-a întâlnit cu Yavuz.

Yasemin: Ce?!

Savas: Da. Aşa l-am găsit pe Yavuz. Nu am încredere în ei.

Hakan: Buna ziua.

Cicek: Oh, bine ai venit.

Hakan: M-am gândit să te recompensez cu o vizită. Mi-au spus că eşti aici. Ce mai faci ?.

Cicek: Am fost aşa de speriată că ceva ar putea să i se întâmple. Dar acum eu sunt bine. Vreau ca totul să fie bine pentru fratele meu

.Hakan: Sunt bucuros că gândeşti aşa.

Cicek: Vrei să bei ceva? Ceai? Cafea?

Hakan: AÅŸ dori să beau . Dar într- un alt loc. Iar daca acesta este dintr-o sticlă. ….Åžtiu un astfel de loc.

Ceyda: Buna ziua Yasemin.

Yasemin: Da Ceyda.

Ceyda: E ceva despre care vreau să vorbesc cu tine. Putem vorbi? Este important.

Yasemin: Da, să ne întâlnim. Şi eu am ceva despre care vreau să vorbesc cu tine.

Ceyda: Am înţeles. Am de gând să vin la agenţie, hai să vorbim acolo.

Yasemin: Nu, nu, Ceyda. Nu vreau să vorbesc la locul nostru de muncă. Să ne întâlnim afară.

Ceyda: Bine, desigur. Spune-mi unde să meargem .

Yasemin: Bine, eu sunt acolo chiar acum.

Ceyda: OKBine, bine

Hakan: Vei vedea lucruri interesante la spital. înainte, am văzut doi pacienţi, ambii în jur de 70 de ani. Ambi au avut un bypass , o intervenţie chirurgicală. bărbatui îi spunea femeii, că ea nu-şi arată vârsta. Şi femeia a spus te-ai uitat ca un tânăr Sunt deschişi să flirteze cu alţii.

Cicek: Cât de dulci sunt.

Hakan:Bem încă un ceai? Poţi să ne aduci alte două ceaiuri?

Haydun: Acestea sunt atât de plictisitoare.

Pala: Plictisitor. Când eram tânăr, nu eram ca ei.

Haydun: Nu erai?

Pala: BineînÅ£eles că nu. ÃŽn tinereÅ£ea mea nu am avut atât de multe posturi Era doar unul ÅŸi toată lumea asculta doar acelaÅŸ lucru. Când vrei să vorbeÅŸti despre televiziune, care a venit mult mai târziu. acest spectacol a fost pe radio, “arkası yarınlar” l- aa ascultat.

Haydun: iInteresant

Pala: Am hoinărit atât de frumos ca tată şi fiu. Şi a trebuit să insist să te duc acasă.

Haydun: Acestă plimbare a fost suficientă pentru mine tată.

Pala: Cel puţin, nu-i spune mamei tale că te-ai plictisit. Spune-i că ne-am plimbat prin împrejur şi ne-am distrat.

Haydun: De acord . Eu aşa o să-i spun .

Ceyda: Bună ziua, nu mă aştepteţi de mult?

Yasemin: Nu, ai venit mai repede decât m-am aşteptat. Ia loc.

Ceyda: Ce vrei să vorbeşti cu mine?

Yasemin:Mai întâi Ceyda trebuie să te ascult.

Ceyda: M-am întâlnit cu dl Yavuz.

Yasemin: De ce? Ce am spus? Nu am spus „Vom rupe toate legăturile cu acest om?“ Si tu chiar l-ai sunat pentru scuze.

Ceyda: Yasemin, ai putea te rog să mă asculţi.

Yasemin: Åži acum spui l-ai cunoscut.

Ceyda: Da. Şi eu îţi spun . Ai putea să fii pentru un minut calmă, te rog

Yasemin: De ce l-ai întâlni, Ceyda? De ce?

Ceyda: El a făcut o propunere de afaceri. El a vrut să lucreze singur cu mine. Åži am spus desigur “nu”,. Ai priceput acum? I-am spus că nu-mi place această propunere. m-a deranjat foarte mult că a vrut să facă afaceri în spatele tău.

Yasemin: De ce ar trebui să te cred?

Ceyda: Yasemin, uite, am înţeles. Suntem atât de supărate una pe alta. Dar, indiferent ce se întâmplă, suntem partenere. Nu uita.

Yasemin: Da?

Ceyda: Acest om este la spital. Am fost surprinsă când am aflat. El a fost împuşcat. Noi nu mai putem face afaceri cu cineva care are afaceri cu arme.

Fidan: Oh, bine aţi venit.

Haydun ÅŸi Pala: Am venit .

Fidan: V-aţi întors devreme. Nu vă aşteptam încă.

Pala: Fiul tău nu vorbeşte cu mine, ce pot face?

Fidan: Ce vrei să spui? Nu poate fi vorba de aşa ceva .- Dumnezeu ştie, trebuie să fi vorbit despre muncă si alte chestii întreaga zi.

Pala: Despre locul de muncă şi alte chestii? Fiule, spune-i mamei tale ţi-am spus vreo vorbă despre muncă?

Haydun: Nu, mamă. Nu am vorbit despre muncă.

Fidan: Ce ai vorbit cu tatăl tău, fiul meu?

Haldun: Ce să fi vorbit mamă? În zilele de demult, nu exista televizor, doar ceva numit radio.

Fidan: Bunul Dumnezeu, Pala.

Pala: Ce este? Ce te uiţi? Asta e ce ţi-a venit în minte şi, prin urmare, ai vorbit despre asta. Ar fi trebuit să vorbiţi despre curse de maşini, calculatoare, ticălosule

Savas: La ce te gândeşti atunci?

Yasemin: Ei bine, faptul că ea mi-a spus înainte fără să spun eu ceva . Aşa că am acceptat lucrurile pe care ea le-a spus ca fiind adevărate . Eu îi voi mai da o şansă Ceydei , ce zici?

Savas: Dacă te-ai decis că îţi place , e în regulă.

Yasemin: Dragul meu . Da, munca domnului Ömer este de asemenea terminată.

Savas: Atunci înseamnă că eşti a ea .Yasemin, nu mă plâng.

Yasemin: Nu ÅŸtiu.

Fidan: Nu vine sora mea jos?

Kiraz: Am chemat-o, dar ea nu a venit.

Fidan: Oh, Cicek. Bine ai venit.

Cicek: Am salutat mătuşă.

Fidan: Cum este fratele tău?

Cicek: Cum ar trebui să fie matuşă? Am venit doar să mă schimb.

Fidan: Asta e bine. Chiar esti epuizată. Mănâncă ceva, odihneşte-te un pic, poţi să merge din nou dimineaţă.

Cicek: Unde sunt SavaÅŸ ÅŸi restul?

Fidan:Cum au devenit mai puţin vorbăreţi , au ieşit să mănânce şi vor veni înapoi după aceea.

Cicek: Deci, au ieşit să mănânce

Yasemin: Nu te uita aÅŸa!

Savas: De ce?

Yasemin: Mă jenez.

Savas: Eu nu mă pot uita în alt mod la cât de frumoasă eşti .

Yasemin: E un loc foarte frumos aici. au fost atât de atenţi .

Savas: Ca ÅŸi cum aÅŸ pierde ÅŸansa de a fi singur cu tine.

Yasemin: Te referi la noi 3 singuri.

Savas: Între timp, ar trebui să mergem în cele din urmă să consulţi un medic. Mă întrebam cum este copilul nostru.

Yasemin: Vom merge, dar este mic SavaÅŸ. Eu vorbesc cu el.

Savas: Tu o faci? Ce îi spui?

Yasemin: ÃŽi spun basme. Basme cu finaluri fericite.

Savas: Şi de la cine află aceste poveşti?

Yasemin: De la o femeie care e îndrăgostită.

Sahnur: El trebuie să fie foarte speriat

Savas: Probabil că este mamă. Dar tu eşti mai nervoasă decât el.

Sahnur: Eu sunt mamă, de aceea. Savas, ce voi face dacă el nu revine la viaţă. Cum îmi voi continua viaţa mea?

Savas: Mamă, te rog dacă tu deja începi să te îngrijorezi înainte de proces, mai bine rămâi. Mi-e teamă pentru tine.

Pala: Savas are dreptate soră, nu e nevoie să vii în starea asta..

Sahnur: Nu, nu pot să stau aici când băiatul meu este acolo

Savas: Bine, atunci vino.

Yasemin: Bună dimineaţa, tu eşti aici?

Cicek: Am venit aseară dar voi eraţi plecaţi, aşa că nu ne-am întâlnit.

Yasemin: Da aşa este. Am auzit că fratele tău este mai bine.

Cicek: Da, este mai bine. El şi-a revenit dar evident nu te interesează că altfel l-ai fi vizitat să-I mulţumeşti pentru că ţi-a salvat viaţa.

Yasemin: Lasă-mă pe mine să decid când ş ce să fac, Bine?

Savas: Ei Cum te simţi Yavuz? Vino, trebuie să încerci să mergi puţin. Să încercăm. Haide fă puţin efort.

Yavuz: E ca şi cum nu am nicio putere în picioare.

Cicek: Frate eÅŸti bine?

Doctor: Bine atunci, să nu mai forţăm pacientul. Odihneşte-te.

Mustafa: Ahmet Moran m-a făcut să cred că am ucis pe cineva.

Judge: Spune-mi cum s-a întâmplat asta.

Mustafa: M-am certat şi am rănit pe cineva, am crezut că l-am omorât, asta e ceeea ce ei mi-au spus.m-am speriat foarte tare

Judge. Deci el nu a murit?

Mustafa: Nu. Apoi am aflat că a fost aranjat de Ahmet Moran.

Judge: Deci acest Ahmet Moran, te-a făcut să crezi că tu ai ucis pe cineva, nu-I aşa? Te-a făcut să crezi că eşti un criminal.

Mustafa: Da

Doctor: Vino.

Cicek: Îmi pare rău că vă deranjez.

Doctor: Vă rog poftiţi.

Cicek: Fratele meu nu are ceva grav, nu-I aÅŸa?

Doctor: De fapt l-am pus astăzi să facă câţiva paşi. Să vedem, vom încerca şi mâine din nou.

Cicek: De ce nu a putut să meargă astăzi?

Doctor: Poate era încă oboist din cauza operaÅ£iei., Este prea curând să spun ceva.

 Judge. De ce să facă el un astfel de lucru?

Mustafa: Nu ştiu, poate pentru că el era duşmanul familiei mele.

Judge: De unde ştii că Ahmet Moran ţi-a făcut asta ţie?

Mustafa: Aşa cum v-am spus era o ceartă.

Judge: Da.

Mustafa: Băiatul cu care am început cearta a fost pus de Ahmet Moran. El a venit mai târziu şi mi-a spus.

Judge. De ce ţi-a spus. A regretat ce a făcut?

Mustafa: Nu. Fiul lui Ahmet Moran l-a adus la mine. El a făcut ce a spus Yavuz Moran. Şi eu m-am dus şi m-am răzbunat.

Sahnur: Ce se întâmplă Savas? De ce a vorbit Mustafa aÅŸa?. El a dat numele lui Yavuz. El spune adevărul? Ai ÅŸtiut? Pala…

Savas: Mamă, vino să şedem.

Omul lui Yavuz. : Domnule tocmai am ieÅŸit de la proces.

Yavuz: Care este situaţia?

The man: El va ponegrit domnule. Mustafa a spus că l-aţi provocat.

Yavuz: Înţeleg

Cicek: Frate, ce s-a întâmplat la proces? S-a întâmplat ceva rău?

Yavuz: Nimic rău.

Cicek: Atunci de ce te-ai Spune-mi adevărul.

Yavuz: Ţi-am spus că nu este nimic în neregulă. Procesul s-a amânat.

Şahnur este nerăbdătoare să afle ce se întâmplă şi îi cere lui Savaş să-I spună. Savaş îi promite că-i spune doar să se calmeze. El îi spune că Yavuz a fost cel care a răpit-o pe Cicek, că el e fost cel care l-a provocat pe Mustafa să-l ucidă pe Ahmet Moran. Şahnur e şocată.. Ea întreabă de ce nu i-au spus ei înainte. Savaş spune că este dificil să cunoască toate aceste informaţii şi mai ales să vorbească despre ele cu sora lui Yavuz în casă.

Yavuz chemă poliţia să-I spună că el îl suspectează pe Savaş ca fiind duşmanul lui.

Yasemin şi Leyla vorbesc despre Şahnur, cum a aflat ea acuma totul despre Yavuz. Ei spun că trebuie să o susţină.

Fidan este ÅŸi ea ÅŸocată. Åžahnur spune că dacă nu ar fi bine ca ei să o informeze pe Cicek că Yavuz a fost acela care a răpit-o. SavaÅŸ îi replică “Noi îi vom spune ei adevărul, în acest moment

Poliţia ajunge la Baldari şi vrea să vorbească cu Savaş. Savaş bănuie că Yavuz a dat numele lui poliţiei.Şahnur se teme că Yavuz îl va învinui pe Savaş.

PoliÅ£ia îi spune lui SavaÅŸ să nu părăsească oraÅŸul până ce cazul nu este rezolvat. Åžahnur este furioasă. SavaÅŸ încearcă să o calmeze. Ea spune “Să zicem că tu ai făcut-o, dacă ar fi fost aÅŸa te-aÅŸ fi sărutat pe frunte pentru că el a meritat-o.

Fidan o întreabă pe Nazan ce nu este în regulă cu ea. Nazan este furioasă deoarece ea a ştiut de la început ce fel de om este Yavuz şi cât de repede familia ei a uitat că el l-a ucis pe tatăl lui Baran. Fidan încearcă s-o calmeze. Nazan spune că este tristă că fratele ei este în închisoare dar nu poate spune că este tristă pentru mama ei.

Savaş o întreabă pe Yasemin ce nu este în regulă

Yasemin: Acest om niciodată nu se va opri, mereu te va face să fii neliniştit. Uite ce a spus, că te suspectează pe tine. Dumnezeu ştei ce altceva va mai minţi despre tine.

Savas: Yasemin draga mea, ascultă-mă.

Yasemin: Poliţia ţi-a spus să nu pleci niciunde. Ce ţi se va întâmpla mâine? Dacă ei te iau, dacă ei te separă de noi?

Savas: Yasemin dragostea mea nu îţi fie teamă. Lasă-l să vorbească cât vrea, nu va rezulta nimic din treaba asta oricum. Dar dacă tu te nelinişteşti din cauza asta atunci el şi-a îndeplinit misiunea. Noi ştim că asta este dorinţa lui, nu-i aşa? Noi vom merge mâine la doctor să-l vedem pe bebelaşul nostru. Doar asta să fie singura ta grijă, nimic nu este mai important.

Yasemin: Te-ai uitat la mine cum dorm?

Savas: Da, mi-am privit soţia cum doarme.

Yasemin: Trebuie să mai dorm.

Savas: Mamele au nevoie de odihnă. Eu merg la muncă. Voi veni mai tîrziu să te iau să mergem la medic, bine?

Şahnur la spital îi spune lui Cicek că trebuie să vorbească cu Yavuz şi apoi cu ea. Cicek spune că nu poate să-l lase singur pe fratele ei şi îi sugerează să vorbească mai târziu.

Åžahnur îi spune lui Yavuz cum ea s-a rugat pentru el ÅŸi cum regretă asta acum. Ea nu înÅ£elege ostilitatea lui faţă de familia ei. “ De ce l-ai provocat pe Mustafa?” Yavuz dezminte, atunci ea întreabă “Cum ai putut să o răpeÅŸti pe Cicek? Acum tu încerci să –l învinuieÅŸti pe SavaÅŸ.”

Yavuz: Doamnă Şahnur opriţi-vă.

Ceyda o sună pe Yasemin pentru că are nevoie de semnătura ei. Yasemin o invită acasă.

Şahnur: Să nu îmi pronunţi numele. Gura ta este plină cu sânge.De aceea, de aceea ne încurci penoi, tu vrei să începi iarăşi vărsarea de sânge. Nu poţi fi mulţumit, nu poţi.

Yavuz spune că el nu ştie despre ce vorbeşte, că el a încercat din greu să oprească începerea vărsării de sânge când Mustafa l-a ucis pe tatăl lui.

Sahnur: La fiecare respiraÅ£ie tu spui o minciună.

Yasemin şi Ceyda discută despre munca lor. Yasemin este surprinsă că Ceyda nu are obiecţii ca de obicei.

Sahnur întreabă de Cicek dar ea eate plecată.

Fidan şiPala au o mică discuţie. Haldun dă ştirea că Ceyda este acolo. Pala se ridică şi spune că el trebuie să meargă şi s-o salute. Haldun este atras de Ceyda.

Cicek îi spune fratelui ei că a auzit totul.Ea spune că nu poate înÅ£elege cum Åžahnur îl învinuieÅŸte pe el după toate care le-a făcut, că a salvat-o pe Yasemin ÅŸi Omer. Yavuz îi spune să-ÅŸi amintească ce a spus el să nu-I creadă ce vor spune despre el atunci când l-a lovit SavaÅŸ. Cicek nu înÅ£elege de unde le-a scos Åžahnur pe toate astea ÅŸi că cine o crede. Yavuz . “ Nu doar Åžahnur spune, ei toÅ£oi aÅŸa spun”. Cicek vrea să ÅŸtie de ce. Yavuz. “ Pentru că sunt duÅŸmanii noÅŸtri, aceasta este explicaÅ£ia”

Yavuz: Înţelegi acum de ce mi-am schimbat declaraţia mea? De ce am spus că îl suspectez pe Savaş? Ei încearcă să mă distrugă, să dea vina pe mine pentru tot. Mustafa l-a ucis pe tatăl nostru dar ei dau vina pe mine. Doar pentru că eu i-am dat arma nu înseamnă că eu i-am spus să-mi ucidă tatăl.

Cicek: Ea a spus că tu m-ai răpit.

Yavuz: Tu eşti draga mea, nu-I crede. Singurul lucru ce ştiu să-l facă este să mă calomnieze.

Cicek nu răspunde la telefonul lui Şahnur, spune că nu este important.

Yasemin and Savas sunt la ecograf.

Yavuz încearcă încăodată să meargă.

Yasemin şi Savas sunt foarte emoţionaţi.

Yasemin: Uită-te la copilul nostru.

Savas: Îl văd draga mea.

Docotr: Este un copil sănătos şi liniştit.

Savas: Ce se aude? Este inima copilului?

Doctor: Da

Şahnur povesteşte cum s-a dus la Yavuz şi cum i-a spus tot ce a avut în minte dar ea încă nu se simte uşurată.Ea nu poate trece peste disacuţia cu acest om. Fidan încearcă s-o calmeze.

Yavuz încearcă să meargă. El vrea să ştie ce-I ascunde doctorul.

Sahnur: Dă-i o astfel de boală încât el să nu se poată gândi decât la el însuşi.

Nazan: Amin

Yavuz află veştea proastă că el nu va putea fi în stare să umble. Cicek încearcă să vorbească cu el dar el îi zice să tacă.

Doctorul le spune lui Savaş şi Yasemin că nu trebuie să fie îngrijoraţi de nimic deoarece copilul este bine şi sănătos.

Savas: Când ne puteţi spune sexul?

Doctor: Mai este timp pentru asta.

Savas: Este greu să aşteptăm.

Yasemin: Dificil ÅŸi foarte excitant.

Savas: Draga mea!

Yasemin: Mereu să mă îmbrăţişezi aşa, nu-mi da drumul, până la sfârşit.

Savas: Până la sfârşit.

Asistenta îi dă instrucţiuni la Cicek cum să folosească scaunul. Yavuz îi spune să-l pună la o parte.

Hakan o sună pe Cicek să o întrebe cum este. El spune că va merge acolo dar Cicek ]i spune că ea nu se simte bine şi nu poate vorbi. Doctorul îi spune lui Cicek că este normală reacţia fratelui său şi că el are nevoie de un psiholog care să-l ajute.

Yavuz îi spune lui Cicek că el o va susţine dacă ea vrea să divorţeze. Ea se teme să nu cumva să reînceapă vărsare de sânge, Yavuz îi spune că de asta are el grijă.

Şahnur spune că există un lucru pe care ea nu-l înţelege. De ce i-a apărat Yavuz pe Yasemin şi Omer.

Savas: Întrebarea corectă este dacă întradevăr el le-a salvat viaţa sau le-a pus-o în pericol. Aceste gloanţe îi era destinate lui Yavuz.

Cicek ajunge acasă. Ea îi întreabă de ce vorbesc pe la spatele fratelui ei. Savaş îi spune să vorbească corespunzător. Ea spune că nu crede un cuvânt din ce spun ei. Savaş încearcă să-i explice dar Cicek nu vrea să asculte. Savaş îi spune să se oprească să trăiască întro lume de vis. Ea atunci le spune faptul că Yavuz nu va putea merge din cauză că a apărat-o pe Yasemin şi pe Omer.

La spital Yavuz îşi promite “Dacă eu nu voi merge SavaÅŸ, tu nu vei avea nicio zi fericită. Voi face ca viaÅ£a ta să fie un iad.”

Savaş le spune că Yavuz şi-a luat măsuri de precauţie, a vorbit cu Cicek şi a convins-o.

Cicek vine la Hakan, ea află că Lara este la o prietenă la care va rămâne peste noapte. Ea îi spune lui Hakan că s-a simţit foarte rău, îi părea că o să înnebunescă, a avut o zi proastă dar va lupta şi că o să fie sigură că se va simţi mai bine. A vrut doar să vină la el, cu speranţa că el o va înţelege.

Trimiteți un comentariu

 
Top