Pariu cu viata Episodul 11 VIDEO
Pariu cu viata EPISODUL 11 ONLINE - Pariu cu viata EP 11 VIDEO ONLINE



Pariu cu viata Episodul 11, Pariu cu viata Episodul 11 Online Gratis, Pariu cu viata Episodul 11 Online Subtitrat, Pariu cu viata Episodul 11 Online , Pariu cu viata Episodul 11 partea 2 Online, Pariu cu viata Episodul 11 partea 1 Online,Pariu cu viata Episodul 11 Pe Teava ro, Filme Online Gratis Subtitrate, filme online subtitrate, Serial Online Pariu cu viata Episodul 11, Seriale Online Pariu cu viata Episodul 11,Pariu cu viata ep.6

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim15:00

    cel mai super film pe care lam vizionat vreodata

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim01:28

    este cel mai fain serial din oras in special partea aceea cu tanta si cand razvan a spus bai ne tiram de aici aia ce ai ma ce ai patit razvan nu se poate asa ceva ma-m dus la bar iam cerut o votca si mia spus ca nu imi da ca is minor aia pai cu freza asta razvan ce are ma freza mea orcum mam loat dupa asta jenel pai cu corporalu asta razvan asta nu e corporal e fizic.Il felicit pe dml alex pt coregrafia acestui serial pentru ca e cel mai fain serial din cate am vazut dar acest serial sper sa aiba mult succes si sa aiba multe sezoane....... eu am mai multe de spus dar ma opresc aici...

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim10:29

    super film.e lung si bestial ma bucur,ca a fost inventat

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim13:03

    fara sa privesc serialul,m-a impresionat denumirea,cite intelesuri regasesti...dar dupa prima serie privita cu atita placere,dispozitie...mama cite sentimente pur si simplu am ramas fara cuvinte,asteptarile mi sau adeverit si plus mau depasit...da serialul e foarte reusit,o diversitate de sentimente,numi pare rau ca am inceput sal privesc,altfel chiar as spune c as fi pierdut multe.desi sunt situatii penibile si putin exagerate,se incadreaza extraordinar.ideia,coregrafia,scenariul...superb!!!asteptam serii noi,va multumim!

    RăspundețiȘtergere

 
Top