Burlacul 3 - 6 Aprilie VIDEO ONLINE
BURLACUL SEZONUL 3 EPISODUL 6 ONLINE - BURLACUL SEZONUL 3 EPISODUL 6 VIDEO
BURLACUL SEZONUL 3 EP.6 VIDEO ONLINE


>Cine a parasit BURLACUL sezonul 3 episodul 6 de joi 5 Aprilie 2012?
Decizia BURLACUL 5 Aprilie 2012 – episodul 6 sezonul 3
La burlacul sezonul 3 ep 6 Cristina a parasit concursul
Burlacul sezon 3 episodul 6-Joi 5 Aprilie 2012 VIDEO ANTENA 1 de la 20:20

Trimiteți un comentariu

  1. Anonim08:49

    Eu cred ca sunt 3 din cate fete mai sunt in concurs care se potrivesc cu vladimir draghia dar el nu vede asta.Pacat!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim14:03

    eu cred ca cel mai mult sar potrivi cu sasa e cea mai frumoasa di punctul meu de vedere

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim14:28

    io o vreau pa adela alu fane cauciuc dupa fraceza

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim15:01

    cand postati episodul 6?

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim16:15

    eu cred ca Vladimir se potraveste cu Sasi

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim16:18

    SASA SI VLADIMIR SUNT CEI MAI BUNI SE POTRAVESC

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim20:49

    vladimir, daca o pierzi pe sasha o sa-ti pierzi sufletul pereche!

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim22:23

    dupa parerea mea vladimir se potriveste cel mai bine cu adelina....vladimir daca o pierzi pe ea e ca si cum tiai pierde succesul la femei

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim22:26

    cand postati episodu 6??????????

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim01:18

    Dupa parerea mea ,Vladimir se potriveste cel mai bine cu Sasha.. ptr. ca , sunt 2 persoane puternice care stiu ce voe de la viata.., 2 persoane care s'ar completa din toate punctele de vedere.. Consider ca Sasha are toate calitatile ptr. a ajunge la sufletul lui Vladimir (a ajuns deja presupun) shi sa tinem cont .. cand a sarutat'o pe prefacuta aia de Adelina era cam ametit baiatu ;)..in fine Sasha e perfecta ptr. Vladimir .

    RăspundețiȘtergere
  11. Anonim03:14

    Eu cred ca ,Vladimir se potriveste cel mai bine cu Sasha.Este o fata super.

    RăspundețiȘtergere
  12. Anonim03:15

    Eu cred ca Vladimir se potriveste cel mai bine cu Sasha .Ea este o fata draguta si frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Anonim03:16

    Vladimir,dupa parerea mea cel mai bine te potrivesti cu Andra

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim05:44

    din punctul meu de vedere sasha e extraordinara dar el vede asta doar in sufletul lui si eu sper sa ramana cu ea adelina ce sa zic handicapata cum o vede o lume-n treaga si vladimir nu ar fi trebuit sa o saruti pe proasta aia pe sasha din primul episod trebuia aleasa si sasha arati si dansezi cum nimeni nu arata si danseaza va iubesc:-*:x

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim06:29

    Sasha este o fata chiar frumoasa...asta este clar.Se vede puritatea frumusetii sale.Imi place de ea.Mi-ar placea insa sa fie mai calculata in ceea ce spune.se vede ca este inteligenta, dar, dupa parerea mea, ar trebui sa fie mai retrasa in declaratii...este minunata.Adelina...nu o putem judeca, lafel cum nici noua nu ne place sa ne judece altii...sunt de parere ca ar trebui si ea sa renunte la fitze si figuri.Nu e nici vreo frumusete iesita din comun...este "putin" mai iesita din societate, dar nu asa se face,sau cel putin nu te duci la Tv si incepi sa spui ca prietenii tai te considera grozava...ma rog.Vladimir, sper ca faptul ca ai fost dat afara de la"BURLACUL 3" sa te faca sa o uiti pe Sasha!!! Iubiti-va mult pentru ca sunteti foarte frumosi impreuna!Succes pe mai departe...!:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Anonim07:36

    care imi spune si care stie cum se numeste melodia din final cand este elim
    inata tipa blonda ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Anonim08:43

    Voi nu judecati el asi fc rolul sia ata nimic mai mult.Si asa na mai aparut de mult era si cazul sai faca debutul .Oricum se vede ca nul intereseaza mai nicio fata an mod special.PE ROMANESTA ASI BATE JOC DE TOATE.PANA ACUM NIMENI CARE A FACUT PARTE DIN ACEST SOU NA RAMAS CU VRE-O CONCURENTA PARTICIPANTA.

    RăspundețiȘtergere
  18. Anonim10:45

    eu una cred ca sar potrivi cu cristina aia satena

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonim12:07

    eu cred ca Vladimir se potriveste cu Adelina , .Adelina este o fata frumoasa , sexi dar mai ales feminina nu ca sasha care zici ca e barbat cu tatuajele alea de pe ea si mai e si hostes....... Succes Adelina...

    RăspundețiȘtergere
  20. Monia04:20

    Se simte magnetismul dintre Vladimir si Sasha. Mi se pare perechea perfecta! Succes Sasha!

    RăspundețiȘtergere
  21. Anonim06:45

    shasa se potriveste celmaibn cu vladimir sper sa ramana impreuna va iubesc pe amandoi sunteti cei mai tari iar daca o pierzi pe shasa iti pierzi si fericirea alaturi de o persoana ce iti spune sufletul asta fa adica alegio pe shasa

    RăspundețiȘtergere

 
Top