Trimiteți un comentariu

  1. Anonim23:17

    sunt foarte frumoase toate episoadele din pariu cu viata si din sezonul 1 si mai ales sezonul 2 .
    va urez numai succes.
    bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim03:24

    sunt-ti super am plans cand am vazut ca moare vladutzu dragutzu dar mi- frica sa nu moara am plans foarte mult si am facut criza de frica sunte-ti suppppppperrrrrrrrrrrr tttttttttttaaaaaaaaaarrrrrrriiiiiii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim02:16

    dar cu tatal lui razvan ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim10:27

    nu stiu ceo sa sa intample dar oricum l-a impuscat razvan dar nu va temeti k vladutzu nu o sa moara o sa fie bn si o sa fie k ancutza inapoi va zik eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim11:55

    kum sa plangi mah,sa faci crize pt asta? Adik si eu ma uit si e tare,dar nu in halu asta.. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim09:26

    e un serial de nota 10!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Top