Statusuri de agatat

1. Sa nu uiti sa te dai si la mine…
2. Nu te tine sa te`ndragostesti de mine.
3. Am vrajeala necesara pentru orice domnisoare.
4. Vino in iad sa vezi raiul meu frumoaso !
5. Te-a durut………….. cand ai cazut din rai??
6. Iti plac fructele?!…………….Incearca-ma! Sunt o piersicuta!
7. Se spune ca doar odata in viata te indragostesti cu adevarat…. sper sa fiu si eu prin preajma ta !
8. Daca ai fi pamant m-as ingropa cu tine. Daca ai fi apa m-as ineca cu tine. Daca ai fi aer m-as sufoca cu tine. Daca as fi foc te-ai arde cu mine??
9. Sunt un rege … am bani, am masina, am casa, dar ce rost au toate astea daca nu te am pe tine?
10. Discoteca e plina de baieti/fete, dar tu esti singura/singurul care ma face sa ma visez in Paradis
11. Ce dans ametitor … m-ai cucerit cu privirea ta …
12. Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea … as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!
13. Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!
14. Sunt firbinte si mi-e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!
15. Impreuna vom cunoaste lumea … eu stiu iadul, tu stii raiul … hai sa cunoastem amandoi Paradisul …
16. Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura
17. Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine!

Trimiteți un comentariu

 
Top