Statusuri DND
1. Cine esti ? Ce vrei ? Daca ma deranjezi chem Politia!

2. DND… tre` sa infing toporul in geam…

3. M-ai deranjat…. Nu ti-am raspuns… Ai insistat…. Ti-am dat ignore !

4. Ma f**e o lene sa tastez…

5. DND indrept banane…

6. De ce sa Da ? Cand potzi sa Nu ?!

7. DND… f*t mushte… bazai??

8. Don’t abuse the BUZZ !!!

9. Tara are nevoie de mine asa ca… DND !

10. DND… Not At My Mouse !

11. Deranjeaza-ma tu sa vezi cum iti canta dracii live !

12.DND! Am cazut pe ganduri si mi-am rupt mana!!

13.Sunt mai mult decat Stepped Out...sunt si Busy ca I'm on the Phone si chiar nu stiu cand I'm going to Be Right Back!

14.fac baie nu ma deranjati ca nu stiu sa inot

15.DND... bag cuie in priza!

16.Me no here.
Me good bye.
Leave me message.
Me reply.

17.Care are nevoie de mine BUZZ, BUZZ si iar BUZZ.... k oricum am boxele inchise...

18.plecat in Congo sa imi fac noi prieteni...DND

19.sunt la masa ....... mananc seminte

20.ATENTIE: Sigla accea rosie... din stanga id-ului... inseana.. k sunt busy

Trimiteți un comentariu

 
Top