Statusuri DND – Statusuri noi pentru Yahoo Messenger DND
Ai ceva sa-mi spui ? Abtine-te !!!

Ai treaba si te retin cumva?

DND… imi canta vecina in “capsator”

DND `cause I don`t like stupids like you …

DND … in traducere pentru tine DO NOT DISTURB!

DND ca n-am chef de nimeni…

DND si gata… fara alte comentarii…

DND. Indrazneste sa ma deranjezi si vei fi deranjat.

DND… Nu pot sa vorbesc acum… Am mancat usturoi…

DND… nu am chef de nimic si de nimeni, deci nici de tine.

DND… tot incerc sa dau de un prost online… te oferi?

DND… pensez o broasca

DND…mi’a fugit monitoru’… incerc sa’l prind… ma ajuta tastele directionale…

DNFD = DO NOT FUCKIN` DISTURB ME

Fara BUZZ ca-mi deranjezi neuronii … Nu deranja daca te simti cu musca pe caciula!

Hai DND … ca sa nu zic mai pe romaneste JET!

Leave me alone `cause I am away! DND!

N-ai ce face decat sa stai in fata portii castelului meu si sa citesti ca scrie ‘DND’?

Nu ma deranja ca sunt in flacari momentan … si s-ar putea sa explodez curand!

Nu ma deranjati ca o sa fie ploi de Ignore!

Nu te deranja ... sa ma deranjezi ...

foaie verde puisor, tu dai BUZZ, eu dau ignor!

Please try again never.

Cica au pus turcii la intrarea in moschee un cuvant scurt neinteles nici de cei mai mari intelepti : ?DND?

Nu te dernajsa sa imi scri ca nici eu nu ma voi deranja sa citesc da mai ales sa iti raspund...asa k nu te mai deranja.

Prea smecher sa fiu deranjat.

Unii nu inteleg de ce ramai online daca tot esti BUSY sau DND.

Cei ca ei nu sunt ca tine, adica cel mai cel. Tu esti o prezenta indispensabila, conectat non-stop, intotdeauna solicitat. Dar esti si tu om. Mai ai nevoie de o pauza. Spune-le si lor. Nu-i lasa sa te exploateze.

Taci in liniste !

Vorba multa… saracia omului… DND !

Trimiteți un comentariu

 
Top