Statusuri de dezamagire , tristete, singuratate

daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine, daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil…
credeam ca daca ai aripi: zbori usor si-ating un nor, dar eram cu capul in nori, zborul e periculos, depinde cu cine zbori…

Sufletul nu mai poate fi racorit, doar obrajii aprinsi scaldati in lacrimi…

Ah viata! Credeam ca vei fi mai blanda cu mine, dar m-ai aruncat salbatic aici de unde doar strigatele mai amintesc de mine…

Busy pentru fericire si speranta, avaible pentru lacrimi…
At my desk cu nimeni/cu tristetea/cu mine…

Nu sunt aici pentru tine, nu sunt aici pentru cineva, sunt doar pentru mine, ma odihnesc in singuratatea mea…

Daca as spune ca nu sunt as minti, daca as spune ca sunt as face la fel , pentru ca o parte din mine e la ea/el, dar el/ea nicaieri…

Ma gandesc la ce a fost si nu inteleg de ce, privesc la cum sunt si nu inteleg cum, ma uit in viitor si vad cum as vrea sa fiu… doar ma uit…

Sunt aici, caci acolo unde as vrea sa fiu nu sunt…

M-am asezat pe genunchii singuratatii mele…

Plang odata cu ploaia, zambesc odata cu soarele, iubesc soarele, dar e mereu ascuns printre nori…

As spune ca sunt trist, as spune ca nu sunt, nu vreu sa spun nimic, doar scriu: azi e o zi putin mai urata decat ieri…

Maine va fi frumos, mai va fi mult mai bine, azi … e doar azi…

Colorand zilele mi-am dat seama ca am o pasiune pentru nuante: negru, mai inchis, foarte inchis…

Azi e doar o zi din sirul nesfarsit al tristetilor mele…

Frumusete …exterior, zambet …exterior, inauntru…

Status pentru cel ce-l citeste, eu nu mai trebuie sa il citesc pentru ca il scriu si il traiesc in fiecare zi: tristetea e sora mea geamana, ma iubeste si nu ma lasa singur/singura niciodata…

Iarna noptile se maresc iar zilele se micsoreaza, in sufletul meu e de mult iarna, o iarna polara…

Ce soare trist! ieri parca era mai vesel…a! nu ieri! de mult… tare de mult…
Petalele care cad nu se mai lipesc, inimile care se despart nu se mai unesc, lacrimile care curg nu se mai opresc…

M-am asezat pe genunchii singuratatii mele…
Plang odata cu ploaia, zambesc odata cu soarele, iubesc soarele, dar e mereu ascuns printre nori…
As spune ca sunt trist, as spune ca nu sunt, nu vreu sa spun nimic, doar scriu: azi e o zi putin mai urata decat ieri…

Trimiteți un comentariu

 
Top