Statusuri de iubire

Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita, cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta, sarutul tau mi-a daruit dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…

Dragostea e ca atunci cand calci pe cimentul moale….. chiar daca pleci , urmele iti raman acolo…

Esti frumos, dragutz, chipes… dulce ka mierea dar ma deranjeaza faptul ca nu pot fi langa tine…

De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie de nimic ! ”

O inima am, un singur suflet si o petala de trandafir, tie iti apartin toate trei… ”

In lume sunt 8 minuni… 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu… aceea esti tu iubirea mea

Daca inima te lasa la mine sa te gandesti trimite-mi macar un msg ca sa vad ca ma iubesti

Am plans, am suferit, am pierdut atatea … totul pentru o cauza nobila: IUBIREA dintre noi doi …

Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc

De-as fi apa n-as mai avea nevoie de lacrimi, de-as fi foc n-as
mai avea nevoie de caldura, de-ai fi doar al meu n-as mai avea nevoie
de nimic


As vrea sa fiu o stea… o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc, printesa mea

Daca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine, ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva sper ca esti bine

M-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si amgasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt

Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il coboriplingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii candtaina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expusla lumina

Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna

Mi te-ai lipit de suflet ca timbrul de scrisoare si nu te pot desprinde caci inima ma doare

Daca as fi o pisicuta as iubi un motanel dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel…
Cand iubesti esti cel mai fericit om din lume, cel mai trist lucru este sa suferi din iubire ! ”

Trandafir rosu inchis te iubeste cine`a scris, dar as vrea ca cititorul sa iubeasca scriitorul…

Trimiteți un comentariu

 
Top