Statusuri smechere

Stiu ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi revin .
Voi radeti toti de mine ca sunt diferit, iar eu rad de voi ca sunteti toti la fel .
Este bine sa lasi bautura....insa rau este sa uiti unde ai lasat-o
Beau bere… sã-l fac spritz pe Jack Daniels
eu nu sufãr de nebunie… mã bucur de ea in fiecare minut
Sa curga Jack cu Red Bull panã dimineatza… imi bag ****-n ea de viatzã
Show drinking icon
tai lemne
stau si ma-ncalzesc la gura frigiderului
MULG VACA
My doctor never told me I was crazy … I had to hear it from the fish
Adevarul n-are pretz, de-aia n-am de-ales si-tzi vand minciuni
Sunt perfect sanatos…mi-au spus vocile.
sunt usor de agatzat si cad repede la pat
cine zice ca n-am sentimente…se inseala …le las de fiecare data intr-un prezervativ legat
ma cert cu vecinu
ASCUT DRUJBA
Vrei sa simti respiratia gura la gura a celui de langa tine ? Vrei sa te simti atins si mangaiat de celalalt ? Ia autobuzul
Am avut o noapte ALBA! Sper sa nu am o zi NEAGRA!!!
Acolo unde dragoste nu e.. facem!

Trimiteți un comentariu

 
Top