Dupa ce partenerul sau e ucis de catre Rogue, un asasin deja celebru pentru astfel de operatiuni, agentul FBI Jack Crawford jura sa-l gaseasca pe criminal si astfel sa razbune moartea partenerului sau. Insa Rogue se dovedeste a fi foarte bine ascuns, fiind de negasit timp de 3 ani. De-abia dupa ce iese la suprafata pentru a porni razboiul intre 2 grupari mafiote, Jack Crawford are sansa sa-l captureze.
Cd1 720
Cd2 720

Cd1
Cd2



Cd1
Cd2



Hotarat sa nu o scape, agentul isi conduce echipa de specialiti direct in mijlocul conflictului dintre cele doua grupuri asiatice. Insa setea sa de razbunare ii intuneca judecata si astfel violenta atinge culmi nebanuite. Pe parcursul luptei Crawford se intalneste cu Rogue si descopera ca multe dintre lucrurile pe care el le credea simple sunt in realitatea mult mai complicate.

Ita

Ita

Ita

John Crawford e Tom Lone sono due agenti dell'FBI di San Francisco impegnati nella lotta alle Triadi cinesi e agli Yakuza e sono anche alla ricerca del Solitario, un killer mercenario che miete vittime nella malavita giapponese.
Durante uno scontro a fuoco in un porto, Lone spara in faccia al killer che, caduto in acqua, viene dato per morto anche se non vi è traccia del suo corpo. Il mattino seguente, John telefona a Tom dicendogli che una talpa all'interno dell'FBI collabora con la Yakuza. Poco dopo il Solitario irrompe in casa di Tom, uccidendo lui e la sua famiglia e dando, infine, fuoco alla casa. John, precedentemente invitato dal suo amico per un barbecue, arriva sul luogo del delitto, capisce che il responsabile del massacro è il Solitario e giura di vendicarsi.
Tre anni dopo il massacro, il Solitario torna a uccidere, massacrando sia membri del clan Shiro della Yakuza, ovvero i suoi precedenti capi, sia membri della Triade cinese capeggiata dal clan Chang. Le sue azioni scatenano una guerra e John Crawford, sempre sulle tracce del killer, ha la sua occasione per fermarlo.

War (2007)
Un asasin nemilos
Rating IMDB: 6.2/10 din 48228 voturi
Gen: Actiune | Crima | Suspans
Regia: Philip G. Atwell
Durata: 103 minute
Actori: Devon Aoki | Nadine Velazquez | Kennedy Montano | Terry Chen | Sung Kang

Trimiteți un comentariu

 
Top