Dragoste si pedeapsa Episodul 55 VIDEO

DRAGOSTE SI PEDEAPSA EP 55 VIDEO ONLINE - ASK VE CEZA EPISODUL 55 VIDEO ONLINE
Dragoste si pedeapsa ep 55 online subtitrat in romana

TRADUCERE EPISODUL 55

SavaÈ™ spune că este sfârÈ™itul drumului”. Yavuz spune ”Voi deschide drumul, te voi ucide fără să clipesc din ochi”. SoseÈ™te poliÈ›ia SavaÈ™ spune ”S-a terminat Yavuz.”
SavaÈ™ o sună pe Yasemin, – Yasemin: “SavaÈ™”?

- Savas: “Dragostea mea, È›i-am spus că o să te sun”

- Yasemin: “Am crezut că o să mor, unde eÈ™ti”?

- Savas: “Totul a meritat pentru acest lucru.

- Yasemin: “Ca È™i cum nu te-am mai îmbrățiÈ™at.Dragul meu. Am crezut că o să mor aÈ™teptând telefonul tău.Ce s-a întâmplat, l-aÈ›i prins?

- Savas: “L-am prins

Masa este gata la Baldari și toți sunt bine dispuși. Yasemin coboară și ea, Savaș îi duce cina lui Nazan în cameră.

El îi spune “Am luat piatra care te-a făcut să cazi È™i am aruncat-o departe. ” Nu mai fi speriată, nu mai fi tristă È™i că tot ce vrea este ca ea să fie fericită, o îmbrățiÈ™ează È™i spune că Bora este departe È™i să nu îi fie frică.
Yavuz ajunge la închisoare, cei de acolo îi spun Dumnezeu să te ajute. La cină Pala și Fidan nu vorbesc când Pala vrea să vorbească cu ea, Fidan spune că merge să vadă de Nazan.
Șahnur îi spune fetei din casă să stingă lumina. Yasemin vine la Șahnur care stă pe întuneric. Yasemin întreabă ”Ce faceÈ›i aici”. Șahnur:”Ascult casa”. Yasemin:”Casa” Șahnur:”Da mama mea mi-a spus acest lucru, aÈ™a făcea ea. Uneori simÈ›i nevoia să stai È™i să asculÈ›i ce are de spus casa. AsculÈ›i vântul, ploaia pe acoperiÈ™, apa prin È›evile de scurgere, respiraÈ›ia copiilor È™i aÈ™a îți dai seama dacă este pace în casa ta.” Yasemin:” Și ce aÈ›i auzit în această seară?” Șahnur:” Ce am auzit este pentru mine, tu trebuie să asculÈ›i singură È™i să decizi tu cum este”. Yasemin:” Nu cred că pot să-mi dau seama.” Șahnur:” Sigur că poÈ›i, tu în curând vei fi –Doamna Agă- asta este nimic pe lângă ce te aÈ™teaptă.”
Lara vorbește cu Hakan despre testul ei de la școală. Vorbește despre un băiat pe nume Berkay ale cărui rezultate la teste au fost mai bune ca și ale ei. Ea aduce vorba despre Cicek și spune că și-a luat liber. Hakan îi spune că ea s-a dus să o vadă pe mama ei la Van și că nu știe când se va întoarce.

Hakan se uită la TV și vede filmul favorit a lui Pelin, o sună, ea se uită la acelaș film. Hakan o invită la masa pentru ziua următoare
SavaÈ™:”De acum nu vom mai amâna nimic.” Yasemin:”Ce fel de treburi ai în minte”. SavaÈ™:”Deocamdată ai spus că trebuie să mergi la cumpărături pentru Omer”. Yasemin:”Altceva”. SavaÈ™:”Nu È™tiu, mai este È™i altceva?” Yasemin:”Uite acuma vom începe o luptă” SavaÈ™:”Ce am făcut acum?” SavaÈ™:”Când tu râzi este ca È™i cum m-aÈ™topi in faÈ›a ta, uit că există lumea, existăm doar noi doi. Te iubesc” …Yasemin:”Dragostea mea”
Pala vorbeÈ™te cu Haldun, vine Fidan È™i îi spune:”El te adoră”
Savaș îi spune lui Yasemin că sunt invitați pentru seara la o petrecere surpriză pentru o zi de naștere. Yasemin spune OK, vom merge.
Șahnur îi face o vizită lui Nazan. Nazan nu se simte bine È™i îi spune mamei ei că i-a visat pe tatăl pe fratele È™i pe soÈ›ul ei. Șahnur o întreabă ”Și cum sunt ei, sunt fericiÈ›i” Nazan ”Le este dor de noi aÈ™a cum È™i nouă ne este dor de ei”
Pala, Savaș Hakan discută, Savaș îi spune lui Hakan că Yavuz a fost arestat.
Yasemin vorbește cu avocatul și acesta îi spune că trebuie să-i plătească lui Yavuz. Când o întreabă Ceyda ce va face, ea spune că va rezolva.
Savaș îl spune lui Hakan despre planurile lui pentru din această seară și că trebuie să vină și Pelin. Hakan are o ezitare, îl întreabă de ce este supărat, ce problemă are și când tocmai se decide să-i spună (despre Cicek) intră Pelin.Savaș îi spune și ei de surpriza ce o are pentru Yasemin, ce are de gând să facă și că la Yasemin i-a spus că merg la o petrecere.
Fidan È™i Nazan vorbesc, ea nu este sigură cum să spună copiilor că vrea să se despartă de tatăl lor. Ea spune ”Nu pot să le spun” Pala are mustrări de conÈ™tiință È™i spune:”Nu pot să-i fac asta lui Fidan” ÃŽl sună Ceyda È™i îi spune că vrea să vorbească cu el

Yasemin sună un cunoscut și îi spune că vrea să vândă acțiuni de la agenția ei. Cicek ajunge la Istanbul, șoferul vrea să o ducă acasă iar ea spune că vor merge la închisoare prima dată.
Yasemin îl sună pe Savaș, ea îi spune că vrea să se întâlnească, el îi spune că este puțin cam ocupat, ea spune, ne putem întâlni mai târziu, nu are importanță
Cicek crede că acesta este un joc făcut împotriva lui Yavuz, ea spune ” Au spus ei că tu ai ucis?” Yavuz spune că persoana care spune că eu am ucis este Ismail, omul lui SavaÈ™. Yavuz o face pe Cicek să creadă că Șahnur este în spatele acestui lucru. Cicek spune” Tu i-ai salvat viaÈ›a È™i ăsta este modul de a te răsplăti?”
SavaÈ™ se întâlneÈ™te cu Hüseyin Aga din clanul Moranilor. Discută cu el despre faptul că ar fi bine să coopereze cu el pentru a păstra pacea între clanuri. Acesta îi spune că liderul lor este acuma în închisoare È™i SavaÈ™ spune că Yavuz va fi în închisoare pentru tot restul vieÈ›ii lui din păcate. Omul se miră È™i el crede că Yavuz va ieÈ™i din închisoare, SavaÈ™ îi explică faptul că Yavuz a răpit o persoană È™i a ucis alÈ›i 2 oameni. SavaÈ™ spune:” După cum vedeÈ›i mie mi-au pus numele SavaÈ™=Război/Luptă. Eu lupt pentru pace. Yavuz pentru ce luptă?”

Cicek nu crede că Yavuz l-a ucis pe Reșat și ea îi promite că îl va scoate din închisoare.
Savaș și Pala vorbesc la telefon, Savaș îi spune lui Pala că întâlnirea cu Hüseyin Aga a mers bine și apoi îl întreabă dacă are vreo problemă Pala zice că nu
Pala se întâlnește cu Ceyda, tocmai vrea să-i spună ceva, ei îi sună telefonul spune că este de la bancă în legătură cu un credit. Pala se arată interesat de creditul ei, el vrea să o ajute în această privință.

Cicek vorbește cu mama ei la telefon și află că Hüseyin Aga a acceptat pământul oferit de Savaș, Cicek nu este deacord cu acest lucru nu vrea pământul Baldarilor și ea vrea să vorbească cu Hüseyin Aga.
Șahnur îl întreabă pe Pala dacă sunt ceva probleme între el și Fidan, el spune că nu sunt probleme.
SavaÈ™ îi face o vizită lui Yavuz în închisoare. Yavuz:”Te aÈ™teptam” SavaÈ™:”Bine. Tu nu m-ai dezamăgit, locul de aici îți aparÈ›ine” Yavuz:”Regret foarte mult SavaÈ™” SavaÈ™:”RegreÈ›i?”…Yavuz:”Regret că nu te-am împuÈ™cat când ai fost în faÈ›a mea.” SavaÈ™:” Asta e problema, dacă nu mă uitam în ochii tăi mă împuÈ™cai” Yavuz:”O să-mi recuperez greÈ™elile SavaÈ™” SavaÈ™:”De data asta nu vei mai fi capabil”

Hüseyin Aga îi spune lui Cicek că au acceptat pământul oferit È™i că aceasta a fost o decizie colectivă. Cicek îi spune că nu poate ignora moartea lui ReÈ™it Aga È™i faptul că Yavuz este în închisoare È™i ce este cu graba asta că este o conspiraÈ›ie împotriva lui Yavuz .. Hüseyin Aga spune că vor găsi cu siguranță pe cel responsabil cu uciderea lui ReÈ™at, toÈ›i vom căuta È™i dacă Yavuz este nevinovat adevărul va ieÈ™i la lumină. Cicek se supără când acesta spune –dacă este nevinovat-. ÃŽl sună pe avocat.
Ceyda îl sună pe Pala și îi mulțumește că i-a plătit creditul.Intră Fidan și Pala încearcă să-i spună că nu există o altă femeie iar Fidan îi spune că cel puțin să nu o mintă.
Avocatul îi spune lui Cicek că există dovadă că arma folosită în ambele crime îi aparține lui Yavuz

Yasemin îi spune lui Savaș că ea își vinde acțiunile iar Savaș îi spune că nu vei face asta, ea spune că trebuie să plătească lui Yavuz 6,5 milioane dolari. Savaș spune că o va rezolva cumva problema, cu toate că ei au acuma de construit fabrica la Van. Îi spune apoi să se pregătească pentru petrecere.
SavaÈ™ este îmbrăcat pentru petrecere, Yasemin iasă de la duÈ™. Yasemin:”SavaÈ™, vreau să te întreb ceva” SavaÈ™:” Care cravată ar trebui să o pun?” Yasemin:” Lasă-mă să văd, încearc-o pe asta” SavaÈ™:”Stai aici” Yasemin:”Lasă-mă să-mi fac treaba” SavaÈ™:” Tu fă-È›i numai treaba, eu sunt aici să te È›in să nu cazi”… Yasemin:” Vroiam să te întreb dacă ziua lui Hande este azi că parcă ziua ei este iarna” SavaÈ™:”Tu pui o mulÈ›ime de întrebări È™i întârziem, care e decizia cu cravata. Asta sau asta?” Yasemin:”Cred că asta, da, uite.” SavaÈ™:„Bine„ Yasemin:” ÃŽmi usuc doar părul È™i sunt gata” SavaÈ™:”Și eu mă voi uita la sora mea È™i apoi vom merge” Yasemin:„Bine”

Hakan o ia de acasă pe Pelin. SavaÈ™ se întoarce. :”Haide, putem pleca” Yasemin:”Cum arăt” SavaÈ™:” Eu nu mai pot vorbi mi-ai tăiat respiraÈ›ia” Au ajuns la iaht. SavaÈ™:” Vino ce nu e în regulă dragă?”.. Yasemin:” E ciudat„ SavaÈ™:”Ce este ciudat?” Yasemin.”LiniÈ™tea, mirosul de marea, aerul proaspăt, mă simt ca întrun basm.” SavaÈ™:”Iar tu eÈ™ti prinÈ›esa din basm” Urcă apoi pe iaht. Yasemin:” De ce nu este nimeni?” SavaÈ™:” Cine spune că nu este nimeni?” Yasemin:” Atunci unde este lumea?” SavaÈ™: ”Vor fi aici” Yasemin:” SavaÈ™, ce se întîmplă?” Pelin.”Vai ce frumos” SavaÈ™:”Èši-am spus că vor veni” Hakan:” Bună” Yasemin:”-Bună, SavaÈ™, voi….” SavaÈ™:” Ai dreptate ziua lui Hande este iarna, aceasta este ziua noastră, de fapt este mai mult, este ziua nunÈ›ii noastre” Pelin:” Acesta îți aparÈ›ine” SavaÈ™:”Căpitane, suntem gata” Are loc căsătoria.

SavaÈ™:”ÃŽÈ›i plac bărcile?”Yasemin:”Ce?” SavaÈ™:”Bărcile, bărcile„ Yasemin:”Te dai la mine?” SavaÈ™:” Bine, vorbeÈ™ti direct dar eu nu am vrut să te întreb aÈ™a” Yasemin: ”Te dai la mine sau nu?” SavaÈ™:”O iei prea repede, cred că ar trebui să o laÈ™i mai încet” Yasemin:”Cred că ar trebu să mergem mai repede” SavaÈ™:”Ce?” Yasemin:”Cred că ar trebui să mergem mai repede” Hakan o duce pe Pelin acasă, ei vorbesc despre cât de surprinsă a fost Yasemin. Pelin îi spune că va intra È™i își iau la revedere.

SavaÈ™:”La ce te gândeÈ™ti?” Yasemin:” Nu È™tiu, nu pot gândi, parcă zbor. Corpul meu este aici dar parcă mă uit la iaht din aer.” SavaÈ™:” Și ce vezi de acolo?” Yasemin:”Văd marea, ca un cearÈ™af. Apoi văd ce am trăit, prin ce am trecut, tot ce ne-a È›inut departe ca să nu ne putem căsători. Stăm acum aici întinÈ™i unul lângă altul. Tu la ce te gândeÈ™ti?” SavaÈ™:”Mă bucur că nu te-am lăsat să pleci. Asta este la tot ce mă gândesc”

DimineaÈ›a Yasemin se trezeÈ™te È™i vede colierul.SavaÈ™:„Bună dimineaÈ›a” Yasemin:„Bună dimineaÈ›a” SavaÈ™: ”Mi-am promis să îți înapoiez colierul împreună cu un inel” Yasemin:”Când te-ai trezit, nu te-am auzit?” SavaÈ™:”Devreme, haide să mergem, este frumos afară” Yasemin:„Dacă asta nu s-ar termina niciodată, dacă am putea opri timpul” Șahnur o întreabă pe Fidan dacă Pala doarme încă È™i Fidan spune că Pala nu a venit acasă.

Yasemin:”SavaÈ™”.. SavaÈ™:” Da dragă” Yasemin:”Haide să luăm micul dejun” SavaÈ™:” Și mie îmi este foame, să-l întreb pe căpitan ce avem la micul dejun ” Yasemin:”SavaÈ™, eÈ™ti foarte chipeÈ™ în această dimineață”

Leyla, Șahnur și Fidan sunt la masă, Șahnur întreabă de Savaș și Yasemin, Leyla spune că trebuie să respire și ei un pic. Apoi o întreabă pe Fidan dacă Pala nu s-a trezit încă că probabil a venit târziu și Fidan îi spune că nu a venit. Hakan și Pala au o mică discuție despre femei, Hakan îi spune lui Pala că el a citit că cel care nu este fericit acasă vine de dimineață la lucru.

Yasemin:” Deci tu te-ai gîndit la toate” SavaÈ™:”Deci e bună organizarea” Yasemin:”Foarte bună” ”Am poftă de mâncare SavaÈ™, ce să fac?” SavaÈ™”Trebuie să prindem niÈ™te peÈ™ti pentru masa de prânz, altfel vom muri de foame” ”Ce s-a întâmplat, nu ai încredere în mine că voi prinde peÈ™ti? De ce nu spui, cu siguranță soÈ›ul meu va prinde peÈ™ti È™i nu mă va lăsa să mor de foame.” Yasemin:”Desigur dragul meu în tine am încredere că prinzi peÈ™te nu cred” SavaÈ™:” Vei vedea”
Nazan nu se simte bine, Șahnur vrea să-l sune pe Savaș, Fidan se opune, zice că rezolvă ea și o duce pe Nazan la spital

Yasemin”Visam să mă întorc la casa aceea, dar acum …” SavaÈ™:” Probabil….” Yasemin:”Crezi încă?” SavaÈ™:”Da”

Cicek spune să i se pregătească mașina că merge la fratele ei.

SavaÈ™:”Vreau ceva de la tine. Vreau să zâmbeÈ™ti. Lasă-mă să te văd. Ce este dragă o casă, vom avea una nouă.” Yasemin:”Nu, e doar o dorință nu că o vreau” SavaÈ™:”Să închidem acest subiect, să ne întoarcem la luna de miere.” (probabil vinde casa pentru a plăti datoria lui Yasemin)

Yavuz:” Bine ai venit Cicek, ce s-a întâmplat? A pățit ceva mama?Ea nu poate să mă È™tie în închisoare, este devastată aÈ™a-i? Cicek nu-mi ascunde” Cicek.” Da e adevărat nu se simte bine, nu este devastată, încă nu este. Yavuz:”S-a întâmplat ceva rău cu tine? Spune-mi È›i s-a întâmplat ceva rău?” Cicek:” Ce vrei să spui lucru rău. Ce aÈ™tepÈ›i să se fi întâmplat?” Yavuz:” De unde să È™tiu Ne-am fi aÈ™teptat înainte la toate astea? Eu nu È™tiu cum am ajuns aici de unde să È™tiu ce se întâmplă afară?” Cicek.”De asta sunt È™i eu curioasă, cum de ai ajuns aici? Nu te aÈ™teptai, aÈ™a-i? Ai crezut că poÈ›i să te sustragi È™i de data asta.” Yavuz:” Ce înseamnă asta?” Cicek:”Dar s-a întâmplat. De ce? Ai făcut de această dată o greÈ™eală?Nu ai planificat totul să nu existe nicio dovadă în urma ta.” Yavuz:” Cicek, ce spui tu?” Cicek:” Eu È™tiu că eÈ™ti un criminal frate. Ce greu este să îți spun frate. Dar da tu eÈ™ti un criminal. Eu È™tiu că ai ucis 2 băieÈ›i.” Yavuz:” Cicek, tu te auzi ce spui? Cine te-a manipulat?” Cicek.” Te rog opreÈ™te-te, ajunge. Tot timpul tu ai fost acela care m-ai manipulat..Tu ai vorbit È™i eu am ascultat.Nu am ezitat nicio clipă să te susÈ›in È™i am fost deacord cu tine.Am avut încredere în tine dar eÈ™ti un criminal. Un criminal care nu ezită să mintă.” Yavuz:” Cicek, ajunge” Cicek.” Nu trebuia să te ascult, trebuia să am încredere în SavaÈ™ de la început. Este adevărat ceea ce au spus ei, nu? Ai fost în spatele morÈ›ii tatălui nostru a răpirii mele pentru a nu divorÈ›a. Tu nu ai nimic de spus, È™tiu. Fratele meu este un criminal.” Yavuz: ”Cicek?” Cicek:” De acuma tu nu mai ai o soră”
Pelin vine la firmă la Hakan. Ea spune că are de gând să-și deschidă un nou local. Hakan spune că vor merge să mănânce, Pelin spune că așteaptă. Savaș așteaptă să prindă pește pentru masă, Yasemin este sigură că el nu va prinde nimic. El spune, Sunt sigur că vom avea o fetiță care va fi mai frumoasă decât mama ei.
Cicek vine la birou la Hakan e o situație mai neplăcută pentru toți. El o întreabă când s-a întors. Cicek îi spune că a trecut doar să-i spună că îi pare rău. Am fost oarbă, tu ai avut dreptate, spune-i și lui Savaș că a avut dreptate. Pleacă și Pelin și Cicek.
Prietenul lui Yavuz vine la închisoare. Yavuz îi cere să îl ajute. Cemal spune că singurul mod de a-l ajuta este să evadeze.


Sursa: http://serialeturcestitv.wordpress.com




















Trimiteți un comentariu

 
Top