VEZI ONLINE GRATIS ! CLICK MAI JOS PE LINKUL “VEZI VIDEO” Mireasa Pentru Fiul Meu din 26 Octombrie 2013 – Sezonul 3 – FULL
Urmariti Finala Saptamanii Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 26.10.2013 ora 14:00,prima parte.

VIDEO FINALA SAPTAMANII MIREASA PENTRU FIUL MEU din 26.10.2013 ORA 14:00 PRIMA PARTE

Roxana dezaproba felul in care Gabi si familia lui s-au purtat cu Cristina!


Constanta, mama Cristinei, a criticat interventiile familiei lui Gabi!


Gabi se teme de consecintele discutiilor pe care le-a purtat in timpul petrecerii! Tot Gabi spune ca detine informatii secrete despre Cristina.


O farsa a baietilor s-a lasat cu scandal! Gabriel a fost acuzat ca foloseste sampoanele baietilor!


Dupa o relatie cu nabadai intre Cristina si Gabi, concurenta a ajuns la concluzia ca nu se potriveste cu acesta.


Robert este de parere ca Diana este singura care ar trebui sa decida in privinta relatiei lor! Mariana, nasa Dianei, a indrumat-o pe aceasta sa se intoarca la Robert.


Robert si-a dorit sa se impace cu Diana, dar a fost refuzat categoric!


Aici urmaresti in reluare Emisiunea Mireasa pentru fiul meu Gala Saptamanii din 26 Septembrie 2013, ora 17:00 a doua parte, online. In Finala Saptamanii de azi, 26.10.2013, de la ora 17:00, a doua parte, puteti urmari ce alte conflicte au mai aparut in casa Mireasa pentru fiul meu!

VIDEO FINALA SAPTAMANII MIREASA PENTRU FIUL MEU din 26.10.2013 ORA 17:00 A DOUA PARTE
Robert, sfatuit de familie sa puna punct relatiei cu Diana!


Mama lui Laurentiu: "Baietii il acuza pe fiul meu, de tot ceea ce se intampla rau in casa lor!"


Raluca, sora lui Robert: "Alegerea mea pentru fratele meu a fost Oana, inca de la inceput!"


Robert l-a amenintat pe Laurentiu, dupa ce acesta a incurajat-o pe Diana sa il paraseasca!


Robert si Andrei, acuzati de Laurentiu pentru comportament agresiv fata de el


In pauze de publicitate

Trimiteți un comentariu

 
Top