Cuvinte fumoase - mesaje fumoase

Cuvinte frumoase de dragoste , mesaje fumoase


Fara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!

Iti multumesc pentru ca exist! in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.

Deseori zambetul celui care sufera e mai dureros decat lacrimile celor ce plang!

Mi-as dori sa fiu raza de soare sa te pot privi mereu in ochi, sa iu o picatura de ploaie care sa cada pe buzele tale sa te pot saruta macar pentru o clpia si apoi sa ma preling pe coarda sensibila a inimii care se numeste DRAGOSTE ! TE IUBESC!

Poti sa spui “te iubesc” intr-o secunda? Daca da, da-mi o secunda din viata ta, itzi voi fura un minut, te voi saruta o ora shi te voi iubi o viatza.


Esti atat de dulce atunci cand zambesti, cand razi, cand plangi, cand ma certi, cand ma alinti, cand ma iubesti!

Daca iubesti frumosul.. nu ma iubi.sunt altele mai frumoasa ca mine. daca iubesti bogatia.. nu ma iubi sunt altele mai bogate ca mine. daca iubesti iubirea.. iubeste-ma caci ca mine mineni n-o sa te poata iubi vreodata.

Tu , esti trandafirul ce l-am sadit in gradina sufletului meu .si pe care mai apoi la-m sadit in gradina sufletului meu .nu-mi ramane decat sa iti multumesc ca infloresti si iti promit ca te voi uda mereu cu puritatea sufletului meu .. !!

Trimiteți un comentariu

 
Top