Mesaje si sms de noapte buna in engleza - cele mai frumoase mesaje de noapte buna
Engleza
- Please look to the sky and a star to kiss you in my place, month to watch you sleep and angels to sweeten your dreams ... Close your eyes and I'll be there again. I love you. Goodnight.

- To dream of an angel? But I already have a dream ... and ... and an angel and the angel is my dream ... You're everything I wanted! I love you!

- butterfly wings, an angel comes in flight, guess what is for you, a sweet kiss from me ... Good night!

- I want to be a flower in your hands, a smile on your lips, you say ray of the month evening Good night!

- With butterfly wings, an angel comes and guess what sleep is for you? Sweet kisses from me so you can sleep better.

- If I had wings I would fly up to you, If I could I would keep my side, I do not have wings but no power, I have only you in my soul. Good night!

- If your desire would be the night I sleep, but suddenly he comes and wakes me me! Goodnight my angel

Romana
- Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele… inchide ochii si voi fi langa tine. Te iubesc. Noapte buna.

- Sa visez un inger? Dar am deja un vis… si am si un inger… iar ingerul e visul meu… Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!

- Aripi de fluturasi, Vine-n zbor un ingeras, Ghici ce are pentru tine, Un pup dulce de la mine…Noapte buna!

- As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara Noapte Buna!

- Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici dulci de la mine ca sa poti dormi mai bine.

- Daca as avea aripi as zbura pana la tine, Daca as putea te-as tine langa mine, Dar eu nu am aripi nici putere, Te am doar pe tine in suflet la mine. Noapte buna!

- Daca dorul tau n-ar fi toata noaptea as dormi, dar el vine fara veste si pe mine ma trezeste! Noapte buna ingerul meu

Trimiteți un comentariu

 
Top