MESAJE DE ZIUA INDRAGOSTITILOR - VALENTINE'S DAY
SMS-URI DE ZIUA INDRAGOSTITILOR - MESAJE DE ZIUA INDRAGOSTITILOR

As vrea sa iubesc marea, dar marea nu iubeste oamenii. As vrea sa iubesc ploaia, dar picaturile ei sunt mari si reci. As vrea sa te iubesc pe tine, dar poate tu n-o sa ma iubesti niciodata. Si totusi ... am sa iubesc marea si ploaia si pe tine intotdeuna!

Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima doar una care sa-mi inece obrazul sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart.

Ti-as da inima mea , dar a suferit prea mult ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.



Ti-am zis ca te iubesc? A, da, acum o ora... Cand sunt cu tine nici timpul nu mai reuseste sa-mi distraga atentia, esti persoana pe care as iubi-o cu 10 mii de inimi si tot n-ar fi suficiente ca sa pulseze iubirea care mi-a umplut fiinta din ziua in care ne-am cunoscut. Nu stiu cui sa multumesc ca mi te-a scos in cale, dar a facut cel mai nobil lucru... Ti-am zis ca te iubesc?...

Pentru mine nu esti doar sotul meu, ci esti tot ce am putut sa imi doresc mai mult de la viata. Chiar daca mai avem cateodata si certuri si neintelegeri, vreau sa stii ca te voi iubi mereu ....mult mult.

Tu ai facut culorile mai vii, frumusetea mai pura, placerea mai intensa. Te iubesc mai mult decat iubesc viata, minunea vietii mele!

Acum ca Ziua Indragostitilor se apropie si parca atmosfera se schimba, devine mai plina de iubire si de intelegere, stau sa ma gandesc la zilele de Sfantul Valentin petrecute impreuna cu tine. Poate nu am avut mereu inspiratie sa-ti iau cadoul pe care il voiai, dar anul acesta l-am gasit. Sper sa-ti placa si sa-ti fie drag, pentru ca in el am inchis o parte din inima mea, o marturie a dragostei imense pe care ti-o port si care pare sa se intregeasca in fiecare zi. In el se afla lucrurile pe care as vrea sa ti le spun in fiecare zi si parca nu reusesc. Vreau sa stii ca te iubesc si ca esti o inspiratie pentru mine: ma inspiri sa fiu o persoana mai buna in fiecare zi.

De Sfantul Valentin vreau sa iti spun ca iubesc motivele pe care mi le dai in fiecare zi pentru a te iubi: zambetul tau, ochii tai, bunatatea ta, atentiile pe care mi le faci si modul in care imi inseninezi viata.

Iti multumesc pentru fericire, sentiment care nu stiam ca exista, iti multumesc pentru tot...

Fiecare noapte devenea tot mai infricosatoare, lupi care urlau la luna, bufnitele care ma priveau cu ura si inca un lucru nu stiu ce era tot timpul ma privea. Dar de cand ai aparut tu, iubirea vieti mele, totul s-a schimbat. Dar inca nu mi-am dat seama ce era acea fiinta care ma privea, cred ca erai tu, iubirea vieti mele. De cand ai aparut, tu m-ai vegheat si m-ai aparat in toate acele nopti. Tot timpul ai fost departe, dar totusi atat de aproape! Vreau sa stii ca inima mea iti apartine pentru totdeauna. Te iubesc ...tu esti ingerasul meu pazitor!

Te iubesc cu rasuflarea, zambetele, cu lacrimile intregii mele vieti! Prezenta ta strabate intreaga casa. Chiar si atunci cand esti departe, ma pomenesc ca iti aud glasul. Deschid fiecare usa, aproape asteptandu-ma sa te gasesc acolo - ma intorc sa-ti raspund, si simt cum inima mea moare pentru o clipa in acea tacere. Te port in minte si in suflet. Te simt in aerul pe care il respir. Faci parte din mine. Pentru totdeauna. Te iubesc.

Esti cel mai dulce lucru pe care l-am gustat vreodata.

Stiai ca mama ta este hoata?! Deoarece a furat doua stele de pe cer si le-a pus in locul ochilor tai!

Tu esti inceputul si sfarsitul meu .. eu si cu tine suntem Noi, noi insemnand sfera iubirii desavarsite... sufletul meu s-a imbolnavit de tine... tu si cu mine, doua zapezi care se topesc una dupa alta... am invatat sa te iubesc asa cum respir: profund, adanc si iremediabil... Tu ai cheia inimii mele, iar eu iti daruiesc inima. Vrei sa o deschizi?

Dragul meu,
De Sfantul Valentin as fi vrut sa-ti spun de ce te iubesc, dar ceea ce simt pentru tine nu poate fi descris in cuvinte. Cuvintele par ca nu surprind toate subtilitatile si nuantele sentimentelor mele. Poate ca te iubesc pentru felul tau de a fi, atat de deschis si de zambitor, incat e imposibil ca cineva sa nu iubeasca. Poate te iubesc pentru natura ta misterioasa si secreta pe care mi-o arati doar mie, sau poate pentru ca esti cateodata timid si pari atat de neajutorat, incat as vrea sa-mi petrec viata protejandu-te. Poate ca te iubesc pentru toate astea sau sunt alte lucruri de care nu-mi dau seama, dar stiu ca pur si simplu te iubesc.
Cu multa dragoste de Ziua indragostitilor.


Iti trimit mesajul asta pentru ca mi-ar fi placut sa fii acum cu mine. Nu ma intreba ce simt cand suntem despartiti: e ca si cum o parte din mine n-ar mai fi.

Te iubesc…cum iubeste pasarea libertatea, te doresc… cum doreste pamintul apa, te ador… cum adora albina nectarul de pe floare, te sarut… cum nimeni altcineva n-ar putea s-o faca mai bine ca mine, te astept… cum asteapta noaptea luna pe cer…

Daca vrei soare, asteapta rasaritul; daca vrei curcubeul, asteapta ploaia; daca vrei zapada, asteapta iarna. Dar daca ma vrei langa tine, nu astepta, spune-mi!

Te iubesc pentru ca existi, te iubesc pentru ca ma faci sa rad, te iubesc pentru tot ceea ce esti tu, TE IUBESC pentru ca TE IUBESC !

Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine; chiar daca pare imposibil, eu tot o sa te iubesc enorm...

Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine.Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.



Impreuna i-am furat soarelui o raza si ne-am facut cunune de fericire. Eu i-am rapit marii o lacrima si am daruit-o pamantului ca sa te aduca inapoi, in zilele cand erai departe de mine. Am schimbat soapte cu iarna, ce tocmai a plecat, ca sa nu ne inghete iubirea. Am cazut in genunchi in fata rasaritului si l-am implorat sa mai stea in inimile noastre. Astazi, in sarbatoarea iubirii, toate minunile sunt alaturi de noi caci natura ne-a binecuvantat cu puritate, iar iubirea mea este mai sincera decat roua diminetii! Te iubesc!

Dragostea este ca un edifiuciu iar piatra care sta la temelia acestuia este iubirea si fiecare zi care trece este inca o caramida pusa la temelia lui. Dar dintr-o singura greseala poate dintr-o vorba spusa in vant edificiul ce cu greu l-ai cladit se poate darama si atunci iti va lua poate mult timp ca sa reconstruiesti ceea ce ai daramat.

Trimiteți un comentariu

 
Top