Mesaje de Sfanta Maria - mesaje si sms-uri de Sfanta Maria


E ziua ta, Maria, un nume frumos si simplu, la fel de pur ca tine si la fel de gingas. La multi, ani!

Este doar inca o zi, dar este cea mai frumoasa din tot anul, caci este ziua ta! La multi ani, iubitule/iubito!
Este minunat sa stii ca cineva te place, cineva se gandeste la tine, cineva are nevoie de tine…dar e si mai minunat sa stii ca exista cineva care nu-ti uita niciodata ziua de nume. La Multi Ani!
Felicitari dragul meu cu ocazia aceastei zile. Iti urez sa fii mereu sanatos, energic si plin de bucurie. La multi ani!
Fie ca aceasta zi sa-ti dechida poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu sa-ti dea un curcubeu la fiecare furtuna, un zambet la fiecare lacrima, sanatate, impliniri si multa iubire! La multi ani!
Fie ca din aceasta zi sfanta, in drumul lin al vietii tale sa rasara mereu cate-o raza de soare care sa-ti aduca fericire si bucurie. Multa sanatate! La multi ani!
Fie ca Dumnezeu sa decoreze fiecare raza de soare care ajunge la tine cu succes, fericire si prosperitate. La multi ani!
Fie ca lumina Sfintei Marii sa ne tine mereu aprinsa calea dragostei! Te iubesc, femeie simpla cu nume sfant!
Fie ca Sfanta Maria sa te ocrotesca, sa-ti calauzeasca pasii si sa-ti lumineze calea!

Fie ca toate implinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni. Iti doresc o zi de Sf. Maria cat mai frumoasa!
Imi luminezi intreaga zi cu zambetul tau si imi luminezi viata cu bunatatea si felul tau frumos de a fi. As vrea sa imi fi aproape mereu, cum ai fost si pana acum si sa ma bucur in fiecare zi de puritatea si caldura sufletului tau, rupt parca din dragostea Fecioarei Maria.

Iti doresc ca de ziua numelui tau sa ti se implineasca toate dorintele, sa fii fericit, iubit, sa ai parte numai de raze de soare in viata si iti urez un sincer La Multi Ani!

Iti doresc sa ai parte de o zi de nume minunata si sa stii ca esti si vei fi mereu iubit/a de toti prietenii tai. Cu drag, …
Iti multumesc ca imi luminezi viata cu prezenta ta, in fiecare zi! La multi ani, draga mea Maria!
Iti urez La multi ani, pentru ca porti acest nume si fie ca Sfanta Maria pe care o reprezinti, sa-si coboare ochii asupra ta si sa iti daruiasca fericirea dorita si linistea interioara.
Iti urez sa ai o zi a numelui la fel de luminoasa precum aripile unui fluture, la fel de fericita precum cantecul privighetoarei si la fel de frumoasa precum o gradina plina cu flori.
La multi ani si mult noroc in aceasta zi speciala. Iti dorim sa ti se indeplineasca toate dorintele. Sanatate si numai bucurii.
La multi Ani si sa ai parte de un ocean de sanatate, un munte de noroc si un camion cu bani!

La multi ani si Sfanta Maria sa te calauzeasca mereu!
La multi ani, plini de fericire si de impliniri! Sa te pupe norocul si sa ai numai zambete si soare in calea ta!

O sarbatorim pe Fecioara Maria si te sarbatorim pe tine. Imi doresc sa fi mereu asa, bland, bun si dragut cu toti cei din jurul tau. Esti un prieten de nadejde si un adevarat om. Iarta, iubeste si traieste frumos cu cei din jurul tau.
O zi frumoasa este maine, o zi frumoasa pentru tine.O floare si un La multi ani foarte mare! Sa cresti mare si frumoasa si sa fii si sanatoasa!
Pentru ca astazi este o zi speciala pentru tine, ma alatur si eu celor ce-ti doresc din adancul sufletului sa ai parte numai de impliniri, satisfactii, multa sanatate, si Dumnezeu sa te calauzeasca si sa oranduiasca totul cum este mai bine pentru tine! Fie ca anii ce se scurg sa treaca, precum razele soarelui mangaie o floare ce sta sa infloreasca! “La multi ani!”
Pentru ca esti o persoana atat de buna, de draguta si de loiala, imi doresc ca Fecioara Maria, al carei nume in porti, sa aiba grija de tine, sa iti calauzeasca toti pasii si sa iti lumineze calea in viata.
Sa-ti dea Domnul sanatate, judecata inteleapta, viata lunga pamanteasca, ce doresti sa se implineasca!
Se spune ca iubitii sunt ca luna, iar fratii ca stelele. Eu am observat ca cerul poate arata bine fara luna, dar niciodata fara stele, adica fara tine. La multi ani, fratiorule/iubitule!

Ma bucur ca existi in viata mea si ma bucur ca Fecioara Maria, al carui numei il porti, mi te-a daruit pentru a ma bucura de prietenia ta sincera si neconditionata.

Maine e ziua ta, ziua numelui tau, un nume frumos si simplu. Sa fi cuminte si sa asculti de prietenii tai pentru ca noi iti dorim numai bine, fericire si sa ai parte de toata fericirea din lume.
Ne gandim cu totii la tine si pentru ca astazi este o zi speciala iti uram un sincer La multi ani!
Nu te-am uitat si iti doresc sa ai o zi plina de impliniri. La Multi Ani!

Trimiteți un comentariu

 
Top