SMS de Sfantul Nicolae - Mesaje SMS de Sf Nicolae

- Bucuria lumii toata, zi de zi-n usa sa-ti bata, bunul Mos Nicolae sa-ti dea, tot ce iti doresti si ai vrea!

- De ziua numelui tau eu iti doresc, tot ce-ti place sa primesti, sa iubesti, sa fii iubita, si sa traiesti fericita, sa ai si tu printul tau… care sa poarte numele meu! La multi ani Nico!

- Iti doresc ca de Sfantul Nicolae sa ti se implineasca o parte din vise, celelalte sa ti le implineasca Mos Craciun!
- Este noaptea lui Mos Nicolae, asa ca pregateste-ti ghetutele si… spalati-le macar de data asta!

- Aseara m-am strecurat aseara la tine in casa si ti-am lasat un cadou, dar nu in ghetuta, ci pe obraz… Ti-am dat un pupic pe care-l astept sa mi-l intorci inzecit!
- Mos Nicolae aduce cadouri tuturor,eu nu am nevoie de cadou, caci te am pe tine si am totul!


- Vine Mos Nicolae! Spala repede ghetele! Sa faci loc nuieluselor pe care le vei primi!

- Sa traiesti, sa infloresti, ghetutele sa-ti lustruiesti si in ghetute sa gasesti tot ce iti doresti… si ceva in plus.
- Mos Nicolae ameninta cu venirea sa, acuma e momentul sa va spalati odata ghetutele.

- L-am trimis aseara pe mos la tine, sa-ti sufle in ureche fericirea…. si numai alaturi de mine o vei avea, caci asa era pachetul complet!

- De Sfantul Nicolae va doresc sa aveti parte de cizmulete pline de cadouri si cu lipici la fericire.

- Anunt important! Anul asta, de criza financiara, Mos Nicolae scuza pe cei care nu mai au ghetute si va lasa cadourile in papuceii de casa!

- Anul acesta Mos Nicolae iti va lasa la geam un pupic de la mine… Sufla pe geam sa se abureasca, iar daca nu vei reusi sa-l vezi, fie, vino la mine sa ti-l mai dau odata… in direct.

- Cu ocazia Santului Nicolae va doresc sa aveti parte de un Mos Nicolae generos si momente pline de bucurie cu cei dragi.

- Cu ocazia sfantului Nicolae iti doresc multa sanatate, fericire si nu in ultimul rand multa bucurie in viata! Sa fii iubit si sa ai parte numai de lucruri frumoase!

- La mine Mos Nicolae a venit cu dragoste si speranta si mi-a spus ca pentru tine are acelasi lucru, doar in plus
un pupic dulce de la mine!

- Fie ca celor care nu ati fost cuminti sa aveti norocul ca Mos Nicolae sa va umple ghetutele cu nuieluse … dar din ciocolata

- La multi ani, Nicolae… in viata sa te impiedici de un bolovan de NOROC, sa calci intr-o balta de FERICIRE, sa te stropesti din cap pana in picioare cu IUBIRE si sa fii SANATOS!

- Un trandafir o floare si-o raza de soare sa-ti lumineze inima in aceasta zi deosebita. LA MULTI ANI, Nicolae!

- Da-mi o poza cu tine ca sa pot sa-i arat la Mos Nicoale ce sa-mi aduca!

Trimiteți un comentariu

 
Top