Mesaje de dragoste - mesaje frumoase de dragoste


Vreau sa-ti fur inima , caci tu mi-ai rapit-o pe a mea.


Undeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singura,adu-ti aminte ca cineva,undeva,se gandeste la tine!

Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa,dar nu era ploaie,cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca.Dar mi-a zambit spunandu-mi ca un inger nu poate veghea alt inger!


Iubesc 3 lucruri:Soarele,Luna si pe tine.Soarele-ziua,Luna-noaptea iar pe tine te iubesc pt totdeauna!

Cand te-am vazut prima oara,mi-ai incalzit inima.A doua oara mi-ai produs scantei,iar acum imi fac inima sa arda!

I-am cerut lui D-zeu o floare si mi-a dat o gradina.I-am cerut un copac,mi-a dat o padure.I-am cerut un rau,mi-a dat un ocean.I-am cerut un inger si mi-i te-a dat pe tine!

Sa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

Trimiteți un comentariu

 
Top