Mesaje de dragoste pentru persoana iubita de Valentine's Day

Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima doar una care sa-mi inece obrazul sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart.

Cel mai trist lucru in lumeeste acela ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el.

Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii….cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina .

Tu esti visul meu…unicul meu vis…as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii sa te string asa de tare incit TU si EU sa devenim un singur suflet

Daca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva …sper ca esti bine.

Ti-as da inima mea , dar a suferit prea mult ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.



Iubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .

Ce sa scriu?…nu incap decat 160 de caractere…oare de cate ori pot scrie TE IUBESC ?


Nu rupe firul unei prietenii caci chiar daca il legi din nou nodul ramane…



M-am uitat in portofel si era gol m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!

Te iubesc ca-n prima zi cand raze de soare aurii cadeaua usor purtate de vant asupra noastra pe Pamant. Te iubesc te voi iubi si chiar daca soarta ne va desparti iubirea noastra va sta acolo sus scrisa intr-o stea.



Dragostea este ca un edifiuciu iar piatra care sta la temelia acestuia este iubirea si fiecare zi care trece este inca o caramida pusa la temelia lui. Dar dintr-o singura greseala poate dintr-o vorba spusa in vant edificiul ce cu greu l-ai cladit se poate darama si atunci iti va lua poate mult timp ca sa reconstruiesti ceea ce ai daramat.

Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii caci ea daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul!…

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine:tu sau viata?Eu voi spune ca viata iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!


As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!



Soarele nu ar fi portocaliu marea nu ar fi albastra eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu.

Picioarele tale sunt obosite?Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua….



Intr-o noapte o stea m-a intrebat:’De ce nu o lasi dc te face sa plangi?’I-am raspuns:’Stea tu ti-ai parasi cerul ?’



Tot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti nu inimi pt ca inimile se pot rupe, dar cercurile nu au capat.

Vata de zahar? NU…Sirop de capsuni? NU…Ciocolata? NU…Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!



Daca as fii o lacrima in ochii tai m-as rostogoli pe obraz sa-ti ating buzele.Dc tu ai fi o lacrima in ochii mei nu as mai plange niciodata de frica sa nu te pierd!

Pentru a trai am nevoie de batai de inima.Pt asta am nevoie de o inima.Pt o inima am nevoie de fericire. Pentru fericire am nevoie de tine.



Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa m-as apleca asupra umarului tau te-as strange in brate si as spune ‘uite asta’.

As vrea sa cred sa pot visa sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat Te iubesc.


O scoica de aur e inima mea; perla iubiri se afla in ea daca scoica se sparge de stancile reci perla iubirii ramane pe veci.


A te indragosti este atunci cand ea adoarme in bratele tale si se trezeste in visele tale!



Daca cineva iti spune ‘te iubesc’ tu sa-i spui ca minte caci iubirea nu se spune ci se simte .

Iubirea e un cantec ce toti il canta des dar nu la toti el are acelasi inteles.



De ploaie te poti ascunde dar de dragoste n-ai unde caci oriunde te-ai ascunde ea la inima patrunde .

Ar fi pustie lumea fara tine si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fii cu mine mereu in brate sa te tin.De aceea nu ma-n cumet sa-ti dau pace legati pe viata vreau sa fim mereu caci fara tine spune-mi ce s-ar face in ceas de seara singur trupul meu.


Adevarul care ii face pe oameni liberi este in cea mai mare parte adevarul pe care oamenii n-ar vrea sa-l auda.



Cand iubirea acel puf de papadie ce vine mereu si pleaca cu primul fir de vant va trece si pe la poarta ta atunci vei sti ca m-ai intalnit…

Cand iubesti esti cel mai fericit om din lume; cel mai trist lucru este sa suferi din iubire…



Fara IUBIRE nu exista viata! IUBITI-VA! Si alungati bezna aceasta ce ne sugruma in fiecare clipa!

Dragostea sau Iubirea este un giuvaer de mare pret dat in dar fiecarei fiinte umane. Daca l-ai pierdut viata ta nu mai are nici un sens…


Dragostea e ca o stafie. Multi vorbesc despre ea dar putini o vad intradevar. Rouche Foucould.



Iubirea te face sa plangi cand inca nu stii ce sunt lacrimile iubirea te face sa razi in intunecimea noptii purtandut-i visele pe aripile de fum ale zarilor..

Daca iubesti pe cineva ierti orice greseala … daca esti cu adevarat indragostit crezi ca a gresit din dragoste…


A iubi inseamna a suferi dar cum tot mai multi fug de suferinta tot mai putini stiu sa iubeasca.

Cineva mi-a spus ca ziua are 24 oreca o ora are 60 min.Ca un minut are 60 sec, dar nimeni nu mi-a spus ca o secunda fara tine e o eternitate .

Nu plange ca s-a terminat ci zambeste ca s-a intamplat!

Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pt ca altfel m-as fi topit deja

Dragostea e lucrul acela intangibil care ne face multumiti cu ceea ce avem si nemultumiti de ceea ce suntem.


Inima unui indragostit e ca o usa se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.

Trimiteți un comentariu

 
Top