Mesaje, sms-uri de dragoste iubire
1.Daca din toata istoria as putea alege un moment care sa il pot pastra stralucitor si plin de viata, din toate zilele vietii mele as alege momentul cand te-am cunoscut.

2.Stiai ca barbatii si femeile sunt ingeri care au numai o singura aripa ? De aceea este nevoie ca ei sa se imbratiseze, pentru ca sa poata sa zboare.. Sper ca tu iti sa gasesti ingerul cu care sa poti zbura pentru totdeauna.

3.O persoana pe care o iubesti reprezinta o extensie a ta. Fara ea nu esti complet, asa ca te rog sa ai grija de tine pentru ca nu vreau sa pierd o parte din mine.

4.Un inger m-a intrebat de ce tin atat de mult la tine. I-am spus ca nu exista nici un motiv ca sa nu fac asta.

5. Un duh mi-a promis 3 dorinte. Eu i-am spus ca nu vreau 3 nici macar doua ci una singura: Mi-as dori sa te am pe tine!

6..Daca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva ...sper ca esti bine.

7. Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii caci ea daca te considera vrednic iti va indrepta ea cursul!...

8.O doamna adevarata este una care poate fac e ca un barbat sa se comporte ca un gentleman. O asemenea persoana esti tu pentru mine.

9.As vrea sa fiu o lacrima in ochiul tau, pentru a putea aluneca pe obrazul tau si a ajunge pe buzele tale, dar nu as vrea ca tu sa fii o lacrima pe obrazul meu pentru ca te-as pierde ori de cate ori as plange

10.Daca dragostea ar putea fi evitata doar inchizand ochii, nu as mai clipi niciodata, de frica sa nu las sa treaca vreo secunda fara sa fiu indragostit de tine.

11. Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii....cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina

12.Te iubesc ca-n prima zi cand raze de soare aurii cadeau usor purtate de vant asupra noastra pe Pamant. Te iubesc te voi iubi si chiar daca soarta ne va desparti iubirea noastra va sta acolo sus scrisa intr-o stea.

13.Oriunde merg, oriunde intorc privirea esti tu. In mii de fragmente, in mii de imagini. Peste tot tu. Oriunde ma poarta pasii si oriunde ajung in fiecare zi.

14.Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte. Te iubesc!

15.Cand treci printr-o perioada proasta, adu-ti aminte ca exista Cineva in cer care te iubeste si are grija de tine si cineva pe pamant caruia ii pasa de tine eu sunt acela.

Trimiteți un comentariu

 
Top